Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. הונדה ג'אז 2013 (דצמבר). מה הג'אנט הכי גדול שניתן להרכיב מבחינה חוקית על הרכב?
  2. אשמח לקבל הצעה ל-33-2422 בפרטי. תודה
  3. גם לי יש את המערכת באותו הרכב, ג'אז חדשה. בהתחלה עשתה לי קצת בעיות עם הטאץ', ולאחר דין ודברים הוחלפה באחריות. המערכת נחמדה, די נוחה אך לפעמים יש לאגים מעצבנים.. בסה"כ בסדר. עדיף בהרבה מהמקורית של הונדה (שגם אותה קיבלתי בקרטון בצד ). אגב הג'אז מגיעה עם מצלמת רוורס.
  4. מציאה!! מגבר מקצועי במצב חדש. עוצמתי מאוד!! עד 500 וואט לצד. מגבר מאסיבי וחזק, שוקל כמעט 10 קילו. מתאים להכל! אולפנים, מערכות ביתיות, ואף מערכות הגברה. בקושי שומש, יושב במחסן. מד VU עם תאורת לד כחולה. כולל כל הכבלים והמתאמים שצריך לחיבור. 500 ש"ח. אני מנצרת עילית, רוני. 054-6766-832
  5. מותקן כרגע ברכב, ניתן להגיע ולשמוע. אצלי בדיוק 4 חודשים, חדש דנדש. סט היי-אנד אמיתי איכותי. נמכר עקב מכירת הרכב. מנצרת עילית. 0587897938. אלון
  6. אני אתקשר מחר לדיטיילינג גרופ לברר מחירים. מישהו מכיר משהו דומה באזור חיפה/העמקים?
  7. אני מנצרת עילית. אם כבר, אז אני רוצה חומר איכותי, כדוגמת 3M. מה הכוונה בעלות אסטרונומית? כמה אמור לעלות בערך לצפות מכסה מנוע קטן יחסית? הונדה גאז.
  8. ronrcz, זאת הייתה הכוונה שלי. ידוע לי שאין אף תכשיר שיכול להגן, התכוונתי לפילם כלשהו. אשמח לעוד המלצות מאזור הצפון. מי התנסה עם DETAILING GROUP בכרמיאל? החומר שלהם איכותי? מצהיב עם הזמן?
  9. ברשותי הונדה ג'אז 2013 שחורה. רוב הנסיעות שלי הן בכבישים בינעירוניים, כך שלא מן הנמנע שמדי פעם איזו אבן חצץ תעוף על מכסה המנוע ותגרום לpaint chips. שמעתי על עסק שנקרא סאנטק, שמיישם סוג של וויניל שקוף על חלקי הרכב להגנה. האם זה יעזור במקרה שלי? מה צריך להיות טווח המחירים לציפוי מכסה המנוע בלבד? והאם מישהו מכיר עסק דומה באזור הצפון? תודה מראש.
  10. סיוויק, יש מצב שתעלה תמונה של האיכות מצלמה? בעיקרון, אני רוצה להזמין מצלמה דומה למה שיש לי כדי להשתמש בתשתית הקיימת.
  11. שילמתי על המגבר בערך 1200 ש"ח, כולל משלוח מכס ומיסי ייבוא שונים. תמונה של המגבר הקודם מותקן:
  12. בסה"כ העבודה לקחה 4-5 שעות במצטבר. השקעתי מאוד גם בפרטים הקטנים, נעצתי סופיות תואמות לכל הכבלים, סופיות מזלג לקרוסים וסופיות עגולות למגבר. אין כאן קומבינות כמו איזולירבנד וכו'. כל הכבלים של המערכת ברכב עוברים בצינורות שרשוריים ועם מקבע לאזיקונים, הכל מסודר ומדוגם הפלטה תפוסה לגב המושב עם 6 ברגים קודחים ארוכים.אם תשימו לב, יש גם כיסויים לברגים על הפלטה חשוב לי לציין, שגם המגבר הקודם שלי (Rockford R300.4) היה מותקן באותה צורה, אך החלטתי להביא פלטה חדשה בגלל שלא רציתי חורים מיותרים, והיה צורך בהתאמות נוספות למגבר החדש. [ATTACH=CONFIG]396926[/ATTACH] אז ככה, השיפור לעומת המגבר רוקפורד הוא פשוט עצום. המגבר הנ"ל אומנם זעיר בגודלו, אך פועל כמו תחנת כוח קטנה. פתאום הסאב קם לחיים, התחיל לבעוט כמו שצריך, הוירטוס התעוררו ונפתחו, ומנגנים בעוצמה מטורפת, באיכות מצויינת. אני מאוד מרוצה! לקינוח, התחדשתי גם במדבקות חדשות לשמשה האחורית, הישנות החלו להתקלף. בעיות טענות מענות? מוזמנים להגיב.
