-
הודעות
944 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ד"ר פוליצ'וק
-
החל שיווק הפיאט כרומה בישראל - מכונית מנהלים מבוססת על האופל ווקטרה
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של eric_92 בתוך רכב כללי
ישנה בעייה עם אינסנייה. קשה לצפות שיהיה כאן ביקוש לגירסה 1.6 ליטר וגיר ידני אשר ניתנת לתמחור תחרותי. הגירסה הבאה - 1.8 ליטר שמחירה € 25,400.00 באה גם כן עם גיר ידני בלבד. כנ"ל הגירסה 1.6 טורבו שמחירה € 30,405.00. האוטומט קיים רק בגירסה 2 ליטר ומחירו € 34,555.00. ז"א בארץ זה אמור להיות הרחק מעל 200 K ש"ח. http://www.opel.de/shop/cars/insignia/config/quick1.act?var=G&value=AT6AS יתכן ואילו היה קיים בארץ ביקוש למותג האופל, היה ניתן לחבר את הגירסה האוטומטית הזולה במיוחד בשבלנו. אבל כיודע לא כך הם פני הדברים. יחד עם כך כנראה בכל זאת נקבל בקרוב את האינסנייה בדמות ביוייק לה-קרוס החדשה -
החל שיווק הפיאט כרומה בישראל - מכונית מנהלים מבוססת על האופל ווקטרה
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של eric_92 בתוך רכב כללי
בסך הכל הביקורת עליה מחו"ל לא ממש חיובית. אומרים שעדיף אילו פיאט הייתה מתמקדת במה שהיא ידעת לייצר (הרכבים הקטנים). הנה למשל: http://www.timesonline.co.uk/tol/driving/jeremy_clarkson/good_car_bad_car/article1069676.ece אבל כפי כבר נאמר, מדובר ברכב די יקר ותמחורו בארץ נראה מעניין. צריך לעבור על רשימת האיבזור המפורטת ולהשוות עם המתחרים ע"מ לוודא שאכן מדובר במשהו שווה. -
נהיגה בשכרות-נושא מאוס אבל צריך (צריך = מבקש) עזרה (פעם מישהו חשב שזה דחוף)
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של lgoldis בתוך רכב כללי
דווקא לאור תוצאות הניסוי טענו נציגי התביעה כי בדיקות נשיפה אמינות יותר מבדיקות דם. ישנם כמה עורכי הדין שיודעים יפה מאוד להתווכח עם בדיקות הדם. ובכול זאת... בדיון האחרון בירושלים הופיע ד"ר גופר אשר אחראי על בדיקות הדם. המעבדה שלו הינה בעלת ההסמכה מטעם הרשות להסמכת מעבדות. אגב, המנכ"ל בפועל של הרשות העיד בירושלים מטעם ההגנה עם מסקנות קשות מאוד לגבי הינשוף. -
נהיגה בשכרות-נושא מאוס אבל צריך (צריך = מבקש) עזרה (פעם מישהו חשב שזה דחוף)
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של lgoldis בתוך רכב כללי
