Jump to content

גוגלוב

  • הודעות

    560
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גוגלוב

  1. אם זהפעם ראשונה שאתה ניגש לרכב . הייתי ממליץ שתעזר בכל זאת במישהו. צריך להרים את המנוע לגובה נכון. ולשיםלב להברגות החלקים שם מאלומניום אז צריך קצת זהירות.ולסגור ברגש . לידיעה בתושבת הברגים שמתחברים לצדהמנוע 60 ניטון מטר . ובצד שמתחבר לשלדה 90 ניטון מטר.
  2. מה זה משנה אם זה קוראני או לא . יש חלקים שמתאים לחלק מהדגמים והם מקוריים ,ניתן לבדוק באתר.
  3. http://www.koraps.com/ יש שם אפשרות בנוסף לבחור ברנו ,GM וסאןיונג .
  4. גם אצלי בגטס היו רעידות ורעשי מנוע מורגשים מהרגיל. החלפתי תושבת בצד ימין(מצדהנהג) עליונה- נקראת גם תושבת מנוע. שהיא המחלה אצל הגטס. והשינוי שווה כל שקל - השקט חזר וכיף לנהוג ברכב. גם אם התושבת נראית טוב במבט חיצוני לדעתי היא קורסת ומאבדת מאיכותה -ראיתי זאת בהפרשי הגובה בין המשומשת לחדשה. הזמנתי בהמלצת ASAFASAF מאתר קורפס שמוכר חלקים מקוריים מקוריאה. מאוד מומלץ . החלק הגיע תוך כשבועיים ועוכב למשך שבועיים נוספים בדואר - ללא שום הצדקה וקיבלתי אותו לא מזמן. מחיר החלק 30 דולר משלוח עוד 30 דולר סה"כ כ 240 ש"ח. מקורית בארץ עולה בסביבות 700 ש"ח. החלפה באמת פשוטה. אם תצטרך עזרה תיצור איתי קשר.
  5. אכן , נתקלתי כבר מספר פעמים בפילטר שנסגר בצורה כזאת מוגזמת שלא רק שזה מבזבז זמן וכוח ,גם יכול להוציא את תושבת הפילטר מהמקום. מיותר לחלוטין.
  6. בכל מקרה אני נותן למנוע לעבוד ,אם בזמן עבודה אין נזילה - לא תהיה בעיה.
  7. כל המפתחות האלו גורמים בעיקר לצרות בכך שמחזקים את הפילטר שמן יותר מידי , לרוב חיזוק טוב ביד מספיק ואם רואים במקרה נזילה ,שבכל מקרה צריך לבדוק, נותנים חצי סיבוב נוסף.
  8. אין שום קשר לחיישן ,חבל על הכסף. אם הקלאצ דופק בשחרור זה או התושבת או בעיה בקלאצ בדיסקת לחץ או יכול להיות בקפיצים שעל הקלאצ.
  9. המתקין לא טועה. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?508975-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A9%D7%9C%D7%98%D7%99-%D7%A0%D7%95%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%92%D7%98%D7%99-%D7%92%D7%98%D7%A1-08
  10. אני עדיין לא מבין מה הקשר לקלאצ ולכל הבעיות . גם החיישן מהירות עצמו יושב בתוך הגיר ואין לו נגיעה לקלאצ. הסיכוי היחידי הוא לחזור למכונאי .
  11. p0500- תקלה בחיישן מהירות אם בעיית החיישן החלה אחרי החלפת הקלאצ אז כנראה דפקו אותו איכשהוא וחבל שאתה שילמת על זה. וכנראה שהוא עדיין לא תקין. לא ברור איך נוצרו תקלת הTPS וכריות אויר קשה לדעת על סמך הנתונים האלו, אבל אין צירוף מקרים 3 התקלות לא היו לפני החלפת הקלאצ שהמכונאי ייקח אחריות.
  12. אם הציריה לא דופקת. הקונוס הוא מעולה. למרוח אותו עם סבון כלים להפוך את הגומיה על הקונוס והוא מחליק בקלות.
