Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. היי, אני מחפש מקום באיזור הצפון-חיפה-עמקים שמתעסק עם ציפויים שקופים לרכב. המטרה היא לצפות את מכסה המנוע, בכדי להגן מפגיעת אבנים בנסיעות בינעירוניות. הרכב בצבע לבן פנינה. מה טווח המחירים לעבודה כזו? אשמח להמלצות על מקומות באיזור הצפון וחיפה. תודה.
  2. אין מקום ספציפי, אני חשבתי למקם אותם על המשולשים בדלתות, ואולי לעשות בנייה קטנה מפיבר...
  3. אני מחזיק בדיוק באותו רכב, 2014 ידנית. כרגע עדיין עם מערכת מקורית. הזמנתי מתאם לדאבלדין, התכנון שלי הוא להתקין מגבר, קומפוננט מקדימה, וסאב שהיו ברכב הקודם.. הרמקולים המקוריים פשוט פח. אם אתה מחפש שיפור משמעותי בלי להשתגע, הייתי ממליץ לך להתקין קומפוננט בסיסי כדוגמת המקסימו של מורל.
  4. שלום לכולם ברכב שלי (סיוויק האצ'בק 2013), לא מותקנת כרגע מערכת שמרימה את החלונות לאחר נעילה, דבר שהתרגלתי אליו וקצת חסר לי. הזמנתי מאיביי מערכת אוניברסלית: http://www.ebay.com/itm/160696409358?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT שאלתי היא... איך אוכל למצוא בדלת הנהג לאיזה חלון שייך כל כבל? חיפשתי סכימה ברשת, החיפושים העלו קדחת. לשבת ולבדוק כל מתג עם פלוק קצת סיזיפי לדעתי. האם יש דרך קלה יותר למצוא לאן שייך כל כבל? תודה
  5. תודה על התגובה, אכן מדובר בהאצ'בק שמיוצרת בבריטניה. אתה יכול להכווין אותי טיפה מה לחפש בגוגל? תודה
  6. שלום לכולם. לפני כשבועיים התחדשתי בסיוויק ידנית מבציר נוב' 14. כרגע ברכב מורכבת המערכת המקורית מהמפעל. אני מעוניין להזמין מתאם פלסטיק+צמה+מתאם שליטה מההגה, למטרת התקנת דאבל דין.. שאלתי היא : האם באמת יש צורך במתאם שליטה מההגה ? הבנתי שיש מערכות שמתממשקות עם הכפתורים, ללא צורך במתאם חיצוני. האם זה נכון במקרה שלי? זו הערכה שאני רוצה להזמין, כמעט 600 ש"ח http://www.ebay.com/itm/401115180667?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT מצד שני, אם אני יכול לחסוך ולקנות רק את המסגרת והצמה ב250 ש"ח, אני מאוד אשמח.. אז לסיכום, האם יש אפשרות להתקין דאבל דין, ולהשתמש בכפתורי השליטה מההגה, ללא מתאם חיצוני? תודה מראש !
  7. שטרקר!! מה עם הקליאו? שפריצר עם APC בדילול גבוה, כמה מברשות, סמרטוט, ומכשיר קיטור של KARCHER (לא גרניק, קיטור!)
  8. אז, שלושה ימים לאחר שהג'אז שלי נמכרה.. She's mine now בהחלט רכב שמור בטירוף, הופתעתי מאוד. נהנתי מאוד מהעסקה ! תודה רבה בינתיים, מצורפות קצת תמונות מתהליך ניקיון תא המנוע :]
  9. הונדה ג'אז בצבע שחור מטאלי, גיר ידני, 90 כ"ס, מנוע 1.2 VTEC, עלייה לכביש דצמבר 2013 (12/2013). הרכב הכי מלוקק ושמור שיש, בהבטחה ! חונה תמיד בחנייה מקורה, לא לצד מכוניות אחרות כדי להמנע משריטות ומכות בדלתות. נשטפת ידנית בלבד פעם בשבוע, פוליש, גלייז וווקס כל 8 חודשים, מטופלת במוסך מורשה הונדה נצרת, כמו שעון בדיוק לפי הספר ! ללא תאונות, רכב אמין ללא תקלות בכלל, היסטוריית טיפולים מלאה. 70,000 ק"מ - 99% נסיעות בינעירוניות ! בקושי נסע בתוך העיר. חלק מהתוספות: - מערכת עם 2 זוגות (4) קומפוננטים של מורל (VIRTUS+MAXIMO),מגבר PSI,סאב GROUND ZERO, מערכת פצצה בשווי של כ7000 ש"ח! - מסך מולטימדיה חברה גרמנית BLAUPUNKT - מצלמת רוורס - איטום לכל הדלתות+בגאז' עם יריעות ביטומניות, למניעת רעשי כביש ורעידות - השחרת חלונות איכותית - פנס בלימה כיתוב Jazz - ספויילר JDM בייבוא אישי - מגני רוח איכותיים בייבוא אישי - משענת יד בהתאמה לרכב הספציפי, ייבוא אישי - מצלמת דרך איכותית בהתקנה נסתרת - ג'אנט 15" מהסוכנות - מעמד IOTTIE - רביעיית צמיגי DUNLOP בני שבועיים - ליפ קדמי אדום - דשבורד ציפוי קארבון (*בטבילה עם לכה !!! לא מדבקה !!*) - ריפודי הדר רוזן איכותיים - נורות דרך Philips Crystal Vision + נורות חנייה לד CREE - נורות CREE למספר, כל פנים הרכב לדים איכותיים ! ועוד תוספות שיפורטו במהלך המפגש כמובן לרציניים בלבד, לא מעוניין בהחלפה. דורש מחיר מחירון. 054-6766832, רוני. זמין בכל איזור הצפון והעמקים, רמת הגולן, וחיפה. דורש מחיר מחירון, מוכן להתגמש -מעט- במעמד המפגש. לרכב לא חסר בורג! נראה כאילו שיצא לפני רגע מהסוכנות.
