-
הודעות
435 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי snorlax
-
הזמנתי אותם מחו"ל, והם לא מתאימים לרכב שלי, כי מסתבר שיש הבדל בין הגריל של ג'אז 2013 לגריל של ג'אז 2012.. חדשים לגמרי, לא משומשים, עדיין בניילונים המקוריים, ובאריזה מקורית. ניתנים להרכבה עצמית בקלות! נמכרים במחיר ששילמתי עליהם, 170 ש"ח. תוספת יפה מאוד לרכב, משדרג את המראה של הרכב בכמה רמות. אני מנצרת עילית, אפשרות תשלום בפייפל ומשלוח בדואר. טלפון 054-6766832. רוני. בתמונה הקטנה למטה מופיעה הג'אז שהגריל מתאים לה. תוספת הניקל לא מורכבת בתמונה.
-
מצטרף להמלצה על הונדה ג'אז, רכב חסכוני מאוד, מאובזר, ומרווח מאוד! יש לי 2 כאלו במשפחה, אחת 1.2 ידנית (7 חודשים) ואחת היברידית (יותר משנתיים), ועד כה מגלות אמינות מופתית.
-
מחיר סביר לטיפול ראשון-הונדה ג'אז 2013
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בדקתי, וקיבלתי SMS שטוען שעלות הטיפול הראשון הוא 619 ש"ח, וכולל החלפת שמן, מסנן וטבעת אטימה. כנראה שאלך למוסך מורשה יבואן הקרוב אליי ביותר, שנתן את ההצעה הכי זולה ע"ס 545 ש"ח. -
חבר קילף מדבקות מהחלונות שלו, בעזרת סכין יפנית, וכתוצאה משימוש לא כ"כ זהיר עם הסכין, פצע את החלון במספר שריטות עדינות בפנים הרכב. מדובר על חלון אחורי שמאלי. האם ניתן להסיר/לטשטש שריטות אלה באופן עצמאי? ברשותינו מכונת פוליש וחומרים מגוונים, אך אין ברשותינו חומר ייעודי לשמשות. האם פוליש גס לרכב יכול לעזור? או שבכלל עדיף להעזר בבעל מקצוע? תודה מראש.
-
מחיר סביר לטיפול ראשון-הונדה ג'אז 2013
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא אמרתי שאני ניגש לעשות את הטיפול עכשיו. מאמין שתוך 3-4 חודשים אצטרך כבר לגשת לטיפול, כרגע אני מרחרח ובודק את השטח לקראת הטיפול, מבקש הצעות מחיר ממוסכים שונים וכו'. -
מחיר סביר לטיפול ראשון-הונדה ג'אז 2013
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
כרגע הרכב עומד על כ-10500 ק"מ, והוא 7 חודשים על הכביש, אז יש עוד קצת מרווח נשימה עד הטיפול. אם הרכב לא היה חדש הייתי קונה חומרים ומבצע את הטיפול לבד. מפאת המצב אני מעדיף לוותר על כמה שקלים בשביל למנוע בעיות בעתיד, ולהיות בראש שקט. כנראה שאני פשוט אבקש הנחה נוספת במורשה. תודה לכולם! -
מחיר סביר לטיפול ראשון-הונדה ג'אז 2013
snorlax פרסם הודעה בנושא של snorlax בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בשביל השקט הנפשי ומניעת בעיות עתידיות במצב שאני אצטרך הפעלת אחריות, אני מעדיף ללכת למורשה היבואן. מלבד בקשת הנחה, יש עוד דרך כלשהי להוזיל עלויות? אולי לקנות את החומרים באופן פרטי ולשלם למוסך על עבודה בלבד? -
ברשותי הןנדה ג'אז חדשה ידנית 1.2 trend, שאוטוטו מגיעה ל15k. לפי הוראות היבואן, הרכב צריך לעבור טיפול כל 15k. ביקשתי הצעות מחיר לטיפול משני מוסכים הקרובים לאזור מגוריי, שניהם כמובן מורשי יבואן. במוסך אחד ניתנה לי הצעה של כ-545 ש"ח, ונאמר לי שהטיפול כולל החלפת שמן מנוע מקורי, פילטר שמן ובדיקה כללית. במוסך השני, ניתנה לי הצעה של כ-600 ש"ח, ונאמר לי שהטיפול כולל החלפת שמן מנוע, פילטר שמן וטבעת אטימה כלשהי, וכמובן בדיקה כללית. האם המחיר סביר לטיפול ראשון? זהו טווח המחירים? תודה מראש.
-
פרויקט פוליש ידני
snorlax פרסם הודעה בנושא של haimiko2 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
עם כל הכבוד, אני חושב שפוליש לרכב כזה, זו הרפתקאה גדולה מדי לעשות באופן ידני, ולא באמצעות מכונה. במיוחד לצבע כהה. ממליץ לך לקנות או אפילו להשכיר מכונה על מנת לבצע את העבודה. תחסוך לעצמך בערך חצי מהזמן שהיית משקיע בפוליש ידני. -
נקנו מהאתר של המשווק המורשה של MTEC בבריטניה, התקבלו בדואר לפני יומיים, נורות חדשות עם אריזה ! תוצרת יפן ! לא זבל סיני. נורות שנותנות גוון לבן יפה, דמוי קסנון 4300K, והן חוקיות. H4 55/60W . הקונה יקבל במתנה עץ ריח של HIDS DIRECT מחיר 150 ש"ח . אני מנצרת עילית, אפשרות לתשלום דרך פייפאל ומשלוח הנורות בדואר ! 054-6766832 רוני השוואה בין נורות רגילות לנורות MTEC Super White
-
פירוק 1DIN של פיוניר, הקיימת חוויה מתסכלת יותר?
