BRAVO_SX
-
הודעות
484 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי BRAVO_SX
-
שלום לכולם עוזר לחבר למצוא רכב עבור דודה שלו. האישה גדולת מימדים + שבר בטבור, זאת אומרת בטן גדולה +עוד בטן. קנה לה מאזדה 2 בהפתעה והיא לא נכנסת לאוטו עכשיו האתגר למצוא רכב אחר הרכב חייב מפתח דלת גדול(אני חשבתי על 2 דלתות) ועל כיסא נהג שיזוז עד כמה שאפשר אחורה. ללכת למגרש איתה קצת בעייתי כי יקח מלא זמן להיכנס ולצאת מכל אוטו שאלות: 1. האם קיים אתר למצוא גודל כיסא נהג/מפתח דלת? 2. האם יש המלצה על רכב שאפשר להמליץ לו? 3. התקציב עד 100 אלף אודה לעזרה. טל.
-
שלום לכולם. נתקלתי בבעיה, יש לנו 2 רכבים בעלי תו נכה. אני נכנס למאגר הרכב לא מופיע, מנסה דרך האפליקציה תו נכה אותו הדבר(אני יודע ש אפליקציה מושכת את הנתונים מהמאגר). בדקתי כמה רכבים ברחוב שיש להם חניה של נכה ואותו הדבר לא מופיעים. משרד הרישוי לא עונים עקב עומס ונותנים להשאיר טלפון לחזרה ולא חוזרים. האם ידוע על תקלה? טל.
-
בוקר טוב אני גם בתהליכים עכשיו של קנית דירה לאחר זכיה במחיר למשתכן. נכון לכרגע אין תאריך להזמנה אבל יש דיבור לאחר פסח. קיבלתי אישור עקרוני ראשוני + תמהיל מהבנק שלי דיסקונט ואשמח לדעת איך ניתן לשפר אותו ועל מה להתמקד סכום ההלוואה הוא 1.35 מליון שיכול להשתנות בזמן בחירת הדירה שווי שוק הנכס מעל 1.8 מליון אבל הבנק נותן עד 75% משווי שוק או 90% ממחיר חוזה. זהו אישור ראשוני לפני ניהול מ"מ תודה
-
בדיוק גם לאשתי היה קטע עם המדרסים. הגיעו למכון כלשהו בצפון תל אביב אמר שיש להם מדרסים דרך הקופה ויש את ה״יותר״ טובים שעולים 900₪. אמרה שהיא מתייעצת איתי הסברתי לה שזאת שיטת מצליח לקחת יותר כסף מהאדם שלא מבין. כאשר ביקשה את המדרסים שבהשתתפות הקופה פתאום אומר שאין להם במלאי ויש להם רק את היקרים אמרתי לה תצאי מהמקום כמו שנכנסת. פשוט בדיחה עולם המדרסים. טל.
-
זה המתכון שאני משתמש בו הרבה זמן ויוצא טעים מאוד. המבורגר שמפונדרה 200 אונטריב 700 שייטל 100 לאחר ערבוב מוסיפים סודה מלח פלפל לתת לתערובת לנח מעט אפשר גם במקרר לייצוב ואחר כך לעשות בעזרת טבעת קציצות המבורגר וזהו להנות בקינוח מעל ההמבורגר של כבד אווז ולחמניית בריוש. טל.
-
פיגו 3008 שנת 2017 - בעיה במסך, מאתחל את עצמו לבד
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון נוסף לאחר עדכון הגרסה למעודכנת יש בעיה. האנדרואיד אוטו כל הזמן קורס וכולל השיקוף מסך. אשמח לעזרה בנושא טל. -
ככה הצליחו להכניס https://21cf40f5-d731-4160-b4fc-186fdf67d149.filesusr.com/ugd/5372a1_b624883a2e9549c1b4224b73938ada8a.pdf כן זה שריקי. נכון המחסנים באותה קומה. כבר יש רשימה בגדול אבל... קצת קשה לבחור כי אצלנו יש הרבה מגרעות הכביש הראשי הוא מקיף את הבניינים, בעל 2 נתיבים. אם הולכים על פנימי שהם דירות 4 חדרים ולא על הכביש אתה צמוד לשכן במרחק של 8 ועד 12 מטר שאין לך טיפה של פרטיות במרפסת. ניסיתי לעשות את כל ההתרונות והחסרונות ועדיין קשה להגיע להחלטה סופית לאיזה דירה ללכת. אשמח לעוד הכוונות, מה הנכון לעשות בכל זאת קונים דירה בפעם הראשונה טל. באתר אין כלום ובמשרדים אין יותר מידי מידע מאשר מה שקיים באתר שלו https://www.m-hasofrim-arzey.com/ טל.
