Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. כרגע ברשותי Rockford R300.4, שאני מבסוט ממנו, אבל עדיין, בא לי שדרוג.. מגביר וירטוס 6.5 וסאב גראונד זירו 400 RMS. חשבתי לכיוון PPI P900.4. איך המגבר הנ"ל? איכות/עוצמה? המחיר הוא לא פקטור כי אני משיג חדש במחיר טוב.
  2. המחיר ירד ל499 ש"ח. מזכיר לכם שהמגבר במצב מצויין, ללא דפקטים או תיקונים למיניהם! מגבר מאוד איכותי.
  3. עדיין מחפש.. אפשרי גם ללא החלפה, מחפש מגבר 4 ערוצים חזק עד תקציב של 700-800 ש"ח..
  4. עשיתי את אותו הדבר, רק עם מחט מצית ופינצטה, עבד כמו קסם מספר פעמים.. בהצלחה
  5. מגבר 4 ערוצים איכותי לרכב, מבית חברת Rockford. חזק מאוד ואיכותי. שמור כחדש. מגבר במצב חדש, בשימוש כ-10 חודשים. מחובר לרכב כרגע ומרים 2 רמקולים קומפוננט של מורל וסאב וופר. ניתן להגיע ולשמוע. דורש 550 ש"ח, גמיש מעט לרציניים. אזור נצרת עילית מגדל העמק עפולה. 054-6766832
  6. מחפש מגבר ברמה גבוהה יותר מהרוקפורד, נותן את המגבר שלי Rockford R300.4 שהוא כמעט חדש, ומוכן להוסיף כמה מאות ש"ח, תלוי בהצעה שלכם.. 054-6766832 רוני.
  7. אפשרות החלפה על מגבר 4 ערוצים איכותי, ואם יש צורך גם אוסיף כסף..
  8. סאב וופר Rockford P2 (דגם P21X12) גודל 12 אינץ', בתיבה אטומה מקורית. סאב ברמה גבוהה מאוד! למי שמחפש סאב עוצמתי ואיכותי. מצב חדש לגמרי, בשימוש כ-5 חודשים, נקנה חדש מהחנות. חדש עולה 1450 ש"ח !!! אני דורש 550 ש"ח. אני מנצרת עילית, טלפון 054-6766832. רוני.
  9. לא רלוונטי כבר.
  10. המחיר ירד ל550 ש"ח, מוכן להתגמש עוד קצת אם אתם רציניים. מוכן להחליף תמורת מגבר 4 ערוצים איכותי לרכב, ואם צריך גם להוסיף. 054-6766832
  11. נוסף גם מגבר פשוט 4 ערוצים לרכב.. פרטים בטלפון
  12. סאב וופר 12" מבית חברת Ground-Zero, מותג גרמני, חברה בין האיכותיות והנדירות בשוק! 400WATT R.M.S . סאב מפציץ עם תיבה מקורית פתוחה עם פורט אנכי, סאב חזק מאוד (!!), מדויק ואיכותי מאוד. מרעיד כל רכב ושכונה אפילו עם מגבר חלש! בקושי שומש, נראה כמו חדש, יושב כרגע במחסן. דורש 600 ש"ח.ניתן להגיע ולשמוע. אני מנצרת עילית. רוני 054-6766832
  13. שלום לכולם. ברשותי סאב וופר של רוקפורד P2D2 בגודל 12", ללא תיבה. אני מחפש לקנות תיבה אטומה לסאב, שתתאים לו מבחינת נפח. מהו נפח התיבה האופטימלי לאלמנט הנ"ל בתיבה אטומה? אשמח אם תשתפו אותי באתר כלשהו בו אוכל להזמין תיבה מכונה שתתאים לסאב, או לחילופין עדיף ללכת לנגר שיבנה תיבה מתאימה? מהו טווח המחירים לעבודה כזו? תודה רבה.
  14. רוב הפסי ניקל שמצאתי עד כה, הגיעו עם דבק באיכות נמוכה מאוד, עד כדי כך שניסיתי להדביק את הדבק לעצמו והוא השתחרר אחרי שנייה נקווה שמה שהזמנתי באמת יתאים לציפיותיי, לדברי המוכר מדובר ב3M מקורי.
  15. אני הייתי פוזל לכיוון האוקטביה.
  16. ידוע, ואין לי בעיה להשקיע 50 ש"ח כל שנתיים-שלוש על מנת להחליף את הניקל, אם בכלל.
