Jump to content

snorlax

  • הודעות

    435
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי snorlax

  1. שלום לכולם, לחבר יש רכב סיאט טולדו 94 בצבע אדום, והצבע במצב ממש על הפנים, הכל דהוי, יש חלקים בהם הצבע התקלף והגיע לצבע הבסיס.. עכשיו אני והוא חשבנו על פרויקט כלשהו, שאומר לצבוע את הרכב עצמאי. אמנם התוצאה לא תהיה קרובה לזו של פחח מקצועי, אבל עדיף מהמצב הנוכחי.. עכשיו שאלתי היא, האם זוהי דרך נכונה לשייף את הצבע, להוריד את הצבע עד שנגיע לפח, לרסס שכבת בסיס ספראיי, שלושה שכבות צבע אדום [ספראיי] ושכבת לקה? אם לא, תוכלו להמליץ לי על דרכים עצמאיות לצביעה? תודה מראש
  2. תראה לאותו דוד שמאי את הנושא שפתחת לפני שנתיים, בעקבות הדפיקה.
  3. תקציב לסט קומפוננט אני מעריך משהו בסביבות 500 שקל, אפשר למתוח מעט. על מגבר לא חשבתי עדיין. מה דעתך על מה שמורכב כרגע?
  4. לאחרונה החלטתי להשתדרג מעט מהרמקולים המקוריים של הרכב, והשקעתי בקניית רכיבים למערכת (עד כמה שיכולתי כמובן, תקציב יחסית דל).. מתכנן להשתדרג עוד בעתיד כאשר יהיו עוד מצלצלים, אך לבנתיים, זהו המפרט: HU של LG תומכת בלוטוס,USB,AUX וכו' וכו' http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1AG46B2F7F סט קומפוננט קדמי PowerBass S6C http://www.sonicelectronix.com/item_7012_PowerBass+S-6C.html זוג רמקולים אחוריים [דלתות] Rockford PRIME R1653 http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=746861 בינתיים אין הגברה, הכל פועל על הHU ולפי דעתי שומעים בסדר גמור, אך כמו שהבהרתי, בעתיד מתכנן להתרחב.. עדיין, מעניינת אותי דעתכם, ועוד שאלה, איזה סט קומפוננט יקר יותר ואיכותי יוכל לפעול ללא מגבר באופן זמני? הכוונה היא שאני רוצה לקנות סט קומפוננט קדמי חדש, אך המגבר יגיע תקופה מסויימת לאחר מכן, ולכן אני אחבר אותה לHU באופן זמני. המלצות? דעות? תודה
  5. שלום לכולם, מדובר על סט קומפוננט 6.5, 70 RMS. אם מישהו מכיר, או התנסה בהפעלת הסט הזה עם הגברה או בלי, אפשר בבקשה חוות דעת על הצליל והתפקוד של הסט? תודה
  6. תודה רבה לכולם ובמיוחד לך דרור, פעלתי לפי דעתך, והתקנתי זוג רוקפורד, והתוצאה מעולה [ביחס לרמקולים הקודמים כמובן, ובכלל]
  7. קצת היגיון, אתה לא חושב שכבר הייתי עושה את זה אם הייתי יכול?