לפני כל אני רוצה להסתייג כי אינני משפטן, אלה מתלמד ומתעניין בנושא. מתוך העיון בחקיקה של מדינות שונות עולה כי ישנן המדינות אשר קובעות רמה מותרת לנהיגה בדם, כאשר הנשיפה היא בסך הכל האינדיקציה למה שאמור להיות בדם (למשל גרמניה, בריטניה וכו). במדינות אלה נפוץ ובקובל מאוד לבצע בדיקות דם, למראות שניתן להרשיע גם על סמך האוויר בלבד. ישנן המדינות אשר הפרידו בין הדם לאוויר לחלוטין (למשל אוסטרליה). במדינות אלה פחות נהוג לבצע בדיקות דם. בישראל החוק מנוסח בצורה מעורפלת וניתנת לפרשנויות ( החוק אומר כי בגופו של הנבדק אסור שיהיה 50 בדם או מידה שוות ערך, 240 באוויר). כאשר בוועדת הכלכלה של הכנסת עלתה השאלה מה הפירוש של "בגופו" התקבלה התשובה "בדמו". ז"א לכאורה נראה כי החוק הישראלי איננו מפריד בין הדם לנשיפה, וכך גם הפרקטיקה המשפטית, כאשר בכתבי האישום ובפסקי הדין נהגים להמיר את התוצאה בנשיפה לתוצאה המשוערת בדם. אבל ישנן המשפטנים מאוד חשובים (למשל כב' השופט טננבוים) אשר חושבים כי החוק איננו מקשר בין דם לנשיפה. אם נפרש את חוק כי בגופו = בדמו , לדעתי אכן ישנה הזכות לאזרח לדרוש בדיקת דם. אבל הלכה למעשה זכות זו איננה מכובדת ובדיקות דם מתבצעות בד"כ במקרים של תאונות עם נפגעים. אתה אומר דבר שלא לגמרי נכון. טענות ההגנה לגבי אמינותו של מכשיר הינשוף טרם נדחו. מה שנדחה נכון להיום אלה הדיונים. יחד עם זאת בתי משפט מסויימים כבר קיבלו את טענות ההגנה והנאשמים זוכו על סמך טענות עקרוניות (למשל בחיפה ובפתח תקווה). השבוע הסתיימו הדיונים בפני ההרכב בירושלים. הכרעת הדין תצא כנראה בעוד חודשיים. -
נהיגה בשכרות-נושא מאוס אבל צריך (צריך = מבקש) עזרה (פעם מישהו חשב שזה דחוף)
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של lgoldis בתוך רכב כללי
לי באופן אישי קשה להאמין לכל הטוענים ששתו שלו שלוק בירה ויצא להם 700. מה שכן - אין ויכוח על כך כי ההבדלים בין דם לנשיפה יכולים להיות מאוד משמעותיים. אפילו בניסוי המשטרתי הכל כך שנוי במחלוקת היו ההבדלים של פי-2. ז"א בהחלט יכול להיות המצב בו הנבדק עם 355 באוויר היה יוצא חף מפשע בדם, אפילו אם הבדיקת הנשיפה הייתה נעשת כהלכה. אבל הסיפור כאן שהיא לא נעשת כך. לכן יש ספק סביר גם לגבי התוצאות הגבוהות. -
סיוויק 5 דלתות בא מאנגליה, 4 דלתות - מטורקיה, וההייבריד - מיפן. ולעצם העניין. קשה לצפות לשינוי משמעותי במחירון של הסיוויקים עקב המיסוי הירוק. סביר להניח שהמחיר לא יעלה. אם זה ירד - שאלה טובה. מה שכן - בהונדה מחיר המחירון היא בד"כ המלצה בלבד והלקוחות התעקשים זוכים בהנחות והטבות למינהן. בחודשים מסויימים בדרך כלל ניתנים מחירים טובים מחודשים אחרים. מתוך נסיון אישי אני מאמין כי באוגוסט ההנחות יהיו יותר נדיבות מאשר כיום.
-
הניחוש שלי מתבסס על השוואת המחירים של שאר הדגמים של הקונצרן, אשר מעיד על מדניות התמחור של היבואן. זו מדיניות שאופיינית ליבואנים אשר פונים ללקוח הפרטי יותר מאשר לליסינג: באו נרביץ מחיר בשמיים, תוך הנחה שהלקוח איננו קניין מקצועי אלה המאריץ של המותג וישלם כמעט כל מחיר עבורו. וכאשר לא יספיקו הפרייערים נעשה איזה מבצע ע"מ לסגור את המאזן.