-
שלום לכולם זכיתי במחיר למשתכן בבני ברק ואשמח לעזרה לגבי איזו דירה הכי נכון לבחור. זכיתי בבניינים 20-27 עכשיו ההתלבטות האם לבחור דירה לכיוון צפון שיכול להיות שיראו את הפארק או לכיוון דרום שרואים עוד בניינים שיבנו עתידית, המרחק בין שורת הבניינים 20 ועד 23 לשורת הבניינים 1 ועד 3 הוא בערך 20 מטר. הצד הדרומי חם יותר ותמיד יש שמש מאשר הצד הצפוני שקר ואין שמש כמעט. כל הדירות לכיוון צפון/דרום הם 5 חדרים לעומת הדירות הפנימיות הם 4 חדרים. המרחק בין דירות 4 חדרים(הפנימיות) הוא מ 8 מטר ועד 12 מטר כלומר ממש לתת כיף לשכן שפחות פרקטי ונח כי כולם מציצים לך בחלקה שלך. בצד הדרומי יעבור אחרי השורה של הבניינים רכבת. כבר התחילו לזמן אנשים במתחמים שונים לבחור דירה וכנראה אותנו יזמנו בחודש הבא כבר להגיע. לפי המקום הזכיה שלי כנראה שישאר לי הרבה דירות לבחור, אז זו לא הבעיה. הקבלן לוקח את כל הפנטהאוז ואת הדירות גן ואת הדירות בקומה 1-2 זה לפי שאר המתחמים מה שבחר שהם. אשמח לכיוון בנושא איזו דירה נכונה לבחור. התכנון הוא מגורים - אנחנו זוג+3 ילדים קטנים. אין בעיה מבחינת מחיר הדירה - הדירה הכי יקרה היא 1.47 מליון, לגודל של דירה 5 חדרים שהיא 118 מטר שטח הדירה, מרפסת 12 מטר, מחסן 6 מטר. טל.
-
בתמונה העליונה זה הדגם היותר חדש עם מערכת מקורית ולא התקנה מקומית. בתמונה למטה לפי המערכת מולטימדיה אני מזהה שזה התקנה מקומית. מזהים גם לפי מיקום מצלמה האחורית, שונה במיקום שלהם. טל.
-
פיגו 3008 שנת 2017 - בעיה במסך, מאתחל את עצמו לבד
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
עדכון: מצאתי איך לעדכן למי שירצה עתידית לעשות או יתקל בעיה כמו שהייתה אצלי נכנסים לאתר הזה https://www.peugeot.co.uk/servicing/map-system-updates/ מזינים מספר VIN של הרכב התוכנה בודקת אם קיים עדכן, אם קיים מורידים תוכנה שמבצעת הכל טל.- 9 תגובות
-
- 1
-
-
פיגו 3008 שנת 2017 - בעיה במסך, מאתחל את עצמו לבד
BRAVO_SX פרסם הודעה בנושא של BRAVO_SX בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם אפשר לבצע באופן ידני או שחייב ללכת למוסך? הדגם של האוטו 3008 GT טל. -
שלום לכולם. התחילה בעיה במסך המרכזי. כאשר מחברים את הנייד לבלוטות המסך מאתחל את עצמו לבד. לאחר האתחול לוקח לו זמן לעלות יותר מאשר מניעים את האוטו. הבעיה קוראת עם מכשיר סמסונג S20, שניסתי עם אייפון לא קרה דבר. החלפנו מצבר לפני שבועיים ולא חושב שיש קשר למקרה. האם קיים פקטורי ריסט למערכת? מה שקיים שרשום ריסט לא עזר. הוצאתי את הפלוס וחיברתי מחדש, גם לא עזר. האם מישהו נתקל בתופעה? מה ניתן לעשות? תודה
-
אשמח להסבר לגבי Autopilot אני רואה שיש תוספת של 37,500 על מה בדיוק? ואם לא בוחרים באוטו פיילוט יתקינו בארץ מוביילאי או משהו דומה? טל.
-
תן נתונים על הקופה, נראת שמורה ומעניינת. טל.
-
האם אתה מדבר על זו? https://www.amazon.ca/TOMY-Pokemon-Battle-Moves-Pikachu/dp/B00TV407W2 לא מצאתי משהו זמין לרכישה... טל.
- 7 תגובות
-
- 1
-
-
אם אני מוצא עם פורד אקפלורר חניה בתל אביב אז הכל אפשרי.... טל.