  17. כי לרוב הדבק לא יגיע באותו העובי של הכרום, ואני רוצה להמנע מחיתוכים ומודיפיקציות מיותרות. מעדיף שזה יגיע מהמפעל AS IS . בכל מקרה, מצאתי. תודה. http://www.ebay.com/itm/350276457797
  18. שלום לכולם. כבר תקופה שאני מחפש באיביי ודומיו, ובחנויות שונות בארץ פסי ניקל לרכב, עם דבק אמיתי של המותג 3M. כל המוכרים באיביי ודומיו מציגים את 3M בתור האורך של הפס, ומנסים להטעות את הקונים בכך שיחשבו שזהו הדבק. עוד לא יצא לי להתקל במקום/אתר שמוכר את הפסים הללו עם דבק מקורי של 3M. אני מחפש למטרת פרויקט כלשהו שאני עתיד לבצע, פסי ניקל בעובי של 0.5-0.9 מ"מ עם דבק כזה. אשמח לעזרה..
  19. הבעיה שלי היא שאני מהצפון, ולחצי שנה הקרובה עדיין בשירות סדיר, ודרוש מאמץ רב כדי להגיע למתקין שנמצא בת"א. אני לא רוצה להגיע אליו, ואז לנסות להוכיח לו שהתקלה קיימת ושאין לי אחות.. אנסה להתקשר אליהם פעם נוספת, למרות שפעם אחרונה שדיברתי איתם הם רצו לראות את התקלה בעיניים שלהם. כנראה שפעם הבאה שזה יקרה אצלם בוידאו ואשלח להם במייל.
  20. השיטה הטובה והיעילה ביותר, היא לקחת שפריצר ריק (כמו של החלונות), למלא אותו במים וחומר לניקוי כללי של שופרסל (גלון צהוב של 4 ליטר, עולה בסביבות 15-20 ש"ח), בדילול של 1:10 או דילול חזק יותר במידה והכתמים ממש עקשנים. להשפריץ את החומר ולשפשף עם מברשת כמו של השטיחים עד העלמות הכתמים, ולבסוף לעבור עם מטלית מיקרופייבר לספיגת החומר, ולהשאיר חלונות פתוחים בכדי לתת למושבים להתייבש. עבודה מעט קשה, אך התוצאה שווה את זה. תעדכן בתמונות ! בהצלחה
  21. לפני כ-7 חודשים קיבלתי רכב חדש, עם מערכת מולטימדיה של BLAUPUNKT , דגם New-York 830 . לאחר עמידה ממושכת בשמש, מעל שעתיים בערך, כאשר אני חוזר לרכב, הדאבל דין נדלק, אך הטאץ' אינו מגיב, רק הכפתורים החיצוניים. לפעמים זה קורה גם בלי קשר לחום, אך לעיתים נדירות יותר. בהתחלה הבעיה הזו הייתה מופיעה פעם בשבוע-שבועיים, ונעלמת לאחר 2-3 דקות של לחיצות רנדומליות על הטאץ'. לאחרונה שמתי לב שהבעיה חוזרת כמעט כל יום, ונעלמת רק לאחר שאני נותן צ'אפחה קטנה על הדאבל דין, וגם זה לפעמים לא עוזר וצריך לכבות ולהדליק את המערכת. שאלתי היא, האם ישנה עילה לבקש שיחליפו לי את המערכת במסגרת האחריות? כי אני מאמין שבחסות מרפי היקר, כאשר אגיע למוסך להראות את התקלה, המערכת תפעל כמו גדולה. מול מי אני צריך לפעול? מול המוסך? או בכלל מול העסק שעובד עם היבואן, שהתקין את המערכת? חשוב לציין שהאחריות על המערכת בתוקף לשנתיים, אם זכרוני אינו מטעה אותי. אשמח לעזרה. תודה.
  22. הזמנתי אותם מחו"ל, והם לא מתאימים לרכב שלי, כי מסתבר שיש הבדל בין הגריל של ג'אז 2013 לגריל של ג'אז 2012.. גם אם יש מקום שהוא לא בצפון הארץ, ומחזיק משהו בסגנון, זה מאוד יעזור לי. אשמח גם לאלטרנטיבות אחרות כיצד להפיח מעט חיים בפרונט של הרכב, במידה ולא ימצא פתרון.. תודה !
  23. בהמשך להודעה הזו.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?531907-%D7%A2%D7%99%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%9C-%D7%9C%D7%92%D7%A8%D7%99%D7%9C-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%92-%D7%90%D7%96-2009-2012 בבעלותי הונדה ג'אז ידנית, מנוע 1.2, 2013. מישהו מכיר אתר או מקום כלשהו בצפון הארץ, בו אפשר להשיג עיטורי כרום קדמיים להונדה ג'אז 2013? הרכב בצבע שחור, אך מאוד מונוטוני מקדימה, ואני מאוד רוצה להוסיף קצת כרום בשביל העניין. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...