Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. גם המלצתי היא לדבוק בסט שני חלקים. הוירטוס נשמע מצוין בהתקנה נכונה וכיוונים נכונים, אך ממספר ניסיונות האזנה עדיין העדפתי סט 2 חלקים באותה רמת מחיר, שזה כמובן ההייבריד ואף האילייט. מכורח הנסיבות, תחסוך מעצמך ומהרכב כאבי ראש ובניות שייתכן ולא יהיו שוות את התוצאה ותעלה ברמה בסט 2 חלקים.
  2. שלום, לפני כחודש הרכבנו על הרכב החדש (מהדגם שנחת בארץ לא מזמן) סגירה מתוצרת Carryboy. ההתקנה בוצעה ע"י איש מקצוע מוכר. לאחר שבועיים יצאתי מהבית וגיליתי שהשמשה האחורית שמשמשת כדלת לארגז התנפצה לרסיסים מבלי שספגה פגיעה כלשהי. פשוט התנפצה. המתנו כשבוע וחצי עד שימצאו עבורנו חלון חלופי, והתקנו בעלות של 1900 שקל שנחתה עלינו אף על פי שהחלון התנפץ מעצמו. ההתקנה של החלון החלופי בוצעה ביום חמישי האחרון. היום בבוקר פתחנו את החלון ובעת הסגירה, כשרק החזקתי בידית ועוד לא סגרתי אפילו את החלון הוא התנפץ לי שוב בידיים. כעת, נראה שאצטרך לשלם גם על החלון השלישי, כשברור שיש פה תקלה שהיא מעבר לחלון. ממכרים שונים נאמר לי שייתכן והארגז עקום/לא מאוזן, מה שמפעיל לחץ על השמשה וכנראה שובר אותה. בנוסף החלונות הצדדים שיושבים על מסילות גומי נתקעים באמצע, כאילו מופעל עליהם לחץ, מה שמגביר את החשש שמדובר בעצם בארגז לא מאוזן. השאלה היא איך כרגע כדאי לי לפעול. שילמתי 1900 ש"ח על החלון שהלכו לפח, זאת בנוסף לכמעט 10 אלף ש"ח על הארגז וקיבלתי ארגז לא שמיש בעליל. Carryboy העולמי אמרו לי לפעול בעצמי מול היבואן המקומי והתנערו מאחריות. אשמח לעצות, ואם מישהו שמע על בעיה דומה.
  3. שלום לכולם.. ברשותי כרגע סט קדמי של Morel virtus 6.5. מיותר לציין שאני מרוצה, אך מחפש קצת יותר עומק בצליל.. האם מעבר לhybrid audio technologies imagine 6.5, נחשב שדרוג? מהו אופי הצליל בHAT? אשמח להתייחסויות...
  4. תודה חבר'ה. עד כה אכן נראה כמו גלגול חיובי מאוד להיילקס. הדמיון למקביליו האמריקאיים רק תורם לדעתי מכל בחינה, סוף סוף טנדר יכול גם לפנק.
  5. תעשה חיפוש בפורום, הנקודות האלה נקראות ג'ינג'ים... יורד בקלות עם פלסטלינה.
