Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    D1, D2, D3 בגיר אוטומט

    אולי פשוט תקנו ידני במקום לשחק בגיר האוטומטי?
  2. נראה לי שחסרים פרטים בסיפור הזה. מה קורה עם החברה של האמא? הגבר הזה קשור אליה? איך היא מגיבה על זה שהוא לא התפנה אחר יומיים?
  3. רק חסר הנעה אחורית של BMW. אולי ב 208...
  4. המניעה היחידה היא המחיר (שבטח יהיה לא משתלם). אני גם מאוד סקרן לשמוע את דעתו של רוני על הרכב (במיוחד על ההתנהגות וההגה החשמלי). סוף סוף פיז'ו ספורטיבית עם טורבו.
  5. למה טרום ייצור? אני חושב שהן נמכרות כבר בחו"ל. 175 כ"ס מאותו מנוע.
  6. לא יאמן כמה זבל רץ באינטרנט.
  7. fizban

    D1, D2, D3 בגיר אוטומט

    יש לו סטיגמות והתנהגות כביש גרועה. חוץ מזה, לדעתי רכב סבבה שחבל שאין יותר ידניים ממנו בארץ.
  8. חבל שלא מביאים לארץ את ה 207 GTI.
  9. fizban

    D1, D2, D3 בגיר אוטומט

    אם לא היה לי נסיון על סיויק, לא הייתי מעריך את ה 306.
  10. 500 ש"ח לכוח סוס זה לא רע בשביל שיפורים אטמוספרים. לגבי המנוע, זה לא בתקציב של 3K.
  11. fizban

    D1, D2, D3 בגיר אוטומט

    עד כמה שזכור לי, הרכב לא ירד להילוך ראשון אם זה בלתי אפשרי (אתה מוריד ל D1 במהירות גבוהה). עכשיו נזכרתי שאם זה רק מספר, אז הרכב ישאר בהילוך הזה תמיד (לא יעלה, ירד או לא יזנק מהילוכים אחרים). אם רק רשום מספר וגם D אז הרכב יזנק מהילוכים נמוכים יותר אבל לא יעבור את ההילוך שזה מספרו. בסיויק יש 1,2,D3 ו - D. כלומר ב D3 הרכב ינהג כרגיל אך לא יעבור להילוך רביעי. 2 - הרכב ישאר תמיד בהילוך שני, כולל בזינוקים מהמקום 1 - כנ"ל, אבל הילוך ראשון. D - התנהגות רגילה זה לפחות מהניסיון שלי בהונדה סיויק.
  12. fizban

    D1, D2, D3 בגיר אוטומט

    התיבה תישאר בהילוך שקבעת. D1, התיבה תישאר בהילוך 1. D2 - התיבה תישאר בהילוך 2 (לא תעלה לשלישי או תרד לראשון, גם אם אתה עומד במקום והכנסת לD2, הרכב יזנק מהילוך שני - לפחות בסיויק). זה בעיקר לירידות או עליות, להשאר בהילוכים נמוכים בשביל מומנט (בעליות) או כדי שהרכב לא יצבור מהירות גבוהה מדי (בירידות).
  13. לא יודע לגבי הארץ אבל באייביי יש נורות של PIAA שנותנות אלומה שמתאימה לקסנון. לינק לנורות של PIAA בפחות מ 100 ש"ח כולל משלוח לינק ללדים עצבניים של PIAA ב 300 ש"ח כולל משלוח אלו תתאמנה לך ל 8000K
  14. בהנחה ומדובר בנורות החניה הקדמיות, לא תהיה בעיה. משום מה, לדים נוטים להתקלקל הרבה יותר מהר מנורות רגילות. אולי בגלל החום הגדול ששורר בפנסים?
  15. כבר יש לי סעפת פליטה של GTI6. חסרה לי (עדיין) סעפת היניקה ואין טעם לשים את הפליטה בלי היניקה. הרכב עבר טסט ותוצאות הזיהום היו בגדר הנורמה. כך שהממיר כנראה עוד בסדר. בכל מקרה יש לי ממיר ספורטיבי של magnaflow מחכה להתקנה.
  16. כמובן, אלו D2S. זה ציוד OEM. לא מתאים למכוניות שבאו במקום עם הלוגן.
  17. לפי דעתי הוא לא הוריד ראש. על הרכב שלי יש ממיר מקורי (200K קילומטר), דוד אמצעי ואגזוז של סופרספרינט. הצנרת על הפנים ועקומה בכמה מקומות ובנוסף נדבקה לי שקית ניילון לצנרת והאוטו מסריח בטירוף מניילון שרוף (בטוח זה מוריד כמה סוסים). הדבר הראשון שאני עושה (טורבו או לא) זה להחליף לצנרת נורמלית. ההבדל הוא יותר בגלל הסעפות. סעפת הפליטה של XSI דור שני היא פשוט גוש חרא מוצק היישר מכרי המרעה של הבקר בצרפת או לחילופין, מהשירותים הציבוריים בפריז.
  18. 4100 או 6000 לא מפריעים לעין, הם פשוט לבנים. לפעמים לעדשות יש אפקט שמשנה את צבע האור בזוית מסויימת. זה קורה גם בנורות הלוגן ברכבים מקוריים.
  19. קשה לי להאמין שיש קיט שהוא לא קוריאני או סיני. יש קיט של חברה ישראלית (נראה לי שירון אדרי גם מפורום המפרסמים מתעסק איתם, דבר איתו). אגב, תמיר FR צודק בהחלט.
  20. מה החברים שלך או שלי יודעים על 207 שזה רכב חדש? אם אהבת את הרכב והתחברת אליו, אז לך על זה.
  21. בדוק בפורום מפרסמים ב PSI. יש שם קיטים במחירים שציינת, לדעתי. הנה לינק: http://www.psi.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=27
  22. כבר אמרתי לך, בוש לא מיצרים קיטים. בוש מייצרים באלאסטים ונורות ומערכות קסנון ליצרני רכב. מה שאתה רואה ב |EBAY זה חברות שלקחו את החלקים של בוש והתאימו את החיבורים לנורות מסוג H. עצתי לך היא לקנות משהו בארץ, עם אחריות.
  23. מה זה "באחריות"? אתה מוכן לחתום לו על נייר שאבסולוט יותר טוב?
  24. הונדה פרלוד 2.2?
  25. אפשר להתקין מערכת שמבצעת self check למערכות המתקדמות ואם התגלתה מערכת כלא יציבה, האוטו יושבת עד לטיפול במוסך.
×
×
  • תוכן חדש...