Jump to content

GTאי

  • הודעות

    1,587
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    2

כל מה שפורסם על ידי GTאי

  1. GTאי

    שברולט בלייזר בישראל

    יותר גדול ומרווח
  2. GTאי

    שברולט בלייזר בישראל

    משהו בנתונים לא מסתדר... לפחות ממה שקראתי במקומות אחרים התאוצה של 0-100 היא 6.8 שניות (6.1 נשמע יומרני למשקל והמומנט שהוא מיצר), לעומת זאת האדג ST עושה את זה ב 6.9 לפי מקורות זרים.
  3. נהג אחד נהרג. אחר פצוע (עוד אין דיווח על חומרת הפציעה) https://www.youtube.com/watch?v=6Ya144bIR78 למיטב זכרוני כבר כמה שנים לא היתה תאונה טראגית כזו. למרות הכלוב שיש ברכב התוצאות קשות
  4. אז זה שעון מכני. הם לא מדייקים עם שעון כזה. וסטיה של 3 בין בגלגלים לא מפתיעה
  5. רוצה לבדוק אם המד שלך מזייף? תמדוד 5-7 פעמים על אותו צמיג, הסטיה בין המדידות צריכה להיות נמוכה מאוד. תחזור על זה בכמה לחצים שונים ואז תראה אם יש סטיה בכלל, ובאופן ספציפי בטווח מדידה מסויים. הפנצריה? אם זה שעון דיגיטלי לא הייתי מצפה לסטיה משמעותית, בטח לא של 3 PSI בין גלגלים אם זה שעון מכני ידני - אין מצב שהוא יכול לדייק עם זה
  6. לא כזה אבסורד. אם הוא משומש בארץ זה אומר שב 99% (למעט המקרים שתוארו) הוא הגיע כחדש עם תקן - אחרת הוא לא היה נכנס לארץ. כשאתה מביא משומש זה גם יכול להיות חיקוי זול שלא באמת יעשה את העבודה ויצור בעיה בטיחותית
  7. מפריע. ניסיתי להתנתק מהם וזה בליתי אפשרי אלא אם אתה מתחיל מלחמת עולם. ויתרתי. אם אתה חושש מאבטחת המידע תמחק את האפ ככה המידע לא יהיה במעבר. יותר קשה לפרוץ לשרתים של איתורן (באופן יחסי) ואם מישהו יחפש מידע עליך יהיה לו יותר במקומות אחרים (למשל ציר הזמן של גוגל וכו').
  8. עד כמה שאני יודע ה Connect-it ניזונה מהמיקום של איתוראן. אתה רואה באפ את הנתונים האלו. אגב, מאוד יכול להיות שאין להם גישה לנתונים והאפ מדברת ישירות עם ה DB של איתוראן
  9. ברמת ההסכמה - מי שהוציא את הרכב מהחברה הסכים להתקנת יח' איתור מיקום והם מכוסים. משפטית איתוראן מכוסים ע"י זה שהם מאפשרים לעצמם בהסכם מול המשתמש להעביר נתונים. להבנתי הדרך היחידה שלך לצאת מזה היא רק ע"י ניתוק מאיתורן. לא הם ולא צמפ' ישנו משהו בהתנהלות שלהם.
  10. אם אתה נוסע הרבה וזה ליסינג - רנו
  11. רכב עם 200,000 ק"מ אתה מנסה למכור למי שמוכן לקחת. אין סיכוי שהפער שתקבל יהיה 8,000 ש"ח. הרבה פחות מזה.
  12. זה כמו ההבדל בין לשטוף את הבית עם iRobot או לעשות ביד. בשניהם הבית יוצא נקי אבל רק במקרה השני אתה מרגיש שנתת עבודה
  13. קיבלתי רכב חדש מצמפיון עם מסגרת של טיקטקים, בדיוק כמו שיש לו בסקודה. אחרי חודש וחצי הלוחית לא היתה שם.
  14. מישהו מכיר? חיפוש בגוגל מצאתי רק חנות בשם GPSHOP שקצת רחוקה מאיפה שאהיה
  15. אני מעדיף עוד 2 חורים שבכל מקרה מכוסים ע"י הלוחית מאשר ללכת להגיש תלונה במשטרה על גניבת לוחית (שנפלה) + ללכת למכון טסטים ולשלם. בכל מקרה, מה שרשם Buki נכון. פשוט קודחים באותו מקום
  16. העקרונות זהים (העברת משקל, פתיחת מצערת). הביצוע שונה מרכב לרכב
  17. אנחנו לא חלוקים. ניסחת את התשובה טוב ממני. אני חושב שמי שלא התנסה עם רכב ספורטיבי אבל מדמיין בראש "תענוג" לא יקבל את המנה הזו על הריו שלו.
  18. אם אתה רוצה לשפר את הנהיגה תחסוך ותיקח יותר שיעורים על שלך. אותם עקרונות זהים בכל הרכבים אם אתה מדבר על נהיגה ספורטיבית אז בלי רכב ספורטיבי לא באמת תוכל ללמוד ברצינות. בחרת באביאל? פשוט תתייעץ איתו... הוא יתן לך את התשובה שכי נכונה בשבילך, ולא, הוא לא ינסה לחלוב אותך
  19. בזמנו קניתי רכב ממישהו שההלאווה היתה מול הבנק. ישבתי בסניף שלו, הבנקאי שלי מצד ושלו מצד שני של הקו והם סגרו ביניהם שאת הכסף שאני מעביר מיד לוקחים לפרעון ההלואה והסרת השיעבוד. מפחיד ברכב של 150,000? כן. היתה בעיה? לא אם אתה רוצה את הרכב זה לא אמור למנוע ממך
  20. כן. אם אני מבין נכון מה מותקן לך המסגרת מוברגת והחלק התחתון שלה נפתח. הוא סגור עם סוגרים כמו "טיקטקים". אגב, ממליץ בחום להריג את הלוחית עצמה. לי היא נפלה ממסגרת כזו אחרי חודש וחצי
  21. GTאי

    משפחתית ספורטיבית

    תתחדש, אבל אני רק שאלה: אם במדד הפאן לא היתה לך בחירה מועדפת, למה לא הלכת על ה GTI? הרי למעט פאן היא כנראה טובה יותר בכל פרמטר.
  22. נדמה לי שאתה צריך לפתוח את החלק התחתון של המסגרת ולהוציא אותה משם (אם זה רכב יחסית חדש)
  23. יכול להיות שאתה מצונן בתקופה הזו? זה אחד הפוסטים עם הכותרת הכי משעשעת שראיתי כאן לאחרונה
  24. החלפה למנוע 2.5 של איזה רכב במקור? יודע להעריך עלויות? והכי חשוב - האם אפשר להעביר את ההחלפה במשרד התחבורה?
  25. GTאי

    מפגש CF - יום שישי 9.8.19

    אשתדל להגיע עם שלי. אני בבוקר בערד אז לא בטוח שיהיה לי כח שוב לנהוג אחרי הצהרים
×
×
  • תוכן חדש...