שלום לכולם. עשיתי חיפוש ואני לא מוצא בשום מקום אם יש דרך להוריד את הסימן..
היה לי מעמד לפלאפון שנתפס ע"י וואקום לדשבורד והוא השאיר סימן ( היה רק חודש על הדשבורד)
בהתחלה זה היה ממש בליטה ואחרי המון לחיצות ומשחק הכל חזר להיות ישר חוץ מזה שיש סימן עגול ומעצבן.
רציתי לדעת אם למישהו דרך להעלים אותו.
תודה מראש לכולם.
רעיונות יתקבלו בברכה