Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. נכון שכחתי לציין - ההעדפה היא לרכב ידני. והמחיר לא חייב להיות 20 אלף כמו שציינתי קודם.
  2. שלום. אני מעוניין בייעוץ לקניית רכב לסטודנט בן 21, כאשר תקציבו נע בין 15 אלף ש"ח לבין 20 אלף ש"ח. המטרה : -רכב חסכוני. -רכב שידוע שהוא לא נכנס הרבה למוסך. -רכב שידוע ביכולותיו לשרת סטודנט צעיר בן 21 שייסע עליו לא מעט - גם ללימודים, גם לעבודה וגם לבילויים בסופ"שים. תקציב : בין 15 אלף שקלים ל20 אלף שקלים (הסכום המלא בידיו של הסטודנט הוא - 20 אלף שקלים וההחלטה האם להשקיע בסופו של דבר את מלוא הסכום נתונה בידו על סמך התרשמותו מרכב כזה או אחר) עובדות : -הבן אדם מוציא בין 800 ל- 1000 ש"ח בחודש על דלק (מנסיון קודם שלו עם רכב אחר). -הבן אדם עובד במשרת סטודנט ומרוויח בין 3000 ל- 3700 ש"ח בחודש. -------------------------- מעבר לזה אין עוד הרבה לציין, אשמח לייעוץ הכולל דעה אישית של כל אחד, אשמח לפידבקים של משתמשים אחרים על תגובות כאלו ואחרות כדי להצדיק אותן.
  3. אני גם הזמנתי, אבל לוקח לזה המון זמן להגיע, ואני צריך את זה דיי בדחיפות. אתה מאזור הצפון במקרה?
  4. סבבה, אז אני אלך על זה. תודה רבה
  5. לקראת התקנת מערכת ברכב החדש שלי, הזמנתי כלים לפירוק פלסטיקה ברכב לפני כשבועיים. הם עדיין לא הגיעו, ולפי נסיון עבר גם לא יגיעו בזמן הקרוב, עם הלחץ של הכריסמס וכו'.. רציתי לדעת, איפה ניתן להשיג כלים כאלה באזור הצפון? אני מנצרת עילית, אבל מוכן להגיע לערים אחרות בשביל הכלים.. אם למישהו מכם שגר באזור הצפון יש כאלו, ויכול להלוות לי אותם לכמה דקות עבודה, אני אשמח תודה רבה. רוני למי שלא הבין על מה אני מדבר, אלו הכלים:
  6. האם יש סכנה בשימוש בכבל למטרה הזו? אני לפני התקנה וצריך תשובה..
  7. הלינקים כנראה היו שבורים, בכל מקרה העלתי את התמונות לאתר אחר.. התהליך: קיבוע המגבר על פלטת העץ, למטרת קדיחת החורים לכבלים בפלטה. תמונה זאת הוקטנה. לחץ על כותרת זאת על מנת לצפות בתמונה בגודלה המקורי. גודל התמונה המקורית הוא 1280x960. קדיחת החורים. ניקוי הפלטה משאריות וסיבי עץ, והכנתה לריפוד. מריחת דבק מגע על צד אחד של הפלטה, בנדיבות אך לא בהגזמה, בכדי שהדבק לא יחדור את הבד. מתיחת הבד על החלק המרוח בדבק. חזרה על שני הצדדים, ובפינות במיוחד. גוזרים שאריות בד. תוצאה סופית:
  8. לא נכביר במילים. תמונות בהמשך.. חלק מהתמונות הפוכות, מצטער חומרים: פלטת עץ שנקנתה בכמה גרושים בנגריה, לפי מידות גב המושב האחורי. בד לבד שכבה כפולה, כ-60 ס"מ אורך. 4 שפופרות דבק מגע. כמובן כל הכלים, מקדחה, מברגה, סכינים, מספריים וכו'. התהליך: קיבוע המגבר על פלטת העץ, למטרת קדיחת החורים לכבלים בפלטה. קדיחת החורים. ניקוי הפלטה משאריות וסיבי עץ, והכנתה לריפוד. מריחת דבק מגע על צד אחד של הפלטה, בנדיבות אך לא בהגזמה, בכדי שהדבק לא יחדור את הבד. מתיחת הבד על החלק המרוח בדבק. חזרה על שני הצדדים, ובפינות במיוחד. גוזרים שאריות בד. תוצאה סופית: עכשיו נותר רק להתקין..
