Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אני יכול לדבר רק על הרב בריח, כי זה מה שיש לי. ההתקנה נעשתה אצל ברק (הבאתי לו את המערכת בעצמי ולא היתה לו שום בעיה עם זה). הוספתי כמובן סוללות גיבוי ושאר ירקות. בעיות: בחום כבד - הביפר לפעמים יצפצף כאילו הרכב קיבל מכה. לא נורא כל כך. שערים אוטומטים יכולים להפריע לקליטה של השלט. טווח הקליטה סביר. אני מצליח לקלוט את הרכב בעבודה כשהוא חונה במינוס אחד ואני בקומה שניה. יש המון אפשרויות כיוונון (למשל נעילה אחרי זמן מסוים שהרכב מונע, סגירה אוטומטית אם הרכב לא הונע וכו' וכו'). המערכת אצלי שנתיים ואני מאוד מרוצה ממנה. כמו שאמרתי, אין לי איך להשוות לגארד. טיפ קטן - כדי שתסתובב עם בטריות בהישג יד, כי אם הבטריה נגמרת (השלט מתריע על סוללה נמוכה), זה יכול להיות לא נעים.
  2. עשיתי חיפוש קצר. מדובר על קיט של k-tec. חברה ידועה לשיפורי רנו. המחיר שם הוא 5200 פאונד כולל התקנה ל stage 1. אפשר להעריך שאתה יכול להביא לארץ קיט stage 2 ולשלם על התקנה בארץ וכל זה יצא לך כ 55-60 אלף שח. ואז תהיה לך רנו עם 300 כוחות סוס ב 0.8 באר. בחישוב מהיר - פחות מ 500 ש"ח לכ"ס. לא רע בכלל.
  3. השאלה כמה שיפור נותן הקיט זה שצירפת. אולי זה שווה 4 ספרות בליש"ט? יש שם מחשב ניהול, בוכנות, טלטלים ופילטר מאוד מעניין. בל נשכח קלאץ', ווסת לחץ, אינטרקולר. בקיצור - ממתקים טעימים.
  4. fizban

    ריח של דלק

    ואם אפשר, עדכן מה היתה הבעיה בסוף. תודה.
  5. קורס נהיגה לא מעלה מומנט וכ"ס. אבל בהחלט מומלץ. למיטב ידיעתי אין בארץ משהו מעניין לקליאו ספורט, אבל בחו"ל מתפרעים עם קאמשפטים ומצערות (למי שמנוי על performance GTI).
  6. א - זה לא הפורום הנכון ב - פנה לסדנאות שיפורים בארץ, אם אינך מבין אנגלית. ג - כדאי לך לשפר את האנגלית שלך. יש המון מידע מעניין בהרבה נושאים ורובו כתוב באנגלית.
  7. אפשר לקנות מאמזון.
  8. הם יושבים בפתח תקווה. הסיבה היחידה שהלכתי לשם היא שיש שם חניה ולא מפוצץ ומגעיל כמו באנטון. סיבה שניה, האמת, אף פעם לא עשו לי איזון כמו שצריך באנטון - וראיתי גם מה עשו לג'אנט של לירון וזה כבר ממש פשע!
  9. היום קניתי 4 רבייעית SP9000 ב"צמיג ישיר". 0107 כולם. 195/50ZR15. 1709 ש"ח כולל איזון וקבלה כמובן.
  10. מחזק כמובן את דבריו של gsi16v. הקומפרסור מסתובב ב 100K סל"ד בשביל לדחוס את כמות האויר שדרושה למנוע, אז אתה מנסה להשוות מנוע חשמלי שדוחס 10 סמ"ק אויר בלחץ של 2 באר? זה אולי טוב למכונית על שלט.
  11. בדוק בחנויות לאביזרי רכב. אני בטח שלא מכיר מחירים ליונדאי.