  6. לאחר כמה שנים (החל מ2009 ליתר דיוק) של הנאה מרובה מטויוטה היילקס מהדור הקודם, 250 אלף קילומטר שנחרשו בכל הארץ ו0 תקלות מעבר לטיפולים קבועים ובלאי טבעי, אבי החליט להשתדרג בדגם החדש שנחת בארץ לא מזמן. הציפיות גבוהות, כחובב טויוטה מושבע הוא ציפה לקבל רכב משופר מכל בחינה אפשרית. עכשיו, כחודש מקבלת הרכב ולאחר 4K ק"מ, אפשר לספק רשמים ראשוניים עליו. תא הנוסעים, בידוד רעשים - איכות החומרים גבוהה מאוד, אע"פ שאין חומרים רכים מלבד ריפוד בד בדלתות ובמשענת היד האמצעית, הכל בעצם פלסטיקה קשה בטקסטורת עור, עם "תפירה" מדומה לאורך כל הקונסולה שבהתחלה נראית כמו תפירה אמיתית של עור, אך כשנוגעים מגלים שזה בעצם רק "כאילו". מגניב. לאחר ישיבה בטנדרים המתחרים - טריטון ודימקס, אני דיי בטוח שהחומרים בטויוטה עמידים יותר. הם קשוחים יותר, פחות חלולים, ואיכות ההרכבה טובה מכל המתחרים (אין רשרושים וצקצוקים, לא משנה איפה תלחצו וכמה חזק, אין רווחים בין החלקים, הכל במקום.) מושבים - ממשיכים את הקו הפרטי של טויוטה, עם מושבים קשיחים למדי, ובד קשיח מאוד שמרגיש שיהיה עמיד לאורך שנים רבות. דבר אחד מציק - לכלוך שנתקע בין סיבי הבד לא נשאב בקלות וצריך "לגרד" אותו עם הציפורניים כדי להוציא אותו. ישנו כיוון מלא להגה, אחורה קדימה למעלה למטה. הערה אחת - ההגה לא יוצא מספיק החוצה, הייתי שמח ליותר טווח תזוזה שלו. התמיכה מעולה, גם תמיכה צדית וגם תמיכה לגב התחתון. אצלי זה קריטי, בעיות גב תחתון לא פסחו עליי. הישיבה נוחה מאוד לאורך נסיעה ארוכה. המושבים זזים גם הם קדימה אחורה, למעלה למטה. עיצוב התא ייחודי, שונה מאוד ממה שנהוג היה לראות בטנדרים מסוגו. ההשראה כמובן מקו העיצוב העדכני של טויוטה ומזכיר מאוד את תאי הנוסעים של הקורולה-אוריס. לדעתי, מדובר בתא הנוסעים היפה ביותר כיום בסגמנט הטנדרים ובגדול, זה כבר לגמרי לא עיצוב של רכב עבודה. בידוד הרעשים מפתיע מאוד לטובה. שאון המנוע עדיין נשמע בתא הנוסעים אך בצורה מעודנת משמעותית מבעבר וגם בהשוואה להרבה פרייבטים. רעש צמיגים ורוח כמעט ולא נשמע, עד ל60-70 קמ"ש צריך להתאמץ מאוד כדי לשמוע אפילו מעט מרעשי הנסיעה, ובהתניידות עירונית התא פשוט אטום לרעשים. טוב משמעותית מרוב המשפחתיות החדשות שנסעתי עליהן בשוק. מערכת המולטימדיה - נראית מרשימה מאוד, דומה לטאבלט עם כפתורי מגע שנראים מרחפים על המסך. המסך איכותי ובהיר למדי. המערכת מציגה מידע על הנסיעה, גרפים עם מהירות ממוצעת וצריכת הדלק. בחו"ל המערכת מגיעה עם מערכת ניווט ואופציה לחיבור מלא לאינטרנט עם קריאת מיילים וכו'. בישראל כמובן האופציות לא פעילות. האינטגרציה עם הפלאפון מעולה ופעילה באופן מלא. איכות הצליל טובה, צליל נקי ומלא, אך עוצמת השמע לא גבוהה ובווליום גבוה עם צלילי באס הצליל מתעוות מעט. סה"כ לא רע, יכל להיות טוב יותר. מחשב הדרך - אינפורמטיבי מאוד, צג איכותי וחד כמו בפלאפון חכם, מציג מידע על צריכת הדלק, עצות לצריכה נמוכה יותר, ביקורת