כל השרשור התפתח בצורה לא תקינה.
לפי חוקי הפורום פותש צריך לפרט דגם ושנת יצור של הרכב ולמסור נתונים נוספים כמו אם מדובר
בגלגל ימני אחורי או קדמי למשל.
מאחר ולא עמד בדרישות הסף, התגובות התפזרו בהתאם.
מצד שני, מאחר והבחור לא מגיב, יתכן והחששות שלו היו מוצדקים קים קים ?
תודה על התיקון. זה נכתב בציניות.
64 מנדטים זה רב דחוק, שלא מצדיק מהפכה.
ועל איזו מהפכה המשפטית מדברים זו של ביבי או זו של לוין ?
יש מי ממגיני ה"חקיקה במשפטית" שמכיר את את הפרטים ?
ד"א בקפלן מופיעים גם מצביעי ליכוד.
כך שזה מקטין את הרב אם עדיין קיים רב.
אם הדרישות הן סטנדרטיות (אינטרנט, אופיס) והמחשב מגיע במפרט סביר לא יהיה הבדל גדול מבחינת ביצועים.
למותגים המוכרים תהיה תמיכה טובה למערכת ההפעלה, לעדכונים ולתקלות.
כללית, אין יתרון מיוחד למותג מסוים.