  12. תרים טלפון ל"רדיו השרון" ושאל את ברק לגבי מחיר ההתקנה. הם עושים שם התקנות מצויינות. 7678802-09
  13. חשוב בהגיון; אתה משחיר את הפנסים שלך, לכן בקושי יראו את האורות האחוריים שלך. נראה לך שזה אמור לעבור טסט? קנה בקליות אפטרמרקט עם תו תקן ארופאי ואז לא תהיינה לך בעיות.
  14. חומר בידוד על הסעפת (פליטה) עלול לסדוק אותה בטווח הארוך. לגבי סעפת היניקה - היא מקבלת חום מהמנוע. אטם טוב (ועבה) אמור להפחית את החום שעובר אליה.
  15. ה MICHELIN PILOT EXALTO בכלל לא באותה הקטגוריה כמו ה SP9000 או הגודייר. ה AVS כן.
  16. אני אבדוק מחר, תודה. אני לא מאמין שה F1 מחזיקים פחות מעמד מ ה SP9000. יש להם אותו threadwear.
  17. אתה לא צריך להמליץ לי על ה F1, הנוכחיים שלי הם F1 ואני מודע בהחלט ליתרונות שלהם. בגלל זה רציתי F1, אבל נראה שקשה להשיג. הנוכחיים החזיקו שנה וחצי וכמה ג'ימיקאנות (כולל ערד) - אני מאוד מרוצה מהם. לאנטון לא היה F1?
  18. אל תשכח קליאו ספורט טורבו. הבעיה עם מבחן כזה היא שהוא ספציפי למכוניות הנבחנות הרבה יותר מהמבחן שעשו בכתבה.
  19. אני בדיוק באותה הדילמה. הזמנתי צמיגי eagle F1 היום אבל הרביעיה האחרונה שהיתה לו היו פשוט ישנים ( 3705, 0206). המחיר המבוקש היה 620 לפני מע"מ לצמיג. עכשיו אני בודק לגבי ה SP9000. ליביו , מה המחיר המומלץ ל SP9000 (כולל מע"מ)? 195/50/15 כמובן
  20. גדול! ולפותח השירשור. אנחנו מנסים להגיד לך שאין הרבה מה לעשות ועוד להשאר חוקי. אתה יכול להשקיע בעיקר בבולמים וקפיצים, שאיתם לא עושים בעיות בטסט.
  21. במילה אחת - אין. בשתי מילים - בולמים וקפיצים.
  22. ברור, בגלל זה לא הביאו אותו למבחן. פחדו.
  23. גל, למה אתה חושב שעשו את הכתבה הזאת? הכל התחיל בדיוק ממה שכתבת פה.
  24. דני, ברכבי יש MVP 625 ואני גם מעוניין לחבר את הצופר. אני בדרך כלל משתמש בדריכה שקטה. כשהאזעקה פועלת, הסירנה מקבלת מתח קבוע ואז אם הצופר מחובר, הצפירה היא רצופה ואני מעוניין שהצליל של הצופר יהיה מקוטע. (רצוף זה ממש מטורף והשכנים בסוף ישרפו לי את הרכב...). אם מחברים את הצופר דרך ממסר לפיקוד האזעקה והוינקרים, הצופר משמיע קולו גם בדריכה שקטה (כי הוינקרים עובדים) ואני לא מעוניין בזה. אני מעוניין שבדריכה שקטה רק הוינקרים יעבדו וכשהאזעקה פועלת, הצופר יצטרף בצפירה מקוטעת. איך אפשר לפתור את הבעיה הזאת? תודה
  25. מה זה קצת פחות? אתה מגיע ל 900 מעלות צלסיוס? בנסיעה רגילה מה הממוצע שהוא מראה? לגבי הפלאגים, יש לך רכב משופר, אתה צריך במקרה שלך פלאגים קרים יותר. בד"כ זה דרגת חום אחת פחות. חיישן חמצן יהיה אצל סדנאות שיפורים, אם אתה לא רוצה לקנות אחד בעצמך.
×
×
  • תוכן חדש...