Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. זה עוד בבירורים אבל כנראה שזה מתאים. שני המנועים הם XU10J.
  2. ירון, תודה על התגובה. לגבי הצעתך - הבוכנות ב 605T לא בניות כך שיתנו יחס דחיסה נמוך מלכתחילה? אם אני זוכר נכון, ב RGX יש יחס דחיסה של 8.5 ל 1. או שהרכבת הראש 16V משנה איכשהו את יחס הדחיסה? המזרקים שיש לי הם 4 של 440cc של פורד (חדשים) או 4 265cc של GTI6. אם אני מבין נכון, אתה ממליץ להכניס בלוק של 8V, לשים עליו 16V ואת זה לאשר (שכבר הכל מורכב)? יש גם הבדל (אפילו אם הוא קטן) בין מנוע שיש לו אישור ממכון טסטים לעומת מנוע שבכלל לא מאושר).
  3. דווקא שבלול גדול יותר כבר יש.
  4. אתה הולך למכון טסטים ומבקש שינוי מידת צמיגים ברישיון. תמורת סכום של 26 או 35 ש"ח ובמידה שהמידה אכן מתאימה לרכב לא תהיה להם בעיה לאשר את המידה שאתה רוצה. בהצלחה!
  5. שלום לכולם, ברשותי 306 XSI דור שני (16 שסתומים). הרכב מתקרב ל 200K ק"מ. המנוע במצב טוב מאוד, מעולם לא התחמם או פורק. מבחינת שילדה ובלמים, הרכב מוקשח ומונמך, כולל אנטי רול 28 מ"מ ומערכת בלימה של GTI6 וצינורות בלימה שזורים. הדילמה היא כזו: 1. האם להוסיף טורבו על המנוע הקיים בגדישה של 0.8 באר (אין לי מתיזי שמן מנוע ולכן מעל 0.8 זה די מסוכן) תוך כדי שימוש בקיט של DP-Engineering שיש לי (תמונות בלינק בחתימה), GT28RS. הספק משוער של 230 כ"ס (לאחר איבודי הספק כתוצאה מחום). חסרונות: לא חוקי, בעיה בטסט, דורש ניהול מנוע עצמאי, הרבה זמן לפרוייקט, אולי תהיינה בעיות אמינות. יתרונות: 16 שסתומים עם טורבו, יסע יותר טוב מ 605, זמינות חלקים גבוהה, יש כמעט את כל החלקים. 2. השתלת 605 טורבו. 150 כ"ס במקור. אפשר להגיע ל 190 עם ניהול מקורי. יתרונות - אפשר לאשר ולכן חוקי, מנוע טורבו במקור - לכן יותר אמין. יחס דחיסה נמוך במקור (לעומת אטם עבה באפשרות 1). חסרונות - כבד, 8 שסתומים, עצל, נדוש. תת אפשרות נוספת - להשתיל 605T ולאשר. להחליף לראש 16 שסתומים ולהשתמש בקיט שיש לי (גמו באפשרות 1). אז זה גם חוקי, כי המספר מוטבע על הבלוק והוא מאושר - מה שמייקר את כל העסק כי מעורבת גם השתלת מנוע אבל אז נהנים משני העולמות. 3. החלפת סעפות לכאלו של GTI 6 + צנרת טובה יותר + אולי קמשאפטים חמים יותר יכולים להביא את הרכב לאיזור ה 180-190 כ"ס (עם ניהול טוב). יתרונות: חוקי, אמין יותר מאפשרות 1. זמינות חלקי מנוע גבוהה (לא מדבר על הסעפות) חסרונות , הכוח מגיע בסל"ד גבוה, בלאי מואץ למנוע עקב הסל"ד, הספק ולא מומנט. מה דעתם (המלומדת והאובייקטיבית בבקשה)?
  6. סבבה. אז יהיה לו אפילו יותר זול ממה שחשבתי.