-
ישנה גם הגרסה של 12.150,00 € (מנוע 1.2, גיר ידני). זאת יכולה להיות בסביבות 100 K ש"ח. הנסיון אומר שאת ההנחה הירוקה כולה תלך לכיסו של היבואן (ראה דוגמת טויוטה פריוס) או שהיא תאפשר ליבואן מדי פעם לצאת במבצעים כאלה ואחרים לאחר שהמחיון נקבע בשמיים (ראה דוגמת סיוויק הייבריד)
-
המחיר בגרמניה של הגרסה הרלוונטית הוא 16.475,00 € http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/polo/probefahrt.html?culture=de-DE אני מאמין כי בארץ זה יהיה מעל 120 K ש"ח, אהיה מאוד מופתע אם פולו יתומחר נמוך מכך. יחד עם זאת ראוי לציין כי מחירם של כמה וכמה רכבים יפניים בגרמניה זהה לאלה שבארץ (סובארו לגאסי או סיוויק הייבריד למשל). כנראה המחיר הגבוה של הרכבים היפניים בגרמניה נובע עקב המיסוי וגם עקב הכמויות הקטנות. ובכל זאת פה ושם אפשר לפגוש שם איזו מאזדה או הונדה. בהולנד הסמוכה ניתן לפגוש דווקא המון סיוויק הייבריד, ומחירו שם לא נמוך מזה שבארץ. לפני כמה ימים כתבתי (בלי להוות דעת על הרכב) כי פיאט כרומה אמור להיות משווק כאן במחיר מעניין. יתכן כי היבואן הסיג מחיר טוב בגלל שמדובר ברכב מיושן, ששיוויקו כבר הופסק בכמה וכמה מדינות (באנגליה למשל). הרכבים הזולים של פולקסווגען נמכרים כאן בממוצע בשער אירו 7-8. אודי, במוו ומרסדעס - מעל 10. ככול שהרכב יקר יותר, כך "שער האירו" עולה.
-
מבחן ראשון לקנגו בי-בופ החשמלית - והלוקשים שבטר-פלייס מנסים למכור לנו
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של 504L בתוך רכב כללי
הפתרון של טעינות יכול להיות מתאים למי שנוסע מעט יחסית. אבל במקרה כזה סעיף הוצאות על דלק גם כך איננו גדול ובהחלט ניתן להסתפק ברכב חיסכוני רגיל או היברידי. כאשר רכב עושה 20 או 30 קמ על ליטר כבר לא כ"כ משנה למי שעושה 100 קמ ביום. לאומת זאת ההשקעה ברכב שעושה 30 במקום 20 קם על ליטר תהיה לא קטנה כלל וכלל. ומי שנוסע הרבה יתקשה להיות עם הטעינות שלוקחות במקרה הטוב חצי שעה, ובמקרה הרע - שעות רבות. פתרון זה פשוט לא נוח. הרעיון של הטעינות מסתובב כבר לא מעט שנים. אולי הוא מתאים לבעלי בתים פרטיים שיכולים למשוך כבל אל הרכב בלילה. אבל מה יעשו דיירי הבתים המשותפים? ונניח שיהיו העמדות לטעינה במקומות הציבוריים. ונניח אפילו שהחשמל שם יהיה זול מהדלק. אבל בכל מקרה החיסכון יהיה מזערי ולא שווה את האי-נוחות וכמובן לא את ההשקעה ברכב (נכון להיום המינימום 40000$) אני מאמין כי יש נישה מסויימת לרכבים חשמליים - בעיקר בתוך הערים הגדולות ואכן כך זה כנראה יהיה במידה והמחירים ירדו. אבל יש לי ספק רב אם רכבים חשמליים במתכונת הנוכחית ירדו לכבישים. אגב, למרות מה שחושבים, לרכבים חשמליים יש היסטורייה ארוכת שנים. כך למשל במוסקווה החל מנות ה-30 נסעו אוטובוסים חשמליים (טרולייבוסים). הם היו כל הזמן מחוברים לכבלים שמותחו למלה בעמודים מיוחדים. מדי פעם הכבלים היו מתנתקים, אז הנהג היה יוצא ומסדר אותם. כנראה הם נוסעים כך עד היום. http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.avtomobilmaz-belarus.narod.ru/belkommunmash.jpg&imgrefurl=http://www.avtomobilmaz-belarus.narod.ru/belkommunmash.htm&h=768&w=1024&sz=84&tbnid=tnIouIQXmfyCIM:&tbnh=113&tbnw=150&prev=/images%3Fq%3D%25D1%2582%25D1%2580%25D0%25BE%25D0%25BB%25D0%25BB%25D0%25B5%25D0%25B9%25D0%25B1%25D1%2583%25D1%2581&usg=__tYAXV7YBMuDp81RHeY1_24qCc80=&ei=5aBdSp6UJ-PKjAeGud3VDQ&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image http://trolley.ruz.net/vvedenie.htm -
