Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. אני הייתי קונה את הרכב הזה בעיקר בגלל שהוא ידני
  2. אני הייתי לוקח פולו 1400 ידנית , לא צריך יותר מזה וחסכונית
  3. קצת קשה לצלם אבל בדוד האחורי יש קצת כתמים כאלו ובדוד הקדמי זה שבור
  4. האגזוז האחורי נשבר בגלל שנסעתי אחורה והאגזוז פגע במדרכה גבוהה. הלכתי לאגזוזן אחד שאמר שעדיף להחליף את שני הדודים (700 שקל בערך) ואילו אגזוזן אחר אמר שניתן להלחים את הדוד הקידמי ורק את האחורי חייבים להחליף (300 שקל) . השאלה : אם מבצעים הלחמה בדוד הקדמי האם זה חזק והאם במקרה של הלחמה יכול להגרם נזק לאגזוז האחורי ואיזה מידה של אגזוז צריך לשים ?
  5. לאלומה , כואב לראות שאת משלמת 400 שקל או יותר עבור בדיקות של מכוניות בשנתונים כאלו,עדיף לך לקחת מישהו שמבין . לגביי הסקודה עם ה140 אלף , אל תתרגשי כל כך מכך שאין הגה כוח , גם לנו היה אומנם שנת 2000 עם הגה הדיראולי ואם אשתי הסתדרה עם זה אז גם את יכולה... וההגה של הפיאסטה שיש לנו עכשיו יש הגה כל כך קשה עכשיו ,שהזרוע של אשתי יכולה להתחרות בזאת של שוורצנגר. מה שכן חיפה קצת הררית. אנחנו היינו מרוצים מהניו פליסיה אם כי לא חסכונית כמו הפיאסטה ששוקלת 740 קילו לעומת הסקודה 950 קילו.
  6. ואם הרכב נרשם גם על שם העולה החדש ועוד מישהו מהארץ ?
  7. קרוב מגרמניה עושה עלייה לארץ בינואר כעולה חדש , אם הוא מביא רכב כל נהג יכול לנהוג ברכב ?
  8. אם מצלמה כזאת מצלמת בלילה חייב להיות פלאש ?
  9. לפני יומיים לאחר שנישרפה לי המנורה של מספר הרכב החלפתי בחדשה וסידרתי את זה , אבל האם המספר חייב להיות מואר ? ואם לא אז מה סכום הקנס על זה ?
  10. אני גם חושב שעדיף הפיאסטה יוט ולא דינמיק שהיא מכונית יותר מתקדמת אבל היוט יותר פשוטה , יש לי אותה כמעט חצי שנה וחוץ מטרמוסטט 250 שקל לא היה עוד הוצאות נוספות וגם יותר חסכונית מהדינמיק (כמובן משמדובר רק בידני)
  11. אני הייתי לוקח את הפיאסטה הראשונה שציינת בגלל שהיא יותר זולה מהמאזדה , אני קניתי פיאסטה 95 יוט עם 215000 קילומטר ובנתיים היא חורשת גם בכבישי הערבה ועושה 1 ל17 חוץ לעיר , אבל הדינמיק יותר מתקדמת . תבדקי אם יש לה מים ירוקים.
  12. מישהו יודע איזה שמן מתאים ? וכל כמה זמן צריך להחליף ? קניתי את המכונית לפני 5 חודשים ואין לי מושג מתי החליפו אם בכלל.
  13. האם לא ביטלו את ההטבה של הורדת המס 3 אחוז ?
  14. ומישהו יודע איזה שמן שמים לגיר לפיאסטה ?
  15. לפני 5 אלף( 3 חודשים)בוצע טיפול 5 אלף הוחלף שמן 20/50 פילטר שמן אוויר ודלק. סוג השמן שהמוסכניק שם שמן מסוג ZIC HIFLO 20/50 GASOLINE AND LPG CNG DOHC/TURBO VHVI TECH SK CORPORATION תקן SJ API SL מישהו שיש לו גם פיאסטה 95 וגם הוא שם אותו שמן אמר לי שהוא מחליף כל 10 אלף קילומטר אני הבנתי שהומלץ פה בפורום להחליף כל 5000 אלף 20/50 , אז מה כדאי ? והאם חייבים במקרה של החלפת שמן להחליף גם פילטר שמן ? המכונית נוסעת בעיקר בתל אביב ולפעמים מחוץ לעיר ומאבד חצי ליטר כל 1000 קילומטר אבל ללא נזילות
  16. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    אז היום צריכים להודיע על המחיר החדש ? או שכבר הודיעו משהו ?
  17. גם אני חושב ככה בכל אופן , המכונית נהייתה חסכנית לאחר הכנסת הטרמוסטט ומגיעה לחום האמצע תוך כמה דקות , המכונאי אמר שהוא שם טרמוסטט מקורי , כתוב על זה VIKING , זה מקורי של מוטוקראפט ? הינה תמונה.
  18. בשביל בת דודה שלי , הציעו לה יד שניה ב 50000 שקל והמוכר לא רוצה להוריד שקל המכונית עשתה בערך 53 אלף קילומטר, האם שווה ? האם יש לדגם הזה בעיות עם הגיר האוטומט ? היא גם מתלבטת אם לקנות פולו 1400 ידנית ולהוסיף 29000 שקל
  19. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    ראיתי שירד ל 48 $ , מתי מפרסמים המחיר החדש ?
  20. אבא שלי סיפר לי פעם סיפור על אנשים שמתכננים לרחוק : היה אחד בשם ג'וחא פעם הוא קנה ביצים הוא חשב אחר כך יהיו לי אפרוחים הם יגדלו ויהיו תרנגולות ויטילו ביצים אני אמכור אותן ואז אחר אחר כך אני אקנה פרה אחלוב ממנה חלב אמכור החלב ויהיה לי עוד כסף ואקנה בית ואהיה עשיר בנתיים הוא לא שם לב שיש לפניו ג'ורא של חרא והוא נפל בתוכו ונמרח בכל החרא. מוסר השכל : חכה אל תמהר להסתבך עם משכנתא שתסבך אותך אם לא תוכל להחזיר ואת הערבים שלך.
  21. כשעומדים בפקק זוחל , כל פעם שמים קלץ' ,הילוך ראשון שני שלישי אחר כך עוד פעם שני ראשון וכך הלאה דבר שמעייף את ברך שמאל ומבזבז דלק. גיליתי שיטה איך לנסוע כמו אוטומט : אני שומר מרחק של איזה 40 מטר מהרכב לפניי ונוסע קבוע על שני עד שהפקק ישתחרר , לא חשוב אם זה מאחורה צופר לכם ואל תתייחסו כי בטח יש לו מאזדה 3 אוטומטית ...
  22. מקווה שיתחילו לייבא מהודו קטנה כמו שכתוב בכתבה , יבואן מכשירי תנועה ייבאה את סוזוקי ONE שיוצרה בהודו והייתה מעולה.
  23. רוטנברג

    הנפט מתרסק

    המחיר עלה ב 3 $ עכשיו 58 דולר לחבית
  24. חנן גולדבלט היה שנתיים כמעט במעצר בית , לא אמורים להוריד לו את ימי המאסר שאמור לשבת בכלא ?
×
×
  • תוכן חדש...