Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. snorlax

    זיהוי בקליות

    ישנה אחת סגולה () שמסתובבת עד היום מדי פעם בנצרת עילית.
  2. לפי דעתי אתה יכול ללכת לכיוון מסחרית קטנה כמו ברלינגו ישנה ושות'.
  3. יש לך פורום מולטימדיה ומערכות למטה, שם יעזרו לך יותר.
  4. האם מישהו שמע על התחנה הנ"ל? המחיר שם לליטר סולר יחסית זול, 7.09 שקל לליטר. ידועה כתחנה לא איכותית/מוהלת? אשמח לתגובות
  5. אנסה להגיע למפגש הבא, דווקא נראה מאוד מעניין
  6. הנדסה סינית במיטבה
  7. מידה 14 או 15 " .. תקציב עד 1000, תלוי בג'אנטים, במצב ובפירמה שלהם. פרטי.
  8. ממליץ בחום על הLG 7900 . מכשיר מעולה, נוח לתפעול, שומעים נקי וברור מאוד, אומנם אני משוחד כי המכשיר ברשותי אך בצדק. מכשיר מעולה, כולל כל הפונקציות שאתה צריך.
  9. עוד מילה ואני קורא לפיקאצ'ו.. חבל
  10. השאלה היא האם הנעה בדירדור כשאר הקלאץ' לחוץ על הילוך 2, ושיחרורו בהגעה למהירות 20 קמ"ש פוגעת במשהו?
  11. אולי גם נבוא עם הטנדר לבדוק איך המפגשים האלה.. נשמע מעניין בני 18 עוברים סלקציה?
  12. קומפוננטים קדמיים 6.5 http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=578142 6*9 אחוריים http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=729845 אחלה אפשרות, לא יותר מאלפייה, וגם אפשרות לשדרוג עתידי אם תרצה להוסיף מגבר, זה יוסיף המון =] בהצלחה ותתחדש.
  13. שלום לכולם, יש לי רדיו דיסק של LG מדגם LG LAC7900n הדגם עם הבלוטוס, והתאורה שלו בצבע כחול. נאמר לי שיש אפשרות לשנות את צבע התאורה באמצעות לחיצה על כפתור כלשהו. מישהו יודע איך אני עושה את זה? בדקתי בהגדרות ואין תודה מראש
  14. מחפש סאב וופר לטנדר, משו בסגנון ה10 אינץ' בתיבה הקטנה של סוני למי שמכיר, משהו שאפשר להכניס מאחורי הכסאות או בסגנון. תקציב גג 500 שקל
  15. ברשותי הילקס ויגו 09, עכשיו מקדימה מותקן קומפוננט 6.5 POWERBASS ומאחורה זוג רוקפורד פריים בדלתות. עכשיו התקציב שלי הוא 1100 שקל, ואני מחפש סאב שאפשר להתקין במקום כמה שיותר חבוי בטנדר, ומגבר שיוכל להפעיל את הסאב והקומפוננטים שלי שהם 70 RMS. תודה מראש
  16. שטיפה זהירה בלחץ מים.. להזהר ממפסקים וחוטי חשמל וכו'
  17. בפנס הקדמי ברכב שלי ישנן שריטות קלות ולא בולטות כ"כ, אבל בגלל הפדנטיות שלי אני חייב שהכל יהיה מושלם. השריטות נגרמו כתוצאה משיח קוצני שנגע בפלסטיק של הפנס בנקודה מסויימת, ושרט אותו קצת. עכשיו שאלתי היא איך אפשר להעלים או לפחות לטשטש כמה שיותר את השריטות? אשמח לשיטות DIY או אם אין אפשרות אז גם לבעל עסק שמתעסק בחידוש פנסים באיזור נצרת/עפולה. תודה מראש
  18. לא מומלץ בכלל, קודם כל אני מציע שתוותר על ה6X9, ובמקום זה תקח קומפוננט קדמי מורל פולס, בדיוק כמו מה שאמר השבאב שמעליי. עוד דבר שאתה צריך זה תיבה לסאב, כי לפי הפירוט, הסאב הנ"ל מגיע ללא תיבה, ואין לך מה לעשות איתו ככה. אני ממליץ לך לחפש חלקים למערכת יד שניה, כי התקציב שלך מאוד חנוק ובקושי אפשר להרכיב איתו מערכת. אל תשכח גם את עלויות העבודה, החיווט וההרכבה. יש יד 2 WWW.YAD2.CO.IL
  19. אולי אבא שלך שכח גם להעביר את הרכב טסטים חביבי אתה בבעיה, אין מה לעשות מלבד לשלם את 1900 השקלים הנוספים. לא נורא, תחשוב שזה הכסף שהתקזז מהביטוח בשנים האחרונות
  20. אם כבר שומרים על הסביבה, אז הולכים על זה עד הסוף, לא?
  21. במידה ואני מביא חיווט כולל כל החוטים, פיוז וכד', כמה צריכה לעלות עבודה נטו של חיבור מגבר ברכב שלי? היילקס ויגו 09'. מדובר במגבר פשוט של AUDIO LOGIC, וערכת כבלים אני מביא. כל העבודה שצריך לעשות זה למשוך + מהמצבר ולהעבירו לתא הנוסעים, מה שאני לא יודע לעשות לבד. כמה צריך לעלות כל הסיפור? במידה ויש אלטרנטיבות, מהן?
×
×
  • תוכן חדש...