  7. נראה שיש לך קיט קסנון 8000K על רפלקטורים שמפזרים את האור בצורה לא יעילה. דאג להחלפת הפנסים. עדיף גם שתצלם בבוקר, שנוכל להגיב.
  8. בדוק ב"צמיג ישיר". לפי דעתי, 800-900 ש"ח לצמיג 16".
  9. קנה 4 צמיגים טובים ואז תחזור לדווח אם יש שיפור. SP9000 ו eagle F1 עושים עבודה טובה. על שאר הספורטיבים לא נסעתי.
  10. לדעתי המנוע ב 207 שונה מהותית מהמנוע ב 306. זה יצרוך הרבה שינויים והתאמות (וכאבי ראש). מבחינת הרישוי לא נראה לי שתהיה בעיה לאשר כי זה אותו נפח מנוע.
  11. כשהחלק האחורי גבוה יותר, נוצר בנסיעה וואקום מתחת לרכב, שנותן עוד קצת הצמדה לכביש.
  12. קיט טורבו ל 306 XSI דור שני או GTI6 מבית DP-Engineering תמונה של כל חלקי הקיט: פירוט: סעפת Welder's nightmare לטורבו בעלת אורכים זהים לכל היציאות מנירוסטה (stainless steel), סעפת באיכות מעולה שמיוצרת באופן קבוע בהולנד (dp engineering). דאון פייפ 3 אינץ' + מתאם גמיש (בגלל התרחבות המתכת בחום): קיט מתאמים וצינורות לכניסת ויציאה שמן לטורבו, כולל מגביל לחץ מובנה במתאם. מתאמי בנג'ו ליציאה וכניסת נוזל קירור לטורבו. מתאם לוויסטגייט פנימי בטורבו של גארט (T25, T28, GT28,GT25) שמאפשר למקם את הווייסטגייט בצורה נוחה יותר ב-306. כמו כן, רגלית ליצוב הטורבו (שלא יכביד על הסעפת) מעל לגיר. כמו כן, מתאם ליציאת שמן מהטורבו עצמו (עושה את הרכבת צינורות יציאת השמן מהטורבו הרבה יותר פשוטה ונוחה). סט אטמי ראש מנוע של GTI6 + אטם עבה לקומפרסיה של 8.7:1. מחיר לכל הקיט - 9000 ש"ח. טורבו GT2860RS הידוע בכינויו "Disco Potato". חדש דנדש עם A/R 0.86 בטורבינה (במקום 0.6 בדגם הרגיל). של חברת גארט כמובן. כולל וייסטגייט פנימי. מחיר - 5500 ש"ח אינטר קולר חזית שיוצר במידות על פי בקשתי על ידי חברת Bell Intercoolers כניסה 2.25, יציאה 2.5. כולל חוצצים בפנים לזרימה טובה יותר של אויר, הוא צבוע בשכבה עדינה של שחור: תמונה על לוח השירטוטים: תמונה של המוצר: מחיר - 2500 ש"ח. זוג מאווררי ספאל מחוזקים, 305 ממ, דוחפים. זה הדגם המחוזק ולא הפשוט שמוכרים בארץ. לינק למפרט מחיר - 800 ש"ח לאחד כל המוצרים חדשים ולא נעשה בהם שימוש מעולם! אפשר באימייל [email protected] או הודעה פרטית.
  13. לא, אתה לא צריך אם זו גדישה נמוכה. מצד שני, בישראל די חם.
  14. אני מסכים עם דניאל. בכמה רכבים עם הלוגן מסנוור אתה נתקלים במוצע ביממה. אז עכשיו להוסיף קסנון? בואו נדבר על קסנון כאשר המשטרה תתחיל להתעסק עם נהגים שמסנוורים עם נורוץ רגילות, ואולי, חס ושלום, כאלה שנוסעים עם אורות (בלמים, מעבר) שרופים.
  15. fizban