מבחן ראשון לקנגו בי-בופ החשמלית - והלוקשים שבטר-פלייס מנסים למכור לנו
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של 504L בתוך רכב כללי
אני דווקא בדעה הפוכה. לדעתי הדיזל יצא בהדרגה גם מאירופה, וזאת מפני תחמוצות החנקן ושאר הדברים שהוא פולט. אני חושב כי נוסחת המזהמים שקבע משרד העוצר שלנו היא די חכמה ויתכן שגם מדינות אחרות יאמצו אותה בצורה כזאת או אחרת. ניתן לראות כי כיום לא מעט יצרנים אירופאיים מתחילים או מתכננים לייצר את ההייברידים, ככול הנראה הדבר יתפוס תאוצה. -
מבחן ראשון לקנגו בי-בופ החשמלית - והלוקשים שבטר-פלייס מנסים למכור לנו
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של 504L בתוך רכב כללי
כמה מחשבות... 1. כפי שכמות הנפט הינה מוגבלת, כך גם הליטיום, הניקל והכרום. (אגב, אלה הרבה יותר מזיקים לסביבה). אין סיכוי שהטכנולוגיה החשמלית הנוכחית תהפוך להמונית, כי הדבר יקפיץ את מחירי חומרי גלם הנ"ל ומה שבלתי כלכלי היום, יהפוך לעוד פחות כלכלי בעקבות כך. 2. הפריוס אומנם יודע לנסוע על חשמל בלבד וזה גימיק יפה, אבל לאחר מכן הוא צריך לשרוף יותר דלק ע"מ למלא את המצברים. לכן בסך הכול הצריכה שלו לא שונה בהרבה מהטכנולוגיית IMA הפשוטה בהרבה. כך שגם לטכנולוגייה ההיברידית יש הגבלות ברורות. ככול הנראה כוח העזר החשמלי כדאי כל עוד הוא תורם עד ל-20%. מעבר לכך הוא נהפך לגימיק חסר תועלת מעשית. 3. כאשר משקיעים מיליארדים בפיתוח - בסוף מוצאים פתרונות. כך ללא ספק יהיה גם עם הרכבים החשמליים. אבל זה לא יהיה לא ליטיום, לא ניקל ולא כרום, ובטח שלא בטר פלייס. -
האם כדאי לקנות סוברו אימפרזה 2006 מליסינג?
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Haim_gds בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אבא של אישתי (איך אומרים את זה בעברית?) רכש לפני שנה אימפרזה מליסינג בעלת אותם הנתונים. עד היום 0 תקלות ואין שום טענות לרכב פרט לצריכת דלק גבוה. מומלץ רק להתקין מנעול על ההגה, כי הרכב גניב. למראות זאת הביטוח זול יחסית. -
הייתי מפנה את תשומת הלב לרכב אחר מבית פיאט ששיווקו מתחיל בימים אלה - הכרומה. בלי לחוות דעת על הרכב (ראיתי אותו רק פעם אחת בחו"ל ומעולם לא ישבתי בפנים) - אציין רק שאם כמובטח יתמחר במסגרת הקבוצה ה-4 - הרי יהיה מדובר ברכב האירופאי במחיר הכי כדאי שישנו כרגע בארץ. כך למשל מחירו הבסיסי בגרמניה כי-27000 אירו (מנוע בנזין 2.2 אוטומט) http://www.fiat.de/cgi-bin/pbrand.dll/FIAT_GERMANY/home.jsp?BV_UseBVCookie=no# הגרסה שתגיע לארץ כנראה תהיה אף יקרה יותר, כי הרי הסכום דלעיל הוא הבסיסי ביותר. ז"א המחיר בארץ יהיה זהה למחיר בגרמניה, דבר ללא תקדים לרכב אירופאי בארץ! במאמר מוסגר אציין כי לא מעט רכבים שנמכרים אצלינו בקבוצה 6 בגרמניה זולים יותר מכרומה ההיא. דוגמה הכי בולטת היא אלפא בררה שמחירה בגירסה הבסיסית כמעט זהה לכרומה (בארץ נדמה לי זה הרחק מעל 300 K ש"ח). http://www.alfaromeo-offerta.de/#/brera/
-
[חדשות רכב] טויוטה פריוס חדשה בארץ, ולמה עדיין לא שינו את גלגל ההגה שלה?