בזמן אמת על אופי הנהיגה, מידע על השיר המתנגן\התחנה, הודעות וכו'. מנוע, גיר, בלמים - 2.4 טורבו דיזל חדש, לא עוד שדרוג של הדגמים הקודמים אלא מנוע חדש לחלוטין. עדיין יורו 5. מדובר על מנוע מסילה משותפת המפיק 150 כ"ס ב3400 סל"ד ו40.8 קג"מ הזמינים ב1800 סל"ד. המנוע שקט משמעותית מקודמו, ה2.5 ליטר, ופעולתו מעודנת יותר. הכוח זמין בסל"ד נמוך יחסית והשהיית הטורבו קיימת, אך פחות מבמתחריו. לנהג אפשרות לבחור בין 3 מצבי נהיגה - ECO, POWER, NORMAL, כאשר עיקר ההבדל הוא ברגישות דוושת הגז. במצב ECO המנוע מגיב בהססנות לכל לחיצה ומגביל את הנהג באופן ניכר ללחיצות כבדות על הגז. מצב הECO יהיה מצב אולטימטיבי לנסיעה רגילה ורגועה ביום יום, שכן ריסון הנהג להאצות כבדות עושה את שלו וצריכת הדלק יורדת פלאים. מצב הPOWER גורם לדוושה להיות מאוד רגישה, אפילו יותר מדי. רבע דוושה במצב POWER שוות ערך למעל חצי דוושה במצב NORMAL, כך שבמצב POWER אין צורך ביותר מרבע דוושה, זה בערך שיא התאוצה של הרכב ומעל לרבע הדוושה הוא פשוט מושך את ההילוך לרמה פחות יעילה. בסך הכל מדובר במנוע חזק, עבורי השיפור הוא אדיר שכן בהיילקס הקודמת עמד מנוע ה2.5 ליטר הראשון עם 26.5 קג"מ עצלים יחסית. גם כשהרכב עמוס, זה לא מורגש על המנוע. צריכת הדלק - בק"מ הראשונים היה מדובר על כ1:9 קמ"ל ממוצע. לא מעט בכלל. כרגע מדובר על כ1:10.5 קמ"ל ממוצע, בערך 50:50. עדיין לא מאוד חסכוני. גיר - מדובר בגיר 6 הילוכים אוטומטי, יעיל וחכם. הגיר מכויל כך שבירידות ההילוך ישאר נמוך ולא יעלה כמו בגיר אוטומטי רגיל. כמו כן, הגיר מוריד באופן אוטומטי הילוכים כאשר הוא מזהה ירידה ובלימה. סה"כ גיר נחמד מאוד, יעיל, שקט. לפעמים הוא לא מאוד חלק, בבלימה עד עמידה ובתאוצה מעמידה לפעמים מורגשת מעין מכה\דחיפה קלה. בנסיעה ב100 קמ"ש המנוע עומד על כ1500 סל"ד שקטים מאוד. הבלמים חזקים ולא מתעייפים בירידות ארוכות ותחת עומס. הם לא נושכים אלא חמאתיים, מאפיין ידוע ברוב רכבי טויוטה. בלימת המנוע לא מאוד חזקה. בהיילקס הקודם שלי בלימת המנוע הייתה חזקה יותר, אך הוא היה ידני. נוחות נסיעה, שלדה - נוחות הנסיעה השתפרה מאוד. המתלים הקדמיים סופגים מהמורות ושיבושים ברמה מפתיעה וטובה בהרבה מבדגם הקודמים, ומעט מאוד מהשיבושים מועברים לתא הנוסעים. הנוחות משתפרת בנסיעה מהירה מחוץ לעיר, כשהריסון המצוין לשלדה תורם לכך רבות. בניגוד לרוב הטנדרים ולדגם הקודם, אין בעיטות רציניות מכיוון המתלים האחוריים בין אם יש עומס משקל מאחור ובין אם אין. נוחות הנסיעה משתפרת במעט אם תא המטען עמוס, אך כך או כך המתלים האחוריים נוחים באופן מפתיע. בבורות וכבישים בהם ההיילקס הקודם היה מתקשה לשמור על רוגע ונינוחות, ההיילקס החדש לא מתרגש, לא זורק את הישבן לצדדים ורוקד, פשוט נוסע ומחייך. כרגע מדובר על רשמים ראשוניים, אמשיך לעדכן עם הזמן.
  7. אהלן, תוכל להציץ בעמוד ולראות עבודות: http://www.facebook.com/vividetailing מנצרת עילית.