    קסנון

    http://www.motori.co.il/content/view/224/10909/
  16. fizban

    תפסיקו לסנוור!

    פנסי ערפל שמכוונים נכון לא מסנוורים. אורות קסנון שמכוונים נכון לא מסנוורים. אורות מעבר שמכוונים נכון לא מסנוורים. אורות דרך שמכוונים נכון כן מסנוורים. מי שרוצה להדליק פנסי ערפל, סבבה. רק שידע הוא יכול לקבל קנס. אישית, אני מדליק פנסי ערפל בדרכים צדדיות ובחניונים. מסקנה - כוונו את האורות שלכם.
  17. בלי קשר שהנושא לא קשור לשיפורים. אתה לא רואה שהצורה שונה לחלוטין בין הבקליות של המכוניות הנ"ל. זה כמו לשאול אם פיל יכול לזXXX תרנגולת!
  18. אם הבנת שסמואל הוא המוביל, למה אתה שואל? הבט גם ב"נושאים דומים" שיש שלך פה מול הפרצוף.
  19. איפה ראית שאמרתי שאתה אשם? אמרתי שהיא אשמה אבל שלך יש רשלנות תורמת לעניין.
  20. היא אשמה מכיון שלא העריכה מכון את מהירות הנסיעה שלך וכנראה לא היתה מרוכזת. אבל וזה אבל גדול, יש פה עניין של רשלנות תורמת רצינית מצידך. ברוב חוצפתך אתה עוצר את הככב שלך בכביש רב נתיבי, חוסם את התנועה לרכבים בכיוון התנועה שלך ולא טורח אפילו לסמן. יש פה כמה עבירות תנועה. יש לך מזל שלא משאית לקחה אותך איתה! לפי דעתי הרכב שנכנס בך לא היה במהירות של 50-60 קמ"ש מכיון שאז לא נראה לי שהיית במצב לכתוב על זה פה בפורום. במידה וזה יגיע למשפט, הייתי פוסק שהביטוח שלה לא צריך לשלם לביטוח שלך בגלל הרשלנות התורמת והחוצפה שלך. כמו כן, הייתי מעניש אותך על עבירות התנועה שלך (וגם את הנהגת שנכנסה בך, כמובן). מקווה שתרגיש טוב.
  21. פוד כזה מסתיר את שדה הראיה בד"כ. בדוק את הפוד לפני שאתה מתקין שזה נוח לך.
  22. http://www.metal-monkey.co.uk/ אני אישית לא ממליץ על להחליף קלפים כי זה גורם לפעמים לבעיות במדידה של המחוגים. יש שם משקולות זעירות ואם לא מחזירים טוב המחוגים יזייפו. השקעתי שעות בלכוון מחדש את המחוגים שלי.
  23. fizban

    מהו מנוע FSI בשני מילים.

    לצערי אין לי נסיון בכלל עם המנועים הנ"ל אבל אני מניע שקיימים בפורום כמה מומחים.
  24. fizban

    מהו מנוע FSI בשני מילים.

    קירור מים (chargecooler) לא בהכרח עדיף מקירור אויר (intercooler). הוא אכן יותר יעיל בהתחלה מבחינה תרמודינמית. ולהסבר: קירור אויר יותר פשוט מבחינה מכאנית ובזמן גדישה כמות האויר שנכנסת מהחזית היא גדולה מאוד ותמיד בטמפרטורת הסביבה. בקירור מים יש את הקולר עצמו, משאבת מים, מיכל נוזל קירור, צינורות ורדיאטור לקירור המים. בזמן עומס, כמות נוזל הקירור במערכת הוא סופי ולכן בעומס מתמשך הקירור בצ'ארג' קולרנהיה פחות יעיל לעומת האינטרקולר שמקרר ביעילות הולכת וגוברת יחד עם התאוצה. הקירור האמיתי בקירור מים מתבצע בעיקר לאחר העומס, כאשר הרכב משייט / עומד במקום. הצ'ארג' קולר על חלקיו השונים בדרך כלל יותר קטן מהאינטרקולר ולכן אפשר להכניס אותו למקומות צרים יותר ברכב. אם ברכב אין מקום לאינטרקולר פשוט וטוב, תישקל הכנסת צ/ארג' קולר. כמו כן, צנרת הגדישה קצרה יותר ויש תגובה טובה יותר של הטורבו (פחות השהייה). ככול שמיכל נוזל הקירור גדול יותר, כך יש לך יותר נוזל קירור שיעבור לקולר בזמן העומס ואת גודל המיכל קובעים לפי ספיקת משאבת המים וזמן הקירור שרוצים לקבל בזמן עומס. לצורך העניין - אם המשאבה מזרימה 30 ליטר בדקה ואתה רוצה שהקירור יהיה מקסימלי ב 15 שניות הראשונות של הגדישה, אתה צריך מיכל של 7.5 ליטר (חצי ליטר לשניה). בצורך כזאת, יהיו לך ב 15 שניות הראשונות של הגדישה 7.5 ליטר נוזל קירור יחסית קר. באופן טבעי, משתמשים בקירור מים למכוניות דראג, שם הוא יותר יעיל מאינטרקולר כי השימוש במים לקירור יעיל יותר מאויר חיצוני ואפשר לשים גם קרח יבש לפני כל מיאוץ.
  25. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=107202
×
×
  • תוכן חדש...