Jump to content

fatboy1340

  • הודעות

    2,981
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fatboy1340

  1. כשאתה בן 50, לדחות דברים זה אולי הגיוני. כשאתה נושק ל80 עם שלל מחלות, פחות.🤣
  2. כל לוחית רשוי חוקית רשומה במערכת ומופיעה במסוף המשטרתי. הנהג חייב חהחזיק רשיון סחר מקורי שהלוחית משוייכת אליו. מה שראיתי לא מעט פעמים - לוחית משוכפלת (די קל לראות שהלוחית הוטבעה שלא על פי התקן) +הנהג ללא ביטוח סחר מקורי אלא רק צילום בטלפון (מה שלא תופס חוקית כמובן). אז לפעמים תופסים את הרכב ל30 יום +הזמנה לדין.
  3. הם יודעים שהם עוברים על החוק. יש הרבה לוחיות מזוייפות בכלל. איך זה שונה ממישהו שנוהג ברכב עם לוחית רישוי צהובה אבל ללא טסט 5 שנים? הכל מקרה של תאונה/נזק ,הם יפשטו רגל.
  4. ביטוח סחר ( תו סחר) הוא כנראה יקר יותר מביטוח חובה שהיה משלם על הרכב. מעבר לכך, יש די הרבה הגבלות על נסיעה עם תו סחר כגון נסיעה רק בימי חול, מ7 עד 19. עד 4 נוסעים סהכ, כאשר קיימת הגדרה מי הם יכולים להיות ( קונה פוטנציאלי לדוגמה). מותר לנסוע אל מוסך, או מהמוסך או להצגת הרכב ללקוח. אז נסיעה למועדון בתל אביב ביום שישי בערב, לא תיהיה מכוסה ביטוחית לצורך העניין
  5. בדיוק. רק תיקון קטן, הצתת רכב לפעמים גם מס רכוש, כמו שקרה לא מעט בסבבים אחרונים
  6. בזמן אכיפה זה ממש לא מעניין. אם בעל התו ברכב, והרכב חונה תוך קיום כל הכללים, שיבושם לו. אבל ברוב המקרים או שבעל התו אפילו לא קרוב להיות בסביבת הרכב או שיש הפרה של לפחות אחת ההגבלות בחוק חניית נכים. אגב, לפחות מבחינת הקטע של חניה עם תו נכה ( להבדיל מעניין הנחה על טסט), אני סבור שכאשר "בעלי התו" יהיו מודעים לכלל ההגבלות החלות על החניה, התו יהיה אטרקטיבי הרבה פחות בעיניהם. ובינתיים שישלמו מאות שח על דוחות חניה.
  7. מרבית הדוחות שמבוטלים, מתבטלים על רקע העדר זיהוי מדוייק של מיקום רושם הדוח אל מול מיקום מבצע העבירה. כך קרה גם כאן. הדיינים הם אותם שופטי תעבורה, לטוב ולרע. לא מזמן נכחתי במשפט תעבורה, אשר בו הנהג קיבל דוח על החזקת טלפון ביד בזמן נהיגה. לא רק שהדוח היה כתוב היטב, אלא אף העבירה תועדה במצלמת גוף. עדיין השופט שלח את הצדדים " להסתדר", כי אחד השוטרים לא הגיע למשפט. לא יודע מה נסגר עם זה בסוף, כי הלכתי לפני מתן פסד.
  8. פסיקה הגיונית סהכ, אם קיימת תקלה ברכב הגורמת להתלקחות אזי או שהיצרן פישל או שהבעלים לא תחזק באופן ראוי. בשני המקרים זה לא מקרה ביטוחי כהגדרת ביטוח מקיף.
  9. אתה אמיתי? אם לא היה חיכוך של צמיג באבן שפה/פתח ניקוז, איך נגרם הפנצר ? ללא מגע? עד כמה הפתח בולט? 1 ס"מ? 5 ס"מ? 10 ס"מ? מהתמונות והסרטון, פתח הניקוז המתכתי די מפולס עם המדרכה שלפניו ועם זאת שאחריו. האם יש תקן לפתח כזה? אם כן, תבדוק אם הפתח עומד בתקן? בקיצור תעשה שעורי בית, כי עו"ד של העיריה עשה.
  10. אגב, דירת גן שלו היא חוקית? או שסתם השתלט על שטח משותף?
  11. אתה או אביך מבלבלים בין חובת הצגת תו נכה כלפי שוטר או אפילו פקח, אם ברצונו לחנות על פי התג, לבין בירור סיבת /מהות הנכות, שאינה מעניינת אף אחד כהוא זה.
  12. בדוגמה שנתתי התו כנראה כשר למהדרין , אבל מנוצל לרעה עי " אנשי קצה " כהגדרתך כפי שאמרתי , אני מספיק זמן בתחום, ראיתי ושמעתי הכל. אם מישהו מלווה נכה, קרי הנכה צמוד אליו, אז אין כל בעיה להציג תו. אם הביאו את הנכה להסתובב לבד בקניון, ואז אחרי שעתיים באו לאסוף אותו, אז אין לו כל בעיה ללכת עוד 20-30 מטר