  9. הגזמה לטוב או לרע? יספיק או לא יספיק?
  10. אוקי, תודה על התשובה. אני אגש מחר לחנות אספקה טכנית הקרובה לברר בנוגע לכבל רתכת. וד"א זה המחיר שנאמר פה בפורום, עדיין לא בדקתי בחנויות.
  11. המגבר המדובר הוא rockford r300.4. בנוגע לכבל רתכת, המחירים ל5 מטר הם בערך 300 שקל, אם לא יותר. יקר מדי בשבילי. את הכבל 10 מ"מ קניתי לפי 5 שקל למטר, סה"כ 35 שקל, שאגב הוא מנחושת מלאה.
  12. שלום לכולם. עקב ניסיון העבר שלי עם כל מיני ערכות התקנה שונות ומשונות, עם כבלים מסגסוגות לא מוכרות שמתפוררות לאחר חודשיים של שימוש, החלטתי להביא חומרים לא סטנדרטיים לרכב, לקראת ההתקנה הבאה. בתור כבל מתח למגבר לסטאפ המתוכנן (מגבר 4 ערוצים של רוקפורד), קניתי מחנות חשמל כבל נחושת גמיש מבודד בעובי 10 מ"מ. בגלל שהבידוד של הכבל לא מי יודע-מה עבה, התכנון הוא להלביש עליו שרינק. השאלה שלי היא, האם כבל כזה יתאים במקרה הזה? יתרונות/חסרונות? איזה פיוז אתם ממליצים לי לשים? תודה מראש.
  13. 79 ש"ח בלבד! ערכת חיישני רוורס לרכב, צבע שחור! ערכה חדשה ולא משומשת, נמכרת עקב פינוי מקום במחסן ופרויקט שלא יצא לפועל, כולל מסך LCD, 4 חיישני חנייה שחורים, כוס קידוח לטמבון, מחשב חיישנים וכל האביזרים הנלווים, ערכה שלמה לא משומשת! 79 ש"ח. אני מנצרת עילית. 054-6766832 רוני
  14. אז כנראה שאני אקח את הסיכון ואזמין בכל זאת. תודה רבה!
  15. אין צורך לקדוח כדי להרכיב את המשענת באוטו, אלא רק להחליק אותה למקום הנכון. הברגים כדי להרכיב את המשענת עצמה לפי מה שהבנתי.
  16. שלום לכולם, בשעה טובה קיבלתי את הרכב החדש הונדה ג'אז 2013 ידנית מהסוכנות, הדגם עם האבזור הבסיסי. בתפעול היום יומי של הרכב, חסרה לי משענת היד, שאינה מגיעה כסטנדרט בדגם הבסיסי. פשפשתי קצת באיביי ומצאתי את המוצר הבא : http://www.ebay.com/itm/STORAGE-BOX-ARMREST-CENTRE-CONSOLE-for-09-2012-Honda-Jazz-Fit-HATCHBACK-LEATHER-/281041129108?pt=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item416f5b4e94&vxp=mtr המחיר די קורץ לי, והמוצר נראה בסדר בתמונות, עם התאמה להונדה הספציפית הזו, שלא כמו המשענות האוניברסליות שמוכרים בארץ ב-50 ש"ח. דעתכם? תודה רבה!
  17. למכירה מערכת מקורית של הונדה ג'אז 2013! חדשה!! לא משומשת אפילו שנייה! קיבלתי את הרכב עם מערכת מולטימדיה מהסוכנות, וקיבלתי את המערכת המקורית בקופסה בצד. 0546766832 רוני
  18. נמכר! ברכות לקונה המאושר
  19. המחיר ירד ל-250 ש"ח! רק להגיע ולקחת.
  20. סאב וופר soundXtreme ארה"ב, סאב חזק מאוד ואיכותי, 10 אינץ, 800 וואט. מגיע בתיבה מקורית עם 2 פורטים, וחלון שקוף למטרת אסתטיקה והגנה על הוופר עצמו. סאב חזק ומדויק מאוד! מתאים גם לרכבים עם בגאז' קטן. סאב שמור מאוד, עבד על גיין נמוך מאוד ולא עבר התעללות. נראה כמו חדש וגם נשמע ככה! אני מנצרת עילית, טלפון 0546766-832. המחיר שאני דורש 300 שקל, גמיש מעט לרציניים.
×
×
  • תוכן חדש...