Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. ומה הדגם? הרכב יפיפה!! אני רוצה לחפש עוד תמונות שלו. עומר.
  2. איזה רכב זה בתמונה הזו? עומר. http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=118443&d=1213436354
  3. לא מתכוון לעשות צחוק בכלל! מה לעשות שיש אנשים שלא יודעים טוב אנגלית? לא הבנתי מה הולך והיתי זקוק לעזרה. במקום להסביר אתה תוקף? לכל מי שלא מסתדר. צריך להכניס את התוים שמתחבאות בהם חתולים. עומר.
  4. לא מביא לי להוריד. שצריך להכניס את הסיסמא הוא מביא לי להכניס 4 תוים ובסיסמא יש 6 תוים. עומר.
  5. יש מצב שאתה מעלה אותו ושולח לי בפרטי? בקרוב יהיה לי לעשות טיפולים בסובארו מתחילת שנות ה80 ולא מצאתי שום חומר על דגמים משנים אלו. עומר.
  6. הרכב נימכר כבר. אני מניח שהבן דוד שקנה אותו ישים משהו נוצץ. לא חסר בחנויות בכפר. כניראה שאני יעשה עוד פרוייקט ברכב של ההורים משהו שונה קצת ואני יעלה תמונות.
  7. זה לא קשור לפורום שיפורים. זה קשור לקוסמטיקה ולכן הפורום המתאים הוא בטכני.
  8. ניתן להשיג כאלה בארץ? אם תוכל תעלה את כל השלבים + פירוט ככה מי שירצה יוכל לנסות להרכיב לבד! עומר.
  9. עבר שבוע וסופר ימים לקראת יאוש. עומר.
  10. יש לי מכר שוטר שהוא מספר שהם עושים מחסום הם מסתכלים איפה מנוקבת המדבקה כדי לדעת עם יש חשש שלרכב אין טסט. עומר.
  11. הרכב פשוט מבריק כאילו הוא יצא מהחברה.! הרכב עבר מתישהו צבע מחדש? המצב שלו מעולה! עומר
  12. אין לך מושג כמה זה בלט ושיפר את המראה הפנימי. עומר
  13. לי זה גם היה בפיזו 205. הסיבה לכך היתה מהצלונית הכסופה עם העיגולי אויר. לא יודע למה זה קורה אבל זה היה הגלל הצלונית הזאת בצירוף שמש חזקה במשך היום. עומר.
  14. חלק שני: א. רואים את המוט מופשט ב. רואים את הכיסוי פלסטיק + בד זמני שלא יפול בטעות משהו למנגנון ג. רואים את הכיסוי החדש ד. הכל מותקן (הקצה יצא קצת עבה החזרתי לרפד שיסדר אבל בגלל שמכרתי את הרכב אין תמונות ) כל הפרוייקט הקטן הזה לא עלה לי כסף משום שיש לי רפד במשפחה עומר.
  15. חלק ראשון: א. קודם כל הורדתי את הכיסוי + הפלסטיק מהרכב. ב. פירקתי את הבד מהפלסטיק. ג. את הכיסוי עצמו פרמתי לשלוש חלקים לצורך העתקת הצורה. עומר.
  16. וואוואוווו רעש ממכר:silly: תודה רבה! עומר.
  17. בבניה של עופר דותן באיביזה הסאב היה גם הפוך עם המגנט למעלה והוא ניגן לתוך תיבה מתחתיו. פשוט מחליפים בן ה+ ל- והסאב עושה פעולה הפוכה מי צריך כיסאות מאחורה? שיוריד אותם עומר.
  18. איפה אפשר להשיג בארץ תיבה אכותית המחיר הגיוני? או תחליף לתיבה?! לא ניראה לי שאם אני ינסה לעשות מפיבר זה יצא עגול
  19. אפשר להפוך להם את הפאזה ואז זה ישתמש בבג'ז בתור תיבה וינגן אל תא הנוסעים. עומר.
  20. סאונד מדהים אני יבקש מאבא שיקנה לי גם :lol: תצלמו עוד סירטונים לשמח לראות (לשמוע בעיקר) עומר
  21. רכב חלום. אבל כמו שהוזכר פה. הצבע צריך להיות יותר צועק אתה יכול לעלות סירטון שנישמע את המנוע קצת? עומר.
  22. זה שהמגבר יהיה הפוך לא יקרה לו כלום. מציע לך להפוך אותו. העיקר שהרעשים יהפכו. עומר
  23. עבודה יפיפייה. ניראה כאילו באמת הסיטרואן באה ככה. ומסכים בקשר לצבע של הרשת. היא אמורה להיות פחות נוצצת עומר.
  24. בן 18 וקצת. היה לי עד אתמול פיזו 205 93. את המערכת בניתי ברכב של ההורים כי היה בתיכנון שניגמר המלווה ומוכרים את הפיזו. הרכב הוא מזדה 323 01 ואני לא רוצה שיעשו לי עליו ביטוח כי יקר בטירוף! עומר
×
×
  • תוכן חדש...