  8. ההתלבטות היא בין שתי האפשרויות שהבאתי, בגלל שאני לא מתקין מגבר ולא מתכנן להתקין ברכב, לכן סטים אחרים של קומפוננטים לא באים בחשבון
  9. שלום לכולם, בצד הפנימי של הדלת יש מאחורי המראה סוג של פלסטיק שחור כזה, לרוב נפרד מהפאנל של הדלת. איפה אני יכול להשיג אחד כזה? אני צריך לטיוטה ויגו 09
  10. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TWEETER-MOULD-SIDE-DOOR-TOYOTA-HILUX-VIGO-SR5-MK6-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3cafeefc6aQQitemZ260649712746QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
  11. שלום לכולם, יש לי 2 הצעות לרמקולים לדלתות הקדמיות לרכב, והן קומפוננט PowerBass 6.5 75 RMS כולל טויטרים,קרוס וכל מה שצריך, במחיר של 300 ש"ח [ללא התקנה] או זוג רמקולים Rockford Prime 6.5 בעוצמה של 80W MAX ו40 RMS, במחיר של 220 לזוג [ללא התקנה]. עכשיו ברכב המדובר אין מגבר, ואני לא מתכוון להתקין אחד, אלא יש את הHU וזהו. המליצו לי על הקומפוננטים בגלל שהם יחסית נצילים ולא דורשים מגבר, והם פועלים מעולה ללא הגברה מיוחדת, ובנוסף כפתרון זול ופשוט יותר, הציעו לי את הרוקפורד, שהם לא קומפוננטים אלא רמקולים 3WAY מומלצים וזולים.. עכשיו מה אתם ממליצים לי לקחת? תודה מראש
  12. יש לי טויוטה הילקס ויגו 2009 עם הרמקולים המקוריים שהגיעו עם הרכב, איך אני יכול לברר פרטים על הרמקולים, כמו עוצמה R.M.S וכו', חוץ מלפתוח את הפאנל של הדלת?
  13. הרכב ממש דומה מאחורה לביואיק LUCERENE.. http://www.buick.com/vehicles/current-vehicles/lucerne/model-overview.html תקנו אותי אם אני טועה?
  14. שלום לכולם,ברשותי טויוטה היילקס ויגו, ויש לי איתה בעיה קטנה. היום שמתי לב, בשעות החושך כאשר הדלקתי את האורות, ראיתי שהמתגים של המזגן [כפתורים AC, עוצמת מזגן, קירור/חימום, כל הבוררים של המזגן למיניהם] לא מוארים. אמורות להיות מתחת למתגים מנורות ירוקות, והן הפסיקו לעבוד. עכשיו ששמתי לב לזה, נגעתי קלות באזור של המתגים האלה, והאז האור נדלק, אבל זה נראה כאילו הוא מאיר רק על חצי מהמתגים, ולא על כולם, לפעמים הוא נכבה ואז שאני נוגע שוב הוא נדלק.. אציין שהבעיה החלה היום, ככל הנראה מדובר במגע רופף.. חשוב להגיד שהכל עובד כראוי חוץ מהמנורות של המתגים הללו, כל המנורות האחרות עובדות [דשבורד, מצת וכו'.] עכשיו השאלה שלי היא האם אפשר לסדר את זה לבד או שללכת למוסך? מה יכולה להיות הבעיה? מגע רופף בלבד? כמה צריך לעלות התיקון של זה? תודה
  15. עד 250.. אולי 300
  16. שלום לכולם.. יש לי רכב מסוג טויוטה היילקס ויגו שנת 2009.. ברכב יש HU של LG תומכת בלוטוס, ואליה מחוברים זוג רמקולים בדלתות הקדמיות, כנראה הרמקולים המקוריים שהגיעו עם הרכב. ברמקולים שומעים סבבה בווליום נמוך יחסית, אבל כשמגבירים קצת, או אם יש שיר עם קצת באסים, הרמקולים מזייפים ומחרחרים.. הרמקולים לפי מה שידוע לי הם מידה 6.5, והמקוריים של הרכב אם אני לא טועה.. עכשיו השאלה היא כזו, על איזה רמקולים במידה הזו תוכלו להמליץ לי במחיר סביר שישמעו יותר טוב מהרמקולים האלו? http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=711603 אלה יתאימו? או שלא יהיה הבדל? אני רק רוצה קצת יותר איכות בווליום גבוה יותר, ושלא יזייף כמו הנוכחיים. ועוד דבר, מישהו יודע מה ההספק R.M.S של הרמקולים המקוריים? אין לי הרבה כסף להשקיע כרגע, לכן אני מחפש משהו זול יחסית שיתן תמורה טובה למחיר.. תודה מראש, רוני
  17. תודה על העריכה המשעשעת בכותרת.. הבנתי תודה רבה
  18. שלום לכולם, ברשות מכר פיאט פונטו 95' ידנית, והמאוורר רדיאטור שלה לא תקין. עכשיו שאלה, כמה צריכה לעלות וונטה מפירוקיה בערך? ועוד דבר, האם המאווררים בפיאט אונו בשנתון זהה הם אותם מאווררים כמו בפונטו? הכוונה, אני יכול להרכיב וונטה של אונו על פונטו? יש לי אחת מפירוק בהישג יד. תודה
  19. אם נגמר לי הביטוח על הרכב שלי, ואני מחר צריך לחדש אותו, ולהיום יש לי נסיעה קצרה אבל דחופה.. מה יכולות להיות ההשלכות של נסיעה ללא ביטוח החובה,במידה ותהיה ביקורת?