  13. אין בעיה בליווי נכה. חוקי למהדרין. אבל כל מקרה לגופו: האם הנכה הלך להסתובב שעתיים בקניון? אז אין כל מניעה לחנות גם רחוק יותר, אם אין תו בהישג יד. האם נכה מרותק לכג, אז מישהו מלווה אותו קבוע. אם כך, הבאה על ידי אדם א ואיסוף עי אדם ב, כלל לא רלוונטי. תאמין לי שאחרי עשור וחצי של אכיפה, ראיתי ושמעתי כבר הכל. בחניות נכים בסופר, 95% מהרכבים בעלי תו נכה, הנכה בבית בכלל. גם בחורה שחנתה לפני שבוע בצומת, בשעה 11 בלילה, ואז ככשאלתי למה, הסתבר שסבתא בעלת תו נכה, בבית , בעיר המרוחקת 60 קמ ממקום העבירה
  14. אין שום קשר לחוק הגנת פרטיות. על פי חוק חניית נכים, הנכה חייב להיות ברכב על מנת לאפשר שימוש בתג נכה. לכן מבקשים להציג תעודת נכה באם יש מחלוקת כלשהיא.
  15. להתקרב למדרכה משמעו לא לגרד את אבני שפה עם הגאנט. האם אבני שפה אחרי פתח ניקוז הם אדום לבן ?
  16. איפה הבעייתיות??? אם הנכה הגיע לביהח/מרפאה עצמאית ( הרי אמרת שרק אוספים אותו), אז שיצא עצמאית ויגיע עד לרכב שאוסף אותו. לגבי הילד , האם ממתין לבד עד שאמא אוספת אותו? לא באמת. עד גיל 18 מחוייב ליווי אפוטרופוס . לא צריך להמציא מצבים דמיוניים
  17. מנסיוני, בעלי תו נכה בין אם אמיתי ובין אם מזוייף , אינם מודעים כלל לחוק חניית נכים, וההגבלות הלא מעטות החלים על החניית רכב כזה במקומות אסורים לחניה. אבל כמו שאומרים, אי ידיעת החוק אינה פותרת. האמת שאכיפה די יעילה גם למניעה. דוגמה מנסיוני: לפני כשנתיים וחצי, חלק מעבירות חניה הוגדרו בתור יעד מועדף של אכיפה של משטרת תנועה. בנוסף הוגדרו מספר רחובות עדיפים לאכיפה . אני מקפיד לאכוף ברחובות האלו ( דוח ממוצע לרכב חונה באיסור לוקח כ5 דקות, כולל תיעוד הרכב והדפסת הדוח), אז תוך שעה, ללא כל קושי אני רושם 8-10 דוחות. מה אתה יודע? בחודשים אחרונים, מספר רכבים החונים באיסור, כולל בעלי תג נכה, הצטמצם ממספר עשרות למספר של3-4 בלבד.
  18. לפות"ש - תודה על העדכון. תמיד מעניין לשמוע פסיקות בערכאות שונות. שאלתי קודם ולא ענית - איך לשיטתך נגרם לך הפנצר בדופן הצמיג? חוץ מזה שנצמדת למדרכה? אתה כמובן לא אמור להתחכך עם הצמיגים במדרכות ואבני שפה. לחנות קרוב משמעו אינו לגרד את אבני שפה עם הגאנט. אגב, האם בכלל מותר לעצור שם? רואים סימון אדום לבן לפני פתח ניקוז. השאלה מה קורה אחרי הפתח?
  19. הבנת הנקרא? לערער אפשר, להשפט רק כי ביקשת -לא. נכון להיום החרגה היא רק כלפי עבירות הכבדות של טלפון, רמזור ומהירויות גבוהות. אבל גם אלה ייכנסו להגדרה של עבירות מנהלתיות לקאאת סוף השנה. קרי, לכלל דוחות במ, לא תיהיה אפשרות להישפט, אלא רק אם הדיין קיבל הערעור, ואז תידרש הפקדת סכום כסף מראש לצורך ניהול המשפט.
  20. בעניין הערעור -מזה מספר חודשים כלל עבירות החניה ( מדרכה, מעבר חציה, צומת וכד), מוגדרות עבירות מנהלתיות, ולא ממש ניתן להשפט עליהם כמו שהיה קודם. יש שרשור של בחור שקיבל קנס על אמזק להולך רגל והגיש ערער. אפשר להרשם מאופן ניהול התהליך. בתמצות, היכולת לבזבז זמן שיפוט ולהתבכיין לשופט ירדה דראסטית.
  21. שים לב שהדגם קיים גם בa וגם בа1. תבדוק שרשיון הרכב תואם לרשיון נהיגה שלך. למרות שמנסיון אישי גם אם רשום משהו ברשיון הרכב, זה לא מחייב🤣
  22. ידעת על הדוח לפחות חצי שנה ( לפי השרשור שפתחת בנובמבר). אז היה לך לפחות חצי שנה לטפל בעניין. מבחינת החוק, כפי שכבר ציינו כאן, אין חובת חתימה . הלקונה העיקרית והיחידה עבורך, לבדוק מול הדואר באילו מועדים נשלחו אלייך מכתבים, לאילו כתובות ומה מצויין מבחינת מסירה ( נמסר/ לא נדרש/ לא ידוע)
  23. לא כתבת באיזה כנף המכות אצלך. אם בקדמית - כנראה אשמתך, אם באחורית - כנראה אשמת הרכב השני
×
×
  • תוכן חדש...