  13. בגטס זה גם מתחת לכסאות מאחורה , אבל הם מתקפלים
  14. בלי להכנס לאם יש בעיה בראש או לא שזה צריך באמת לעשות בדיקת לחץ הפוך ולגמור עם הסאגה הזאת. לגבי החוסר במיכל עיבוי אחרי החלפת הרדיאטור ייתכן שבזמן המילוי הראשוני לא נפתח הטרמוסטט לגמרי ,ואחרי הנסיעה שעשית המים נשאבו לרדיאטור תמשיך לעקוב אחרי זה כל יום עד לאיתור ודאי של הבעיה אם היא קיימת.
  15. רכב ? שנה?
  16. במכסי מנוע ללא ריפוד כל עליה על באמפר או קפיצה תגרום לקצר או לשריפה במצבר לא מקובע.
  17. עם כל הבוצה הזאת , סיכוי טוב שהשסתום נדפק. תעדכן
  18. שסתום PCV יכול לגרום להצטברות כזאת?
  19. תפתח את פקק הרדיאטור לפני שחרור הבורג התחתון , יקל מאוד על הפתיחה
  20. קראתי את מה שכתבת בהתחלה . הבולם לא היה במצב שתארת בתגובות האחרונות של ניתוק מהמקום . הלכת למכונאי ראשון שבדק את הרכב והחליט על בוקסות משולשים ולא אמר דבר על בורג טחון. הלכת למכונאי נוסף שאמר לך שצריך לחזק את הבורג ושחרר אותך לשלום. לדעתי רוב הסיכויים שהמכונאי שחיזק את הבורג הרס אותו בסגירה נוספת מיותרת עד כדי כך שהיום הבולם מתנתק ממקומו. קשה לי להאמין שהמכונאי הראשון היה מפספס חופש כזה... אין אפשרות להוכיח את זה באופן ודאי..
  21. עם כל הצער בסיפור שלך. רוב המייצג של טיפולים מונעים הוא חיובי וחוסך ממך בעיות בלתי צפויות. אהי מסכים עם מה שנאמר או שהעבודה לא בוצעה כמו שצריך שזה אומר שבדרך לתקן ניתן להרוס דברים אחרים . או שהחלקים לא איכותיים או מתאימים. . בקיצור אין לך מה להתבאס.
  22. אתה אומר שהבעיה קוראת מדי פעם לא באופן קבוע. כל מה שבדקו לך זה טוב ,אבל אם הדברים לא נבדקים בזמן התקלה , זה לא שווה הרבה. מה שאמרו לך לגבי המנורה בצבע כתום בצורה של מפתח עם תמונה של רכב (יש נורה נוספות) חשוב שתתמקד בזו ספצפית. לעיתים הקוד לא נקלט או שוגים בהקלדה כמו שצריך . תשים לב לפני כל הנעה אם המנורה נדלקת .ורק אז תנסה להניע.
  23. לדעתי החלפה פשוטה של ריקון מהפקק של הקרטר ומהדפרנציאל מרוקן 3 ליטר שהם בדיוק חצי מהכמות בגיר. ריקון בשני סטים בהפרש של כמה ימים או שבוע . החלפות אחרות מעט יותר מסובכות למי שלא מכיר את השיטה כפי שצריך.
  24. אם אתה ממש רוצה T http://www.lkltd.co.il/%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-T--%D7%A4%D7%A8%D7%A7-%D7%A2%D7%9D-%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A1%D7%94-%D7%9E%D7%92%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%AA-%D7%9C%D7%A4%D7%9C%D7%92-16-%D7%9E%D7%9E--%D7%99%D7%93%D7%99%D7%AA-360-%D7%9E%D7%9E
  25. ההחלפה פשוטה. מתוך הרכב יש בורג אחד שתופס את משולש הפלסטיק בפינה תוריד אותו(יש לו כיסוי תתסתכל טוב). אחר כך יגלו לפניך הברגים שתופסים את המראה.
×
×
  • תוכן חדש...