-
אם מופיע שנה למשל 2018 ולא עד תאריך מסויים, אפשר להגיד הרווחת. כי בעצם זה תו קבוע ומחליפים אותו רק בהחלפת רכב ואין לו תאריך תפוגה. אני יודע את הנושא כי אני תושב תל אביב, להורים שגרים בנכס קבוע ולא בשיכורת יש להם תו קבוע(עם שנה) ואני בשכירות תו עם תוקף שצריך לחדש כל שנה. טל.
-
אין הגבלה, אפשר להחנות לכל היום. אבל בהתאם לשילוט המקומי, כפי שאמרתי יש אזורים שלדוגמא משעה 19:00 רק לתושבי אזור 30. בדרך כלל מתעדכן אוטומטי כאשר מוזן בעירייה הרכב החדש. יכול להיות לא קנה רכב חדש ולא הוציא תו חדש אז לא התעדכן הפנגו. האם על התו שלך יש תאריך תפוגה של התו? או רשום רק שנה למשל 2018? טל.
-
למי שיש תו חניה בתוקף אין צורך לפעיל פנגו בתל אביב. התו חניה תופס לכל תל אביב אבל בהתאם לשילוט יש מקומות שרק לתושבי האזור למשל 30. זה מוגבל בזמן עד שיחליף במערכת של תל אביב את התו המעודכן לרכב החדש ואז כבר לא תהנה "מהטבה" שקיבלת. טל.
-
שלום לכולם הגיע הזמן לעשות טיפול לרכב.... בתור אחד שחושש מאוד ממוסכים ופחות סומך על הנעשה, האם יכולים להמליץ על מוסך לפורד? הרכב טופל עד כה בעד רעננה(לא מכיר את המוסך רק הייתי פעם אחת לאיפוס המערכת עקב תקלה אז א יכול לתת חוות דעת), אין לי בעיה גם להגיע למוסך הזה אבל מנסה לבדוק אם קיים מוסך קרוב מומלץ. הרכב היום עם 83,000 ק"מ שנת 2016. אני מתל אביב. טל.
-
האם מישהו יכול לעזור לי לפני השיחה איתם?
-
שלום לכולם אשמח לעזרה לגבי הרשיון רכב ועדכון הפרטים. לרכב נעשה לו יבוא אישי לפני שנתיים, שבוע שעבר חידשתי רשיון ועשיתי לו טסט אבל ראיתי שחסר הרבה מידע לרכב. דיברתי עם *5678 אמרו שיחזור אליי נציג ממשרד הרישוי לעדכון פרטים(נשמע טוב מידי להיות אמיתי, נראה שהולך להיות כאב ראש) בגדול, יש לי את כל הפרטים מהקניה של הרכב אבל אני לא יודע למשל מה צריך להיות רשום בדגם או בכינוי מסחרי או מרכב. הרכב הוא BMW סדרה 4 קבריולט עלה על הכביש בחול ב 2018 ובארץ עלה בשנת 2019. אין לרכב גלגל רזרבי, זה צריך להיות מצויין ברשיון נכון? בדגם שרשמו הוא טעות וצריך לעדכן - דגם האוטו 430IX, זה צריך להיות בכינוי מסחרי או בדגם? יש הרבה פרטים שחסרים אשמח למי שיש BMW או מידע בנושא ויכול לעזור לי מה שצריך למלא ברשיון רכב. טל.
-
זה מה שקורא שמרוכזים בנייד. מישהו מצפצף וחושב שמצפצפים לו לנסוע.... טל.
-
המחיר היום לאינטרנט ביתי מאוד זול. אני משלם על 500 גיגה להוט, ספק + תשתית כ 95 שח לחודש כולל ראוטר ללא חיוב. העלות שתשלם לחברה סוללרית שלא תיתן לך את המירב עבור הוט ספוט לא נראת משתלמת. תמונה כמה אני מקבל בחיבור WIFI בבית
-
אני יכול לתת לך חוות דעת מהמקרה שלי. קניתי 2 רכבים מ 0 ק״מ ושניהם היו אצלי מהתחלה. אחד משנת 2013 והשני משנת 2019 שניהם קיה. על הרכב משנת 2013 לא מופיע כלום ברשיון בבעלים קודים לעומת הרכב 2019 שמופיע השכר/החכר למרות שנקנה מ 0 ק״מ. לפי מה שהבנתי הכל תלוי מה החברה מתכננת לעשות עם הרכב, יכול להיות הרכב 2019 היה תכנות לעשות אותו ליסינג או השכרה ולא דווקא מכירה של הרכב ולכן יכול להיות שמופיע ככה ברשיון. מקווה שעזרתי. טל.
- 5 תגובות
-
- 1
-
