Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. למכירה מגבר Sundown Sax100.4 4 ערוצים במצב טוב, נקי ושמור מעפולה, דורש 700 שח 0546766832
  2. היי, קניתי מחבר סט ג'אנטים 17 עם צמיגים של דנלופ 215/45/17 חדשים שלא נסעו בכלל. יש לי פולקסווגן פולו 2016 1.2 tsi, האם לאחר ההרכבה אפשר לאשר את המידה הזו ברשיון? האם זו מידה שחוקית לרכב שלי? תודה מראש.
  3. שלום, ברשותי פיאט 500 שנת 2013 ידנית, מנוע 1.2 69 כס. ביררתי מחיר במוסך שאני מטפל בו בדרך כלל, והמחיר שנתנו לי כולל עבודה הוא 2000 ש"ח. האם זה מחיר סביר? יש המלצות אחרות באיזור הצפון? תודה מראש.
  4. היי, כבר מעל שבוע מחפש רכב שיחליף את הסאנדרו טורבו שנמכרה. מחפש רכב זול, אמין, חסכוני, ולא מכוער-עד כמה שאפשר. מצאתי אקזמפלר שנשמע טוב של קורסה 2011 ידנית, עם 55 ק"מ. יש הצעות בעד או נגד? תודה.
  5. אמנם לא על סוללה, אבל עוצמתי ביותר, וזול. 140 שקלים כולל משלוח. https://www.ebay.com/itm/163250037274
  6. חידשתי לבד ג'אנטים דומים במצב גרוע יותר בעבר. נייר שיוף 400+1200, שיוף טוב של כל ג'אנט להורדת החלודה והלקה שנשארה. לאחר מכן מעבר עם פוליש למתכת של מגווירס (מכונה חובה לתוצאה טובה). אחר כך אוטם צבע/לקה ספריי והג'אנטים כמעט כמו חדשים.
  7. שבוע טוב, מחר ניגש לבדוק רכב לפני קנייה באזה"ת סגולה בפתח תקווה. מבקש המלצות למכון בדיקה זול ואמין בסביבה. תודה
  8. יואב, איך הרכב בשיוט בבין עירוני? מבחינת נוחות ישיבה וצריכת דלק.
  9. לגבי איכות החומרים, לקחתי בחשבון. תודה. ידועה לכם צריכת דלק וביצועים לעומת סופר מיני 1200 סטנדרטית כמו הספארק? ומה הכוונה ברעשי תהודה? הבנתי שהבידוד ברכב לוקה בחסר כמו הספארק.
  10. סופשבוע נעים. כרגע נוהג על בימבה ספארק 2013 שמספיקה לי, מלבד נוחות הנסיעה ומרווח בספסל האחורי. חשבתי על סנדרו סטפוואי, מצאתי אקזמפלר שמור יחסית 2015 ובמחיר סביר, בנזין 0.9 טורבו עם ק"מ נמוך, גיר ידני כמובן. הרכב ישמש אותי לנסיעות של כ100 קמ הלוך חזור פעמיים-שלוש בשבוע. אשמח לשמוע דעות/הסתייגויות לגבי הרכב. תודה..
  11. סאב לאוטו Ground Zero גודל 12 אינץ' בתיבה מקורית. סאב ברמה גבוהה, לא זבל סיני! אחת החברות המובילות בתחום האודיו לרכב. תיבה מקורית עם פורט מעץ מלא. מדוייק וחזק מאוד!! 0546766832 רוני-איזור עפולה והצפון.
  12. מחפש סט 4 אינץ' במצב טוב, תזרימו הצעות. 054-6766832 רוני.
  13. ‎*מולטימדיה אנדרואיד ZED AN-688*Afule, Hazafon, Israel מערכת אנדרואיד 6 חדשה, שומשה פחות מחצי שנה. נמכרת עקב מכירת הרכב. מתאים לכל הרכבים !!!! -נגן YouTube -מסך FULL HD -ניווט וייז GPS -בלוטוס כולל דיבורית -גלישה WIFI -תמיכה בUSB, כרטיסי זכרון -טלוויזיה עידן+ DVBT -נגן דיסקים/סרטים DVD -תומך שליטה מההגה -תומך מצלמת רוורס ומצלמה קדמית -פייסבוק,וואטסאפ וכו.. מערכת ברמה גבוהה, נקנתה ב2400 שח. דורש 1100. גמיש מעט לרצינים 0546766832 רוני. עפולה/נצרת עילית
  14. אהלן. אני מנסה כבר מספר חודשים למכור את הרכב שלי, אקזמפלר באמת שמור ברמה של חדש, עם נתונים מעולים. מדובר בדגם רכב יחסית נפוץ, אך בגרסה ידנית (נדירה ומוצלחת יותר). אני מודע למצב השוק, ולא דורש מחיר אפילו קרוב למחירון לוי יצחק. עדיין, מקבל טלפון אחת לשבוע מקונה שמתקשר לשיחת חולין, ושואל מאיפה קניתי תוספות. עד כה, כל הרכבים שהחזקתי נמכרו במהירות יחסית (בין יומיים לשבועיים לאחר הפרסום), רכבים כמו I10, ג'אז ידנית, לנד קרוזר 11 וכו'. מה קרה לשוק הרכב בשנה האחרונה, גם הרכבים הטובים לא נמכרים?
