Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. אפשר לצאת מהחלון. בכל מקרה מספיקה מכה קטנה בדלת רגילה והיא נתקעת.
  2. תברר בצמיג ישיר אם יש להם SP9000
  3. פיסקה שלישית לפני הסוף, בכחול.
  4. אני חושב שחלק מהמהלך נפתח בצורה הרגילה ורק אז מושכים את הדלת למעלה. הבחור עם ההונדה דומה ממש ל fireball. חשבתי שיש לו לאון...
  5. במקרה שלך זה רק יוריד מהביצועים מכיון שהפילטר ממוקם במקום מאוד חם.
  6. pasparto תודה רבה על המידע! איך אפשר לברר לאיזה סוג שייך מנהל התחנה? בטח אי אפשר לבוא ופשוט לשאול, נכון?
  7. שימו לב גם שרשום שלרכבים עם 4 נוסעים ומעלה - הכניסה תהיה חינם.
  8. fizban

    Aston Martin DB9 בישראל?

    זה בטח בניה על פלטפורמה של חיפושית.
  9. fizban

    64 מעל המותר.

    צודק לחלוטין. יש קטעים בכביש 5 שאתה לא מרגיש בכלל שאתה על 150. בדיוק בקטע כזה לזרו אותי.
  10. לקנות אחת מוגדשת במקור זה לא הצעה לגיטימית בפורום שיפורים. מצד שני, להגדיש רגב אטמוספרי זה לא עניין של מה בכך ולכן - אם אתה רק בתהליכי קניה של רכב, למה לא לקנות רכב מוגדש ולשפר אותו? זה לא שיש לך רכב אטמוספרי בבעלותך.
  11. 1 - בוחן רכב מן הסתם יכול לזהות שברכב מותקן טורבו (ושוטר יכול להזמין בוחן, אם הוא חושד במשהו) למרות שבמקור אין לו. עונש - הורדת רכב מהכביש ו 1000 ש"ח קנס, בד"כ. 2- על ביטוח חובה אי אפשר לוותר... 3 - טסט זה תמיד בעיה. הדבר היחיד שעולה בדעתי זה להסתיר את הטורבו כשמשפרים.
  12. fizban

    שיפור נהיגה

    צודק בהחלט. מעולם לא שמעתי משפטים כאלו ממורה הנהיגה שלי. מצד שני, מורה הנהיגה שלי מעולם לא הסביר לי על תת היגוי והיגוי יתר, מעולם לא נתן לי לנסוע במגרש חניה ריק ולבלום בכל הכוח ולראות מה קורה לרכב. מעולם לא חוויתי היגוי יתר ותת היגוי בצורה מבוקרת עד שעשיתי את הקורס ב"מסלולים". אז לא משנה אם זה "מסלולים" או "דרייב ארט" או כל בית ספר אחר, פיזיקה נשארת פיזיקה וקורס נהיגה מתקדמת נשאר בגדר מומלץ מאוד.
  13. יש לי כרגע SP9000 והם לא מרעישים יותר מה F1 שהיו לי לפניהם. רק בהחלקות הם ממש מרעישים, בזמן ש ה F1 שקטים כדגים, גם בהחלקות.
  14. למה שלא תבדוק בפורום PSI מה הלחץ המומלץ לוולקן עם מידה כזו? לדוגמא, ברכב שלי (XSI 306 דור שני) עם 195/55R15 היצרן ממליץ 36 PSI בכל גלגל. אני כרגע עם 195/50R15 וממלא 39 PSI - זה הלחץ שאני מרגיש איתו הכי נוח מבחינת התנהגות הרכב. זה עניין שלי ניסוי וטעייה, במיוחד עם הרכב כבר לא מקורי.
  15. fizban

    קנס על נסיעה בנתיב שמאל

    באמת התחילו פה אנשים להתחסד. אם הוא לא מעכב תנועה שמאחוריו ויש רוכבי אופניים בצד הדרך, אני לא רואה שום סיבה לא לנסוע בשמאל. אם היה רואה רכב שמתקרב אליו בנתיב השמאלי, היה סוטה ימינה ונותן לו לעבור. הבעיה עם אנשים שנוסעים בשמאלי היא בד"כ במקומות שיש בהם תנועה, וזה באמת מרתיח. במקרה הנ"ל, אני חושב שגם אני הייתי נוסע בשמאלי, עד שהייתי עוקף את רוכבי האופניים, רק ליתר ביטחון.
  16. fizban

    64 מעל המותר.

