לכל אלה שאומרים שפיירבירד זה צריכת דלק והאחזקה יקרה בטירוף:
גם אימפרזה GT זה לא בדיוק החסכון בהתגלמותו...
בכל אופן,אני ממליץ על האימפרזה.
הפונטיאק היא דוגמא קלאסית לamerican muscle טיפוסי,יש הרבה כוח בקו ישר,
אבל ברגע שתנסה לפנות אתה עלול למצוא את עצמך מתמזג עם עמוד תאורה.
האימפרזה יודעת גם לפנות,וגם לא חסר כוח בקו ישר. (ואז מה אם היא סוגרת קצת פחות מהפונטיאק?!)
ובכלל האימפרזה היא הרבה יותר "מכונית ספורט" מהפונטיאק.