  15. כן גם לי אותה המערכת. תחפש בהגדרות משהו עם REVERSE MUTE ותבטל אותו, אצלי עובד פיקס.
  16. שבוע טוב ושנה אזרחית טובה! רציתי לבקש למחוק את השרשור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?642789-%D7%94%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%94-%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%95%D7%99%D7%A7-MK9-%D7%94%D7%90%D7%A6-%D7%91%D7%A7-2014-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%99%D7%93%D7%A0%D7%99-6-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9B%D7%99%D7%9D-(145-%D7%9B-quot-%D7%A1) עקב מספר פרטים שהשמטתי, אני רוצה להעלות מודעת מכירה עדכנית. תודה מראש=]
  17. לא מומלץ לצבוע. עדיף לבצע פוליש ולהוריד מה שאפשר, וכל השאר להשלים עם מכחול (טאצ'-אפ) בצבע הרכב. צביעת החלקים תגרור אחריה קושי במכירה
  18. אם הפין הוא במילוי פלסטיק ולא חלול, תקח מחט (של תפירה) תחמם אותה עם מצית מספר שניות עד שתאדים, ותכניס למילוי הפלסטיק בזווית קטנה. תחכה עד שיתקרר ותמשוך החוצה יחד עם הפין.
  19. Hyundai i10 2011-גיר ידני-שחור מטאלי (במצב חדש אחרי דיטיילינג!)-ללא תאונות! יונדאי i10 גיר ידני, מנוע 1100, 72,000 ק"מ בלבד! *צבע שחור מטאלי. חסכונית, אמינה ושמורה בטירוף! *בפנים הרכב כמו חדש, מרגיש ברמה של רכב יוקרתי. *מטופלת ושמורה ברמה הכי גבוהה, יש ספר טיפולים מסודר. צריך לראות את הרכב כדי להבין. תוספות מקוריות מהחברה: - גאנטים מקוריים - ספוילר מקורי - סאנרוף (גג נפתח) מקורי של יונדאי - ריפודי עור מקוריים - מערכת איכותית עם aux usb bluetooth, שליטה מההגה - מרים שמשות בתקופה האחרונה הוספתי: -4 צמיגים חדשים goodyear -ברקסים חדשים אחורה וקדימה (רפידות וצלחות) -מצבר VOLTA חדש -פילטר מזגן חדש -השחרת חלונות אחורייים -חיישני רוורס -מצלמת דרך A118C -נורות לד CREE לפנים הרכב -דיבורית bluetooth עם מסך מגע BURY -מרים שמשות אוטומטי -טיימינג וטיפול מקיף לפני 2500 ק"מ ניתן לתמונות לדבר.. לפרטים נוספים: רוני 054-6766832. נצרת עילית, עפולה ואיזור הצפון. יד 3 (ידיים פרטיות בלבד!).
  20. סאב וופר חדש 1200WATT דגם H4124D, בן 4 חודשים, בתיבת עץ מלא איכותית לפי נתוני יצרן (אטומה לדיוק מירבי). סאב חדש לגמרי במחיר הפסד, בקושי היה בשימוש. רוני-0546766832, נצרת עילית והצפון, הרבה גם באיזור קצרין ורמת הגולן. תמונה: https://i.imgur.com/yApnEeA.jpg
  21. אהלן אלכס. 1. ככל הנראה המיקרופון המורכב ליד הסוכך שמש החזיר נשמתו לבורא/התנתק מאחורי המערכת וכעת המיקרופון המובנה במערכת (גרוע מאוד) נכנס לפעולה. החלפה של המיקרופון תמורת כמה שקלים אמורה לפתור את הבעיה. 2. המערכות הללו ידועות במסך מגע בעייתי עקב רגישות לחום. כבר החליפו לי את המערכת פעם אחת עקב בעיה במסך מגע, לפני שקנית ממני את הרכב.
  22. אין הגבלה להשחרת חלונות אחורים. שמשה אחורית זה כבר סיפור אחר...
×
×
  • תוכן חדש...