  13. יצאתי לחופשת חג מהבסיס, והתפנה קצת () זמן לרכב. אז ככה, שליח מטעם DHL מסר לי את המתנה לחג מדובר במגבר Precision power P900.4, מגבר CLASS D שהוזמן מארה"ב. אתן לתמונות לדבר : ההתרשמות ראשונית, מגבר קטנצ'יק וקל בטירוף, אבל נראה מבטיח. ועכשיו להתקנה: (חסרות מעט תמונות מאמצע התהליך, לא היה כל כך זמן לצלם..) לקחתי פלטת עץ החתוכה למידות גב המושב האחורי, וקיבעתי עליה את המגבר. סימנתי מקומות שאצטרך לקדוח חורים על מנת להעביר את הכבלים השונים למגבר לאחר קדיחת החורים, לקחתי דבק מגע ומרחתי על כל הפלטה, בשביל להדביק בד לבד שחור שנקנה מראש. לאחר מכן מתחתי את בד הלבד השחור והצמדתי לפלטה, וריפדתי את הפלטה משני הצדדים. ואז, אופס! שכחתי לקדוח חורים בשביל הקרוסים... מורידים את הריפוד, מודדים וקודחים חורים לקרוסים, ומרפדים שוב.. לצערי אין יותר מדי תמונות מאמצע התהליך. תמונה של התוצר הסופי: המשך בהודעה הבאה..
  14. התקבל הרכש החדש! אעדכן בפוסט נפרד..
  15. אני לא חושב שאיכות מערכת השמע צריכה להיות שיקול בקניית רכב חדש מהסוכנות. בכל מקרה, מהיכרותי עם הרכב, המערכת המקורית בסיסית מאוד
  16. שלום לכולם. לפני כ9 חודשים קניתי במבצע של מאיר, הונדה ג'אז ידנית 1.2 . במסגרת המבצע קיבלתי ברכב מערכת מולטימדיה Blaupunkt new york 830 עם מצלמת רוורס ושלל תוספות. ברכב השני בבית, מותקנת מערכת מולטימדיה של פיוניר גם כן עם מצלמת רוורס. שמתי לב שהאיכות של המצלמה הרבה יותר גבוהה ברכב השני, מאשר אצלי בהונדה, ביום ובלילה בפרט, כמעט לא רואים כלום. אין חדות ופירוט, בדומה למצלמה 0.3 של פלאפון ישן. האם מישהו יודע איזו מצלמה מתקינים ברכבי הונדה? חיישן cmos או ccd? ובמידה ואני אזמין מאיביי מצלמה זהה לשלי, אך עם חיישן ccd, האיכות אמורה להשתפר? או שזו פיקציה? המצלמה שלי היא כזו :http://www.google.co.il/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fi01.i.aliimg.com%2Fwsphoto%2Fv1%2F2034371069_1%2FBest-170degree-CMOS-Anti-Fog-Night-Vision-Color-Waterproof-Car-Rear-View-camera-Reverse-Backup-Camara.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.aliexpress.com%2Fitem%2FBest-170degree-CMOS-Anti-Fog-Night-Vision-Color-Waterproof-Car-Rear-View-camera-Reverse-Backup-Camara%2F2034371069.html&h=720&w=720&tbnid=7x5dvBFnihIo1M%3A&zoom=1&docid=Se4i_6VGunF1JM&ei=uoYdVKLRCuj8ygPIyoGoCQ&tbm=isch&client=chrome-mobile&ved=0CAgQMygAMAA4ZA&iact=rc&uact=3&page=13&start=95&ndsp=8 וחשבתי להזמין את זו בעלת חיישן ccd :http://m.ebay.com/itm/131278597798?nav=SEARCH שעל פניו היא נראית אותו דבר, אך אולי שונה מבחינת הרכיבים. שווה להזמין?
  17. תודה על העזרה קיבלתי החלטה ולבסוף הוזמן precision power p900.4, ואמור להגיע בימים הקרובים.. אעדכן בהמשך!
  18. נמכר! ברכות לקונה המאושר
  19. עיטורי ניקל לגריל-הונדה ג'אז 2008-2012 חדשים לגמרי, לא משומשים, עדיין בניילונים המקוריים, ובאריזה מקורית. ניתנים להרכבה עצמית בקלות! נמכרים במחיר ששילמתי עליהם, 170 ש"ח. תוספת יפה מאוד לרכב, משדרג את המראה של הרכב בכמה רמות. אני מנצרת עילית, אפשרות תשלום בפייפל ומשלוח בדואר. טלפון 054-6766832. רוני.
  20. פתוח גם להחלפות מעניינות
  21. המחיר ירד ל-450 ש"ח. מגבר במצב מצויין, איכותי מאוד וחזק. רק לבוא להתרשם ולקחת. רוני 054-6766832.
  22. אני מגביר כרגע וירטוס עם אותו מגבר בדיוק, ואני מרוצה, הן מבחינת עוצמה והן מבחינת האיכות.
  23. ואיך המגבר massive audio bx4 לעומת ה PPI?
  24. כדי לנצל את הציוד באופן טוב יותר. המגבר הנוכחי מוציא 55 ליציאה, והppi 125. וגם בשביל לפתוח עוד אופציות לשדרוגים עתידיים..
×
×
  • תוכן חדש...