היי ושבוע טוב לכולם .
לאחרונה הזמנתי מאיביי מערכת רדיו דיסק כולל 4 רמקולים , הם עדיין לא הגיעו אבל אשמח לדעת ולקבל חוות דעת על המערכת ככללותה .
נתחיל עם הרדיו דיסק - של חברת פיוניר הדגם הכי חדש שלהם ( גרסאת 2015 ) כמובן שזה כולל דיבורית ובלוטוס , בנוסף סאבוופר בזוקה של פיוניר ומגבר של TEAC דגם TE-A3000 1200W, יש לציין שכל המערכת כולל הרמקולים , הרדיו דיסק , הסאב בזוקה והמגבר עלתה לי כ 3000 שקלים , המגבר מחובר אך ורק לסאב , כאשר הרמקולים בדגם SPS-510 הם הרמקולים הקדמיים . ( יש להם יותר RMS מהאחוריים )