    אורן, דבר עם אסף שמיר, אני בטוח שהוא יוכל לעזור. אותי הוא הוציא נקי (ביטלו את התיק). ואל תסע מהר בכביש 5, הוא מפוצץ בניידות - במיוחד כשהתנועה דלילה ואפשר לנסוע מהר.
  17. אנשים שבד"כ מחפשים מכון שלא מקפיד מתחלקים ל 2 סוגים: 1. אנשים שיודעים שהרכב שלהם לא תקין. 2. אנשים בעלי רכבים משופרים. האמת שיש גם את הסוג השלישי של אנשים עם רכבים משופרים שהרכב שלהם לא תקין אבל מבחינתי הם שייכים לסוג הראשון. עמית - בוא נגיד שנכנס למכון רכב שהורכב לו טורבו. מבחינת בלמים, צמיגים, חופשים בהגה, אורות וכל העניינים האחרים הוא יוצא בסדר גמור. האם בוחן מסתכן (מבחינת התעודה שלו) בכך שהוא מעביר את אותו רכב טסט?
  18. על לא דבר. אצלי ב 306 מדברים על 900FM לכל מאוורר בערך, אבל אף אחד לא יודע בדיוק וזה די מוזר שקשה להשיג את הנתונים הללו. בדוק רק כמה מקום יש לך בתא המנוע לעובי של המאווררים לפני שאתה מזמין.
  19. fizban

    בולמים ל-206

    למה מוזר, אם הם עושים עבודה טובה?
  20. יכול להיות שהוא הניע כשהמנוע היה קר אז היה ריח של דלק.
  21. fizban

    בולמים ל-206

    לפי דעתי לך לשאפט ותרכיב אצלם - התייעץ עמם גם בקשר לבולמים, הם אחלה (האנשים בשאפט).
  22. מרק צודק לגבי המאוורים. הם נועדו בעיקר לקירור המנוע בזמן פקק. הבעיה היא באמת שהמאוורים של SPAL שהיבואן מייבא לארץ הם הדגמים הכי חלשים (והכי דקים). לי יש 2 שהזמנתי מחול והם הדגם המחוזק שאומנם עבה יותר אבל הספיקה שלו גבוהה יותר. היבואן בארץ פשוט צחק על המק"טים שהבאתי לו מחו"ל וטען שאני טועה. בקיצור, אין אם מי לדבר אם אתה צריך מאוורר של SPAL חזק. http://www.spalusa.com/ לארץ מביאים את ה Low profile שלהם. הנה דוגמא ל 305 ממ בעובי 52 מ"מ. ספיקה של 870 CFM הנה ה medium profile שקניתי - 305 מ"מ ספיקה של 1230 CFM עובי 62 מ"מ. CROC - מה ספיקת המאוורר המקורי שלך? יש לך מאוורר אחד או שניים? הנה 12 אינץ' עם 1360 CFM - סדרת ה high performance שלהם. ואפילו 12 אינץ' עם 1630 CFM - בטח יותר מרעיש. 305 מ"מ אגב, זה 12 אינץ'. אני ועוד חבר קנינו מהאתר הזה ושילמנו ב paypal. הנה שירשור שפתחתי בזמנו לגבי SPAL.
  23. fizban

    בולמים ל-206

    מאיפה אתה הגעת? הוא התכוון למלחיץ קפיצים.
×
×
  • תוכן חדש...