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
רכב מושלם במחיר 130 K - דבר שלא קיים בטבע. כמובן שלסיוויק ההיברידית יש לא מעט מגרעות. שדה ראייה לקוי, תא מטען קטן, חוסר שימושיות בסלון, חיסרון בכוח החל מ-60 קמ"ש. אבל גם למתחרים מאותה קבוצת מחיר לא חסרות המגרעות. כך שבסך הכל לדעתי סיוויק הינו רכב די מוצלח ביחס למחירו, אך בשום פנים לא מושלם. -
[חדשות רכב] טויוטה פריוס חדשה בארץ, ולמה עדיין לא שינו את גלגל ההגה שלה?
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
בחישוב שעשיתי פעם יצא כי החיסכון בדלק מתחיל להשתלם כאשר מחירו של הרכב החדש הינו פחות מ-115 K ש"ח. בכל זאת רכשתי את הרכב ההיברידי בסכום שהוא גביה מכך ב-18 K ש"ח בגלל חבילת איבזור שמחירה כי-10 K ש"ח ולגבי 8 K החלטתי כי זה יהיה מחירו של הרושם והיוקרה (נסיעה ברכב חדש). המחיר הנוכחי של פריוס (150 K) לדעתי לא ממש מצדיק את החיסכון והחלק של הרושם ויוקרה הינו בלתי-כלכלי (כי-30 K ש"ח). אומנם ישנם הלקוחות אשר מסיבות כאלה ואחרות מוכנים לשלם על סעיף זה סכומים כפולים ומחופלים, השאלה היא רק האים הפריוס הינו הרכב המתאים לכך. פריוס דור 3 נמכר באירופה במחירים די דומים לדור 2. לכן הייתי מצפה שכך יקרה גם בארץ, ז"א לא 180, אלה משהו בסגנון 150+. -
[חדשות רכב] טויוטה פריוס חדשה בארץ, ולמה עדיין לא שינו את גלגל ההגה שלה?
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של gozal בתוך רכב כללי
אתה אומר דבר שהוא ממש לא נכון. סיוויק הייברידית היא פרי פיתוח של הרבה שנים והושמו בה לא מעט המצאות טכנולוגיות. למשל המנוע לא צורך דלק כאשר לא נדרש למאמץ (הנסיעות בירידות). אני חושב שמדובר באחד הרכבים המשפחתיים המוצלחים שישנם נכון להיום. ולגבי הפריוס - הרבה יהיה תלוי בתג המחיר. אם זה יעלה בצורה משמעותית - הדבר לא יצדיק את החיסכון בדלק. למען האמת אני גם לא מתלהב מהעיצוב של הפריוס. במיוחד לא נראת לי ההפרדה בין המושבים הקדמיים. אבל הביקורות על הרכב מחו"ל מצויינות, בפרט בנוגע לנוחות הנסיעה. -
א. המיסוי על הרכבים ההיברידיים נשאר ללא שינוי בחודש אוגוסט, כך שקשה לצפות לשינוי דרמטי במחירון. בחודש הבא מגיע הפריוס דור המשך, שהוא לפי הכתבות רכב מעולה. אומרים שהוא יהיה יקר יותר מהנוכחי. ב. לא שווה לבצע יבוא אישי של הרכבים מתחת לקבוצה 6, וזאת מפני שפערי התווך וההובלה מצמצמים את הפרש המחירים עד לכך שהסיכון נהיה בלתי-כלכלי בעליל. במיוחד נכונים הדברים עבור פריוס, שלו יש אחריות מורחבת למערכת ההחשמלית אשר ככול הנראה לא תכובד בארץ.
