לא מומלץ בכלל, קודם כל אני מציע שתוותר על ה6X9, ובמקום זה תקח קומפוננט קדמי מורל פולס, בדיוק כמו מה שאמר השבאב שמעליי.
עוד דבר שאתה צריך זה תיבה לסאב, כי לפי הפירוט, הסאב הנ"ל מגיע ללא תיבה, ואין לך מה לעשות איתו ככה.
אני ממליץ לך לחפש חלקים למערכת יד שניה, כי התקציב שלך מאוד חנוק ובקושי אפשר להרכיב איתו מערכת. אל תשכח גם את עלויות העבודה, החיווט וההרכבה.
יש יד 2
WWW.YAD2.CO.IL