  8. למכירה - סאבוופר SQ נושא פרסים - DLS Nordica 12" בתיבה אטומה מקורית. סאבוופר סופר איכותי, מדויק, פאנצ'י ויורד נמוך מאוד. מציאה !!! 1100 שקל. קומפוננט Morel Hybrid 602 חדש עדיין בקופסה, לא הורכב מעולם!!! מפרויקט שלא יצא לפועל. 1450 ש"ח. 0587897938, איסוף מנצרת עילית.
  9. אתה יכול להזמין סטריפ לדים לבן ולחבר לפיוז של תאורת פנים. האור מתעמעם יחד עם האור הפנימי. פשוט לחתוך ולהדביק מעל הרגליים את הסטריפ
  10. תנתק מצבר לכ-10 דקות ותחזיר, מאמין שאם המערכת תתאפס זה יסתדר. במידה ולא, גש למוסך היבואן...
  11. לא משמיע צליל בכלל או משמיע רעשים לבנים? הייתי מהמר על אנטנה חיצונית שנגנבה/התנתקה מאחורי הרדיו...
  12. כל ספריי למתכת יעשה את העבודה. תסיר את הטסה, תשטוף את הג'אנט עם מסיר שומנים וסקוץ', תשייף מעט עם נייר שיוף, תייבש ותצבע עם ספריי כסוף.. תעשה 3 שכבות, רבע שעה המתנה בין שכבה לשכבה. תכסה את הצמיג לפני הצביעה.
  13. סמרטוט עם קצת APC מדולל, ולאחר מכן מעבר על כל הדשבורד עם חומר מבריק כגון FLASHDASH, meguiars supreme shine וכו'.
  14. איזו ערכת קסנון הרכבת? העברת גם את הצמת ריליי הענקית של הקסנון או שיש לך סט ללא צמה? אשמח לקצת פרטים.. בכלליות, רכב יפה מאוד והשקעה אדירה, רק תעשה טובה ותוריד את השפריצרים...
  15. עדכנתי את התגובה שלי.. תעשה השלמה עם פרופוקסי לחלקים השבורים ותצבע עם טוש
  16. http://www.installerworld.com/Instructions/98HCR.htm אם אני לא טועה, עובדים לפי המדריך הנ"ל, ולאחר פירוק כל הפלסטיקה אמור להיות בורג נוסף שמחזיק את כל המסגרת, מעל הגיר ומתחת למסגרת עצמה. תשחרר אותו ותשלוף את המסגרת בעדינות יתרה.. ככה אני זוכר לפחות. מנסיון מר, המסגרת של המזגן והרדיו ברכב הזה רגישה מאוד, ונשברת בקלות לאחר מי-יודע-כמה שנים בישראל.. תעבוד בעדינות. מקווה שעזרתי. בהצלחה!
  17. אם מדובר בסינגל דין, אני לא חושב שתהיה חייב להחליף את הכלוב.
  18. אם תהיה באזור נצרת, עולה בסביבות 40 ש"ח בחנויות אביזרי רכב..
  19. גש לאייס/אוטודיפו, תקנה פוליש ultimate compound של מגווירס ואפליקטור ספוג, או סמרטוט מיקרופייבר חדש, תמרח קצת חומר ותשפשף בעדינות.. חייב שפח הרכב יהיה נקי אחרת תגרום לעוד שריטות.
  20. יכול להיות שזה עניין הדילול. אצלי שמתי פקק-שתיים בתוך שפריצר, וכל השאר מים. עובד מעולה..
  21. אני ואחי משתמשים בפלסטלינה הנ"ל מעל שנתיים, כשלב מקדים לפוליש, בהמון רכבים שונים. אף פעם לא חווינו בעיות... חומר סיכוך טוב יהיה ONR, או שמפו לרכב בדילול נמוך..
  22. לדעתי, פלסטלינה ב15 שקל מאיביי תתן לך את אותה התוצאה. אני אישית משתמש בה כל הזמן, והתוצאה מעולה. http://www.ebay.com/itm/180g-Magic-Clay-Bar-Car-Auto-Remove-Marks-Detailing-Cleaner-Perfect-Effect-Blue-/381240074087?hash=item58c3addf67 שליש מהפלסטלינה יספיק לך לרכב סטנדרטי.
×
×
  • תוכן חדש...