-
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
http://www.auto.co.il/כתבה-113-השוואתי-מאזדה-2-מול-סוזוקי-סוויפ.aspx -
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
התמונה נלקחה מהאתר של ה"אוטו" (זכויות היוצרים). הרכב זהה לגמרי. סימנתי מיקומו של הצ'יינז'ר mazda 2.pdf -
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
בספר הרכב כתוב כי יש עוד גירסה מעל עם ברקת השיוט. יתכן והיא לא משווקת. הצ'יינז'ר ישנו, יש הסברים עליו בספר הרכב, הוא מנסה להחליף דיסקים, אך לא מצליח. בכלל ספר הרכב של מאזדה 2 נראה דק. בסיוויק הייבריד הוא עבה פי-2 -
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
לא, היא קיבלה דווקא את הגירסה המאובזרת, אחת לפני הפסגה (מנהלת סניף בכל זאת), עם שליטה מההגה וצ'נז'ר ל-6 MP3, אבל ללא בקרת שיוט. כנראה זה דינאמיק, אני אשאל בערב. אם תגלה אי-סדרים לאחר שתיקח את הרכב, הם יתוקנו ללא הפיצוי. במעמד הקבלה יש לך המון כוח לדרוש פיצויים כאלה ואחרים. -
אני הייתי בדעה שלילית לגבי קורולה הרובוטית (יש לאחד החברים שלנו). אבל לאחרונה נעשה לה עדכון לתוכנת התיבה, והיא עובדת ללא הטילטולים כלל. הדבר היחיד שנשאר (או הופיע לאחר העידכון) - זו החולשה בזינוקים. לדעתי ממש שווה לרכוש אותה ב-105 K ש"ח (אם המבצע עדיין נשאר). אבל כאשר מדובר ב120+ K - לדעתי ישנן כבר אופציות עדיפות.
-
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה לא לגמרי נכון. ראשית כל לא התקנון שלהם (מה זה בכלל?) אלה לפי התקנות של משרד התחבורה. והמספר הוא נדמה לי לא 5% אלה קצת פחות מכך (תקנו אותי אם אני טוע). מומלץ להוציא את הרכב לאור השמש ולעבור את כולו מילימטר מילימטר. זה יכול לקחת שעות. עדיף שבמעמד זה יהיה נוכח חבר או בן משפחה. כאשר קיבלתי את רכבי - בן דודי חד העיניים גילה איזו שריטה מקרוסקופית שאני פיספסתי ועל כך זוכתי בפיצוי נדיב. לאחר מכן מומלץ לקחת את ספר הרכב ולעבור על כל כפתור וכפתור. אין דבר כזה - רכב מושלם. תמיד ימצא משהו. רצית את הז'נטים? אז הנה לך הזדמנות לקבל אותם בחינם. עוד דבר... ברכבה של אישתי (אולי זה לא דינאמיק אלה גירסה יותר בכירה?) לא מוארת תיבת ההילוכים. זה ממש לא בטיחותי בלילה. אינני מאמין שכך הרכב אמור להיות, לדעתי זו תקלה. -
מחר בבוקר הולך לרכוש מאזדה2. זקוק לעזרתכם בפעם האחרונה בע"ה.
ד"ר פוליצ'וק פרסם הודעה בנושא של Transporter בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תתחדש! במעמד המסירה אמליץ לך לבדוק לא רק שריטות אלה תקינות מערכות אלקטרוניות. למשל אישתי קיבלה מאזדה 2 דינאמיק עם צ'נז'ר מקולקל. זה לא מפריע לנו, כי ממילא היא שימעת רדיו ולא מרשה לי לשמוע את הנדל ברכב שלה. אבל אילו היה מדובר לא ברכב ליסינג, אלה אחד שנרכש במיטב כספינו, הצ'נז'ר המקולקל בטח היה מאוד מבאס.
