רוצה לבדוק אם המד שלך מזייף? תמדוד 5-7 פעמים על אותו צמיג, הסטיה בין המדידות צריכה להיות נמוכה מאוד.
תחזור על זה בכמה לחצים שונים ואז תראה אם יש סטיה בכלל, ובאופן ספציפי בטווח מדידה מסויים.
הפנצריה? אם זה שעון דיגיטלי לא הייתי מצפה לסטיה משמעותית, בטח לא של 3 PSI בין גלגלים
אם זה שעון מכני ידני - אין מצב שהוא יכול לדייק עם זה