Jump to content

Daniel.K

  • הודעות

    1,583
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Daniel.K

  1. תבדוק אצל א.א.י . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?576337-%D7%A4%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%9D-%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%91%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%9D/page8&highlight=%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F+PDR
  2. א.א.י בראשון . http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?576337-%D7%A4%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9D-%D7%A7%D7%9D-%D7%90%D7%93%D7%9D-%D7%91%D7%91%D7%95%D7%A7%D7%A8-%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%90%D7%94-%D7%95%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%99%D7%96%D7%9D/page8&highlight=%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%9F+PDR
  3. שים אזעקת ביפר MVP 625 וזהו. http://skylock.co.il/catalog/product.aspx?company=&maincat=1&cat=9&subcat=59&prod=1043&page=1&psize=30
  4. http://www.fullboost.co.il/ https://www.facebook.com/MaxTuned/photos/a.257297664341705.62275.257281974343274/729583890446411/?type=1&theater
  5. דו"ח חוקי ‚ כמו שרשמו לך שלח בקשה לביטול הדו"ח עם נימוקים רלוונטים ‚ אם זה פעם ראשונה שלך בדרך כלל מבטלים ‚ אם זה לא פעם ראשונה זה כבר תלוי ביועצת המשפטית ובאיזה תקופה היא בחודש
  6. קונסולת המשחקים Xbox One S, הדור הבא של ה-One , הקונסולה תגיע לחנויות בארץ החל מתאריך 19 באקוטובר בצבע "לבן רובוט". גרסת האחד טרה (1,000 גיגה) תעלה 2,149 שקלים עם שלט אחד וגרסת החצי טרה (500 גיגה) תעלה 1,849 שקלים עם שלט אחד. המחירים הללו הם ברשת באג, אך הם צפויים להיות דומים בהבדלים זניחים גם ברשתות האחרות. מבאג נמסר שניתן יהיה להזמין את ה-One S בהזמנה מוקדמת כבר מחר. http://tech.walla.co.il/item/2999330
  7. רגע אבל למה את העיסקה הזאת כן יאשרו ? אני לא רואה התחייבויות שלהם לפריסה של אנטנות כמו שגולן טלקום היו חייבים ?
  8. למבוגרים הייתי הולך יותר בכיוון של הרכבים שציינת אבל בגירסה המוגבהת ‚ קיה סול ‚ יש גם את הטיבולי ב-110K אם אני לא טועה ‚ יונדאי I20 קרוס וגם הסוזוקי ויטארה או הקרוס אובר ‚ הרבה יותר קל להם להכנס ולצאת ולטעמי זה מרכיב חשוב מאוד . [h=2][/h]
  9. בפיראט בר היית ? http://www.rol.co.il/sites/the-pirate-bar/
  10. תשים כמו גדול ‚ לך לאחת מהסדנאות הגדולות הם יסבירו לך מה הפלוסים והמינוסים ‚ אבל בגדול הדגם שלך זה הדגם עם הטורבו והכיס הוא הגבול
  11. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?535376-%D7%9E%D7%96%D7%95%D7%9F-%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%9E%D7%99%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%9B%D7%9C%D7%91/page17
  12. סלקום TV מוסיפה ערוצי לייף סטייל : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4856343,00.html מחיר הטלוויזיה נותר על 99 שקל, ומחיר הטריפל הכולל גם קו טלפון ואינטרנט ב־149 שקל. אם היא לא תעלה את המחיר, היא תהיה היחידה שתציע תוכן עשיר במחיר נמוך.
  13. אכן היגואר F-PACE ניראה ממש טוב וגם הוולוו T8 מציע דיל מצויין אבל זה פאקינג מזראטי ועוד במחיר של 600K שזה תמחור פשוט מצויין של היבואן .
  14. תנסה נעלי סולומון פשוט מעולות : http://www.salomon.com/us/women/running-shoes
  15. אתה מדבר כמו סוכן של המותג ‚ הרכב רק הוצג אין לך שום מושג לגביו וכבר החלטת שהוא הרכב המושלם בשבילך ‚ מעניין .
  16. סתם שאלה ‚ למה לחפש הרפתקאות ?
  17. תחשוב שתקום כל בוקר לרכב שאתה אוהב ונהנה מימנו או מרכב אולי עדיף אבל שפחות עושה לך את זה ‚ לפי מה שרשמת הלב עם האופל אז לטעמי לשם תלך .
  18. תתחדש ותהנה ‚ אחלה רכישה ואחלה תמורה .
  19. ב ה צ ל ח ה !! מקווה שיסתדר לך ‚ רואים שהיא כבר נקשרה אלייך .
  20. רשמת שיש אפשרות להגדיל את התקציב ‚ אז אני הייתי הולך על חדש (בטח יהיו מתנות ותנאי מימון טובים) בתקופת ההשקה : [h=3]דאצ'יה לוגאן סטיישן (MCV)עם מנועי טורבו בנזין ליטר אוטומטית – 83 אלף שקלים[/h][h=3]http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2603/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%93%D7%90%D7%A6'%D7%94-%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%90%D7%9F--%D7%94%D7%97%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%95%D7%A7-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C[/h]
  21. כבר קנית את הרכב אז מבחינת צמפיון זה שלום ולא להתראות
  22. MaDxXx וואו ‚ השעון שאתה מראה ניראה מרשים ביותר ! החברה הייתה פעם חברת יוקרה משוויץ ‚ החברה יושבת עדיין בשוויץ אבל היצור עבר לסין ומנגנונים יפניים ‚ רכשתי לאשה ולאמא כאלו עם אבני סברובסקי (המון) בפחות מאלף שקל כל אחד‚ השעון משדר יוקרה ועד עכשיו אין שום בעיות איתם בערך שנתיים ‚ לטעמי אחלה תמורה לכסף .
  23. Daniel.K

    מזון וחול לחתול

    elians לא מסכים איתך אצלנו ‚ אחרי כמה פעמים (חבילות) של אותו אוכל לחתול נמאס והוא מפסיק לאכול ‚ אנחנו קונים לא כל כמה זמן אוכל אחר ומערבבים עם האוכל הקודם ‚ תחשוב שאתה אוכל כל יום במשך שנים את האותו הדבר כל יום כל היום ? האוכל האחרון שקנינו והוא ממש מתלהב מימנו (סוף סוף) הוא של N&D ללא שימורים .
  24. כן וולוו קשה למכור ‚ אבל דווקא ה-XC60 נחשב למוצלח מאוד עם שוק לא רע בכלל ‚ רכב שטופל כמו שצריך יימכר כמו גדול .
  25. לטעמי הטריפל של סלקום נותן אחלה מענה . https://www.cellcom.co.il/landing_pages/sport_triple/google_search/?gclid=CjwKEAjwltC9BRDRvMfD2N66nlISJACq8591K-7lXYRl66iF-xVa6G2EzeeEr7WoRmJ5esYRf3sXjRoCeOTw_wcB
×
×
  • תוכן חדש...