Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. אני יודע שבביטוח מקיף מוכנים לבטח גם את הרדיו דיסק. וזה פשוט אפסורד כי הם מוכנים לפצות עד 1000 שקל בלבד על גניבה של רדיו דיסק. יכול להיות שיש סוכני ביטוח יוצאי דופן, שווה בדיקה למי שמעוניין. עומר.
  2. קבל ח"ח עצבני על המאמר עומר.
  3. הדפסתי ותליתי ברשותך. עומר.
  4. מה שאני יכול להגיד לך ש6*9 זה מיותר לגמרי אם יש לך סאב. הם ימשכו לך את הבמה לאחורה וגם שהסאב יעבוד הוא יהרוס אותם כי בזמן העבודה שלהם, האויר שהסאב מוזיז ידחוף להם את הממברנה ואתה תישמע כמין 'חירחור' מהרמקולים. אם יש לך אפשרות תמכור את הפולס ותשקיע ברמקול יותר חזק. עומר.
  5. בהתחלה האמנתי, זה ניראה כל כך אמיתי! עומר.
  6. החלמה מהירה לאבא. תתנחם בזב שתמיד אפשר לקנות חדשה עומר.
  7. מעוניין לקנות סובארו קופה פרטים בחתימה
  8. ה10" יותר זריז ה12" יורד יותר נמוך תכף יגיעו המומחים יסבירו לעומק עריכה: סאאב זה רכב. שנה את הכותרת עומר.
  9. לא מתחלק. הוא לא יכול לגשר ואם תנסה לגשר, המגבר הפנימי ישרף מניסיון! עומר.
  10. לא מכיר מכוניות וולוו אבל לפי מה שרואים מתחת לרדיו דיסק יש תא ריק שאפשר לבטל, ולחבר את שני התאים. אם אתה מתכוון להביא רק מסך ולא דיוידי כולל מסך של 2DIN היכן ישב הרדיו דיסק? ולפי מה שאני רואה תצטרך להוזיז את המצת. נידרשת התקנה פשוטה אבל יצירתית. עומר.
  11. על מגבר אני לא יכול להמליץ לך אבל אני יכול להגיד לך שבגישור רוב המגברים נותנים 4אוהם. אז זה אומר שאתה צריך סאב עם שני סלילים של 2 אוהם, כדי להגיע לתוצאה סופית של 4אוהם. או סליל בודד של 4אוהם. אם אתה מתכוון להביא בזמן הקרוב מונובלוק הסאב עם סלילי ה2אוהם יוכל להיתחבר ב1אוהם. כדי להבין מהו אוהם ואת ה"קטע" שלו תבצע חיפוש. "אוהם הגדרה" או "מהו אוהם" וכו'. מקווה שעזרתי עומר.
  12. אם לא תנסה לא תדע. תשחק בבלאנס עד שתשמע את התוצאה הטובה ביותר. אני לא מאמין שהקידמיים עד כדי כך גרועים.אולי טיפה להחליש אותם דרך הבאלנס יתן פיתרון טוב. בקיצור, תשחק עם הבאלנס עד שתהיה מרוצה. עומר.
  13. לא צפויות בעיות, אבל אם תהיה בעיה טבעת MDF בעובי של 1 ס"מ יפתור את הבעיה. מה זה תקציב דל בשבילך? עומר.
  14. לדעתי אתה יכול להחליף את החתימה. תתחדש. עומר.
  15. זה לא המגבר דפוק ככה הוא אמור לעבוד בגישור. יש לי מגבר דומה וזו צורת החיבור לשני ערוצים, אם היה לי סורק היתי מראה לך. עומר.
  16. שהמגבר עובד בגישור הוא מוציא מונו לא סטריאו. עומר.
  17. תודה רבה מתן עומר.
  18. סתם בא לי להיתעניין. איזה רדיו דיסק יש לך? עומר.
  19. מתן מצאת לי תמונה? אני לא הצלחתי למצוא.. ועל הדרך זה יהיה שימושי לי גם לבית היכן אפשר להשיג אותם? עומר.
  20. +1 כבל 4G מעביר יותר טוב מ2 של 8G היה על כך הרבה דיונים עומר.
  21. עדיף לך להרחיק את האלמנט יותר כי אתה תשמע את השמאלי ממש יותר חזק מהימני כמו שקרה לי בפיזו 206 שניסיתי לתת לרמקול יותר זוית אלי.. עומר.
  22. התשובות באדום עומר
  23. שהסט יהיה מותקן תחזיק את הטויטר מעל הדשבורד באיזור המשולש של המראה ובאזור הקורה. תאזין טוב טוב ותחליט מה אתה מעדיף השארתי לך הודעה פרטית עומר.
  24. אה אוקי הבנתי תודה מתן. וזה עוזר במשהו.?. כי לא סתם עשו אותו ככה..יש לזה מטרה אני ישמח לתמונה עומר.
×
×
  • תוכן חדש...