snorlax פרסם הודעה בנושא של ALÞћÃ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
השיטה שלי למקרים שכאלו? קח שתי כפות אכילה, מהסוג עם הידית ברזל, לא הפלסטיק. קח פטיש, תהלום בידית שלהן עד שיהיו די-שטוחות, והנה לך אחלה של כפות חליצה לרדיו דיסק. -
שלום לכולם, הזמנתי סט נורות H4 Super White של MTEC לרכב שלי, ואני מתכנן להחליף גם את נורות החנייה. בדקתי בספר הרכב, ולא רשום סוג תבריג או חיבור, רשום רק נורה 5W 12V . האם יש גודל סטנדרטי לנורות החניה ברכבים? מישהו יודע מה הגודל של הנורה? אשמח לעזרה.
-
ראיתי את האור שהMTEC SUPERWHITE מפיקות, וממש אהבתי. מה הטווח מחירים שלהן בארץת ואיפה ניתן להשיג? זה מותג מוכר? האם יש להם גם H4?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
שלום לכולם, התעניינתי לגבי נורות בעלות ציפוי כחול, המפיקות אור לבן. לטעמי הרבה יותר יפה מאור צהוב סטנדרטי. הנורות של המותגים המוכרים כמו OSRAM ו-PHILIPS מתומחרות גבוה מדי, ולכן בדקתי בחנויות אביזרי רכב הקרובות למקום מגוריי, ומצאתי תחליפים עלומי שם (NOVA, X5 וכו'), גם כן עם ציפוי כחול, שעולים בסביבות ה-30-40 ש"ח לזוג נורות. חבר הרכיב ברכב שלו זוג נורות כאלו, H7, שמפיקות אור לבן ויפה. השאלה היא האם יש סכנה כלשהי בשימוש בנורות הללו? שמעתי שהציפוי יכול להתקלף ולפגוע ברפלקטור וכו' וכו'. האם יש אמת בדבר?
- 2,929 תגובות
-
- hid
- led headlights
- (ועוד 17 )
-
תאונה קלה
snorlax פרסם הודעה בנושא של newnew2014 בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יכול מאוד להיות שאצל פחח, אפשר לסגור את הסיפור בכ-500-800 זוזים, כולל צביעה וקליפס חדש, במידה ובעלת הרכב הפגוע מסכימה כמובן. אל תמהר להפעיל ביטוח. -
מאזדה לאנטיס 1.6 שנת 2000 - סטרטר ארוך עד שמניע
snorlax פרסם הודעה בנושא של nabatian בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הקלטה או סרטון של הרעשים המדוברים.. -
פרויקט מתעדכן אודי A3
snorlax פרסם הודעה בנושא של Avishai22 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
ממליץ לצנזר את המספר בתמונה הראשונה. אגב הרכב נראה מעולה תתחדש וסע בדרכים טובות ! -
תחזור למתקין שלך, רוב הסיכויים שהבעיה היא בהתקנה שלו. משתיק זה לא פתרון, זה קומבינה. פשוט לטאטא את התקלה מתחת לשטיח
-
רוב המתקינים מעדיפים לא להתעסק עם האיביזות מהדור הזה, בגלל כל הסיפור של פירוק פאנל הדלת. תחשוב פעמיים לפני שאתה מתחיל לעבוד לבד על הרכב, או משלם לבעל מקצוע שיעשה את זה במקומך. במידה וההתקנה מבוצעת בצורה מקצועית, לא צפויות לך כל בעיות..
-
(עזרה בנושא) תאימות של טוויטר זר כחלק מסט קומפוננט לקרוס
snorlax פרסם הודעה בנושא של GabiXSI בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הטוויטרים של הטמפו מאוד רגישים, ונשרפים יחסית מהר בעבודה לא כל-כך מאומצת. קרה לי אותו הדבר, והחליפו לי בחנות לטוויטר חדש באחריות, בלי יותר מדי בלבולי שכל. שווה לנסות.. -
ואני אשמח לקבל המלצות למקומות שיכולים להתעסק ולתקן את המסך שלי, במידה ויש..
-
איפה אני יכול למצוא את המק"ט של החלק? מצאתי באיביי את החלק תמורת 25 יורו, משומש אבל תקין.. הבעיה היא שזה לדגם הדיזל של המאזדה, ואני לא בטוח אם זה יתאים..
-
שלום לכולם. קרוב משפחה התחדש במאזדה 6, שנת 2004. בדאשבורד, ישנו מסך LCD מובנה של הרכב, שמציג נתונים שונים כמו תחנות רדיו, שעון, וכו'. ככל הנראה, עקב פגעי השמש הישראלית, המסך החל לרצד, ולהראות תווים מעוותים, ולא לתפקד כמו שצריך. מצורף סרטון דומה לבעיה: השאלה שלי היא, האם המסך עצמו הוא הרכיב שדורש החלפה? וכמה צריך לעלות חלק כזה, בין אם בארץ ובין אם מחו"ל? תודה רבה !
