Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. אני מנצרת עילית ואני מכיר את הרכב הספציפי, במציאות הוא הרבה יותר יפה =] רכב שמור ומדהים..
  2. אוקיי הבנתי תודה, אני צריך עכשיו תשובה חד משמעית, יהיה הבדל גדול בעוצמה? ישימו לב להבדל? תודה רבה
  3. עוד שאלה, מיקום המגבר חייב להיות במקום מאוורר וכד'? מבחינת זה יש לי בעיה, המגבר מתחמם מאוד? תודה מראש לעונים
  4. תודה רבה.. ד"א יש גם קיט ב40 שקל גם כולל פיוז כבלים RCA והכל, אבל זה זול מדי D: החנות המדוברת נמצאת בנצרת..
  5. בחנות כלשהי שאני קונה בה יש מספר קיטים שונים, אחד במחיר של 69 שקלים ואחד במחיר 99 שקלים.. אני תכננתי ללכת על היקר יותר ולהתקין איתו. עכשיו זה מה שתכננתי לעשות, לחבר את המגבר ואליו לחבר את הקומפוננטים הקדמיים. וכן, אני חושב שיש מקום לשיפור בסאונד. תודה לך על התגובה המהירה.
  6. שלום לכולם. ברשותי HU של LG , דגם 7900N, כולל בלוטוס ויואסבי.. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=730302 כרגע ברכב מחוברים 2 זוגות רמקולים שהם : זוג קומפוננטים קדמיים Powerbass s6c, http://www.powerbassusa.com/s-6c-65-components וזוג רמקולים אחוריים בדלתות Rockford Prime 6.5, 40 וואט אר אמ אס. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=746861 המצב כרגע הוא כזה, כל ארבעת הרמקולים מחוברים ישירות לHU, ומוגברים על ידו. ברשותי מגבר שני ערוצים AUDIO LOGIC AL500, מגבר ישן אך טוב, שעליו קיבלתי רק ביקורות טובות בפורום. המגבר תקין לגמרי. עכשיו השאלה היא כזו, האם כדאי לי לקנות קיט חיבורים פשוט ב100 שקל ולחבר את המגבר בכדי להגביר את הקומפוננט, או להשאיר אותו מחובר לHU? רבים אמרו לי שהקומפוננט הנ"ל אינו מיועד לעבודה עם מגברים, וכדאי להגבירו דרך הHU בכדי שלא ישרף, אך מצד שני המליצו לי לחבר מגבר חלש ולכוון אותו. האם אני ירגיש הבדל כלשהו באיכות/עוצמה? מה אתם ממליצים לי לעשות? דרך אגב, הרכב הוא היילקס ויגו 09, אם זה משנה. תודה
  7. http://www.alexsander.co.il/product.aspx?p_id=9437 אני מנחש שמדובר על הבראבו הישנה?
  8. מסכים במיליון אחוז
  9. בז'ז'ים
  10. אולי מדובר על DADI הסינית ? או אולי GEELY הסינית?
  11. לא הייתי רוצה להיות באזור מפחיד ביותר. אומנם סקסו הישנה, אבל עדיין מצפים למשהו קצת יותר עמיד מקרטון..
  12. הסאב מחברה לא מוכרת, CELESTION מפני שבמקור הוא לא מיועד לרכב אלא לרמקול של תקליטנים. עזבו אתכם מהטפות וכו', הסאב מחובר ברכב של חבר, לפי החלטתו :} הסאב בעל סליל אחד, והוופר כרגע לא בתיבה. כשאני לוחץ בנקודה הזו, הסאב עובד, כאילו החזרתי מגע כלשהו, וכשאני עוזב הוא מתכבה. איך אפשר לסדר זאת עצמאית, או שחייב לשלוח למעבדה? כמה יעלה?
  13. זהו לא הוופר, זאת תמונה מגוגל רק כדי להמחיש לך איפה..
  14. עזרה בבקשה? אני צריך לדעת אם יש מה לעשות אם הסאב או לצבוע בכחול ולזרוק לים..
  15. אם אפשר לדעת למה לא כדאי פיג'ו? חשבתי גם על הפונטו אגב, אבל מנסיון של חברים עם הרכב ממודלים קודמים, הרכב עושה המון בעיות. מתחמם הרבה בנוסף
  16. ברשותי סאב וופר 15" , שלאחרונה החל לעשות בעיות, הוא פעול רק כאשר אני לוחץ מעט על נקודה מסוימת על הממברנה, על הסאב עצמו. כאשר אני מוריד את היד הוא לא עובד שוב. מה יכולה להיות הבעיה? סליל? כמה צריך לעלות תיקון?
  17. שלום לכולם.. אני רוצה לרכוש רכב פרטי לעצמי, עד תקציב של 10 אלף שקל. אמנם התקציב זעום, אבל זה מה יש. כרגע אני נוהג על האוטו של אבא, הילקס ויגו 09:-D ברור לי שתהיה ירידה דרסטית ברמה, אבל העיקר שהאוטו יהיה פרטי שלי. אני מחפש רכב עם כמה שפחות תקלות, חסכוני בדלק, עלויות אחזקה נמוכות, ושיראה טוב עד כמה שאפשר. חשבתי על אופציות כמו פיגו 306, פולו הישנה וכו'. מה תוכלו להציע לי? הביטוח וכו' זה כבר נושא אחר, 10 אלף שקל מוקצבים לרכישת הרכב בלבד. תודה רבה לכולם
  18. כנראה שאני מחזיק פיסת היסטוריה קטנה תודה רבה
  19. נחמד לדעת תודה רבה אגב JUSPER המגבר תקין ועובד כמו חדש :] כמה הוא מוציא בגישור להערכתכם ? 100 RMS?
  20. שווה משו בכלל? הוא ישן? כמה RMS בערך הוא מוציא אפשר לדעת?
  21. חבר נתן לי מגבר, לא מוכר בעליל. חברת Audio logic, על פי המדבקה מיוצר בקוריאה. שלל חיפושים בגוגל/EBAY העלו קדחת. מישהו שמע/ראה על חייה כזו? מה תוכלו לספר או לומר על המגבר הנ"ל? מצורפות מספר תמונות. תודה, רוני המבולבל
  22. באזור העמקים [נצרת/נצרת עילית/מגדל העמק/עפולה] וכו'. רדיו דיסק שפוט שקורא אמפי 3, לא חייב USB או AUX, פשוט שיעבוד תקין. רוני. 0546766832 אני גר בנצרת עילית.
  23. נראה אתכם
×
×
  • תוכן חדש...