  20. זכריה, מדובר בדגם בעל קרבורטור ולא במערכת הזרקה. תודה רבה על העזרה! רק שאלה אחרונה, כמה צריכה לעלות כל הפרוצדורה של שיפוץ הקרבורטור? אחרי הכל, אני רוצה לסדר את הבעיה מבלי לצאת עם חור בכיס.
  21. תודה רבה צביקה, אגב בעל המוסך המטפל עשה סיבוב על הרכב, וכאשר הוא נהג הבעיה נעלמה, חוק מרפי.. בגלל זה הוא טען שאין שום בעיה ברכב, אבל בכל אופן לפי דבריך אני אגש למוסך ואדרוש ניקוי קרבורטור חוזר. ד"א כן הוא נוקה עם ספריי, אחרת צריך לעשות שיפוץ קרבורטור, אני צודק?
  22. שלום לכולם, ברשותי רכב פיג'ו 106, שנת 93, גיר רגיל, שנקנה לפי כחודשיים. עד עכשיו הקופסא התנהגה כמו שצריך, בלי בעיות וכדומה, למעט הנעה מעט ממושכת. הרכב עבר ניקוי קרבורטור במוסך, סטרטר הוחלף, הרכב מטופל ושמור כמו שצריך, הכל מוחלף בזמן ויש ספר טיפולים והכל, אגב הרכב עבר טיפול לפני שבועיים. לפי דעות של כמה אנשים שונים, יש אומרים שהקרבורטור סתום, ויש אומרים פילטר דלק/אוויר סתום, או בעיה בחוטים שמעבירים חשמל לפלאגים.. עכשיו תיאור הבעיה היא כזו : לפעמים הרכב פשוט מפסיק להגיב לגז שאני נותן, ואז מגמגם ונכבה.. לפעמים הרכב נמצא בעצירה מוחלטת, על ניוטרל, ופתאום המנוע נחנק ונכבה.. יש פעמים בהם אני לא יכול להתחיל נסיעה מבלי לתת פול גז, כי בפחות מזה הרכב פשוט מגמגמם ונכבה.. בדרך כלל בהתחלת נסיעה הרכב קופץ ומגמגם בצורה מטורפת, כל האוטו קופץ.. יש תחושה מאוד חזקה של איבוד כוח מנוע, כאילו המנוע לא מקבל אוויר או משהו, אגב הבעיה התחילה לפני יומיים.. ממש קשה לתפעל את הרכב בצורה הזאת. אגב הבעיה לפעמים נעלמת ואז חוזרת.. זה קורה בכל הילוך, וצריך ממש להגזים עם הגז כדי להשאיר את המנוע הדלוק. לפעמים אחרי שהאוטו עומד מספר שעות, הבעיה נעלמת ולאחר זמן מסויים בו הרכב בשימוש היא חוזרת.. מה יכולה להיות הבעיה, והאם ניתן לטפל בה באופן עצמאי? תודה מראש
  23. שלום לכולם, בראשון הקרוב אני ניגש למשרד הרישוי, שיאשרו לי את הטופס הירוק ושאני כשיר לנהיגה, ואז למבחן התאוריה =] עכשיו השאלה היא, שמעתי שאני צריך לשלם אגרה על סך 120 שקל בערך, ואז אוכל לגשת לתאוריה שעולה 43 שקלים, האם אני באמת צריך לשלם אגרה כלשהי או רק 43 שקלים למבחן התאוריה?
  24. תודה מראש, אפשר מניסיון אישי וגם מאתרים למיניהם
×
×
  • תוכן חדש...