  10. יקר לטעמי, ומותג לא משהו. עדיף לך ללכת על מולטימדיה של פיוניר, באזור 1600 ש"ח. מוצר עם אמא ואבא. אם את גרה באיזור הצפון, בנצרת אותה מערכת של פיוניר עולה כ1300 ש"ח חדשה.
  11. אם אתה רוצה להמנע מפירוק המגש, קח שפכטל/כלי שטוח כלשהו, תעטוף אותו במטלית מיקרופייבר/סמרטוט שהורטב בטינר/מדלל צבע. שאריות ההשחרה יוסרו בקלות. לא לגעת עם הסמרטוט הרטוב בפלסטיקים/ריפודים!! על אחריותך.
  12. החלטתי להשאר במידה 15.. מפה לשם, איך הצמיגים של MAXXIS ? הציעו לי ב250 ליחידה, דגם MA510N. תהיה ירידה משמעותית בנוחות/רעשי כביש מול המישלן המקוריים?
  13. אריק ותום, תודה רבה על התגובות. עד כמה משמעותי יכול להיות ההבדל בתאוצת הרכב, ובמהירות? האם גם צריכת הדלק תושפע משמעותית?
  14. איזה ג'אנטים קנית, אם אפשר לשאול?
  15. בכנרת יש את חוף הגולשים/דקל, בערך 5 דקות אחרי חוף התכלת. החוף החינמי היחיד שאני מכיר, כל שבוע אני שם. עריכה: עכשיו שמתי לב שפות"ש שואל על מקומות מלבד הכנרת.
  16. שלום לכולם. ברשותי הונדה ג'אז בציר דצמבר 2013, מנוע 1.2 ידנית. כרגע מורכבים ג'אנטים 15 מקוריים שהזמנתי מהחברה, עם צמיגי מישלן מקוריים שעברו כמעט 70K קילומטר. לקראת החלפת הצמיגים, אני ממש מתלבט לגבי העלאת מידת הג'אנט, ורוצה לעלות למידה 16, בעיקר מטעמי קוסמטיקה. אלו המידות שניתנו לי באתר TIREPLUS, המידות החוקיות לרכב שלי. [TABLE=width: 100%] [TR] [TD=class: style1]מספר חורים ומרחק בין חורים (B/P)[/TD] [TD=align: right]4x100[/TD] [TD][/TD] [TD]אופסט[/TD] [TD=align: right]35 עד 45[/TD] [/TR] [TR] [TD=class: style1]טווח מידות[/TD] [TD=align: right]15x5 עד 16x6.5[/TD] [TD][/TD] [TD]קדח[/TD] [TD=align: right]56.1[/TD] [/TR] [/TABLE] ועכשיו, לשאלות. האם הפרש המחירים, בין צמיג 15 ל-16, הוא משמעותי? האם בעייתי למצוא צמיג למידה 16 הזו? מהו מחיר סביר לסט ג'אנטים 16 ברמה סבירה? אשמח לשמוע עוד טיפים, טיעונים בעד ונגד. תודה מראש. הג'אנט שמורכב כרגע:
  17. האם חומץ/מיץ לימון מסיר את שכבת ההגנה של הצבע? (ווקס, אוטם וכו')
  18. אני לא הייתי מסתמך עליהם. אישית הייתי משקיע כמה מאות שקלים, ושולח את הרכב לדיטיילינג מקצועי. אולי דורש לתקן רק את השריטה העמוקה, אך מעבר לזה לא הייתי מסכים שפחח פלוני יתעסק עם הצבע מעבר לנזק שכבר קיים. חוצמזה, מדובר בהוצאה לטווח ארוך יחסית.
  19. נראית כמו חברה סינית. בכל מקרה, קח חיישנים אוניברסליים ב6 שקלים ליחידה: http://www.ebay.com/itm/381621281722?_trksid=p2060353.m2749.l2649&var=650716926442&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT אני משתמש בהם כבר מעל שנתיים, וללא תקלות. רק שים לב לחיבור, אם הוא דומה לחיישנים שלך.
  20. Working temperature :-40°C-60°C ציטוט מהמודעה. לא פרקטי להתקנה בתוך פנס לדעתי.
  21. GOLF GTI בת חודשיים בנצרת עילית.
  22. אם הגומיות בדלתות תקינות ולא קרועות אני לא רואה בעיה, מלבד נזק לצבע שהמכונות האלו גורמות...
  23. http://www.ebay.com/itm/4x-12x1-5mm-Alloy-Wheel-Lock-Nuts-60-Taped-Security-Bolts-Key-Anti-Theft-New-/401045401828?hash=item5d602b30e4:g:BHoAAOSwPgxVNGKc&vxp=mtr קח סט ב30 ש"ח.. אם מתאמצים אפשר למצוא גם ביותר זול.
×
×
  • תוכן חדש...