Jump to content

thenewguy

  • הודעות

    482
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי thenewguy

  1. בדקתי, נוחתים ןממריאים מאותו שדה. אבל גם אם יהיו הפתעות, יש לנו המתנה של 3 שעות בהלוך ו 9 בחזור, אז זמן יש בשפע אגב, דובר את השפה ואשתי ילידת המקום
  2. כמה בעלי מקצוע ששאלתי כולם אמרו פה אחד לוותר על שיפוץ, ולהחליף מנוע. שחבל על הזמן והכסף בלנסות לשפץ. לדעתך עדיף בכל זאת לנסות לשפץ? במיוחד שהשיפוץ יעלה יותר מהחלפת מנוע.. כי אם כבר פותחים את המנוע אז להחליף מלא דברים, לאגרים, פקקי נס קפה, מה שאפשר.
  3. בזה עוד לא נתקלתי, אוודא, תודה על הטיפ
  4. עדיין אבוד עצות..
  5. אתה צודק, ההבדל בין ישירה למוסקבה/הלסינקי עם רכבת לסנט פיטרסבורג יוצא משמעותית יקר יותר מטיסת קונקשן ליעד הסופי. בסופו של דבר מצאתי טיסה של ארופלוט הרוסית עם בורדינג באיזור ה 2 בלילה, אורך טיסה כ 8 וחצי שעות. טיסה חזרה באיזור ה 8 בערב ואורכה מתקצר בשעתיים. כנראה זו הדרך המשתלמת ביותר עבורי. falou, עדיין אין דרכון רוסי..
  6. אוקי, על השכרת רכב ונהיגה כנראה אוותר, למרות שיכולה הייתה להיות חוויה מעניינת. רכבת ממוסקבה מתחיל בכ80 דולר לאדם, לכל כיוון. מהלסינקי יותר יקר. כנראה שאנסה למצוא קונקשן יותר נוח. תודות!
  7. אשתי ואני מתכננים טיסה לסנט פטרסבורג, לבקר קרובי משפחה ולטייל קצת בסביבה. טיסה ישירה למקום, מאוד יקר. טיסה עם קונקשן, סה"כ יגזול מאיתנו כ 16 שעות. טיסה ישירה למוסקבה השכרת רכב ונסיעה לסנט פטרסבורג יחסוך כמה שעות, אבל השכרת רכב, דלק והמנעות מנהגים רוסים מטורפים מייקרים קצת את נושא התחבורה. what would you do?
  8. ובכן, רכב כמעט בן עשור, עבר כ 210 אק"מ. מנפח שמן מהנשם אוויר. לאחרונה גם התחיל התחיל לגמגם ברמה שלא ניתן לנסוע עליו יותר, נוסף לאיבוד כוח מוחלט( אחרי נסיעה קצרה החלק התחתון של הממיר קטליטי הפך לאדום לוהט). נאמר כי הלכו שסתומי פליטה. מה מומלץ לעשות במצב כזה? חלק אומרים אובראול, חלק אומרים לזרוק לפח וחלק פשוט צוחקים.. אבוד עצות
  9. קיבלתי, תודה לך.
  10. זה המוצר http://www.pako.co.il/pako/product2.aspx?pid=5887dcae_672f_4014_bd11_db743f2ce1e0 החור נמצא על הדוד. רשום שהחומר מחזיק עד 149 מעלות, זה מספיק? ואיך כדאי להכין את האיזור להדבקה עם החומר?
  11. לא קל למצוא את היחידה האידיאלית.. תמיד צריך להתפשר על משהו. בסופו של דבר הוחלט לדלג על היחידה הזאת. תודה על עזרתכם!
  12. הבנתי אותכם. ידוע לכם אולי למי צריך לפנות כדי לקבל בדיקה כזאת ומה המחירים כיום?
  13. אז בחיפושינו אחר יחידת דיור, מצאתי יחידה חמודה וחדשה, שהיא חלק מבית פרטי. ממש אהבנו אותה, מלבד העובדה שיש ארון חשמל בחדר השינה, מעל הראש. בארון יש מפסקים ואת המונה הראשי של כל הבית. בעל הבית, שבמקרה גם מהנדס חשמל, הרגיע ואמר שאין מה לדאוג וטלפון סלולרי יותר מסוכן מזה. האם זה נכון? אפשר לישון בקרבת ארון חשמל כזה ללא דאגות?
  14. קשה לי להאמין שהם עוברים על למעלה מ 10 מיליון משתתפים בכחצי שנה..
  15. thenewguy

    רומן אמריקאי [V8 Vs V8]

    כתיבה נהדרת, כיף לקרוא. המסלולים שצירפת, מומלצים לנהיגה גם מבחינת נופים? ידוע לך איפה אפשר למצוא עוד מסלולים כאלה, על גבי גוגל מפות?
  16. בנשר שישה הרוגים ו 14 פצועים. בסרטון הנ"ל רק 4 פצועים קל. http://kxan.com/2016/02/26/truck-carrying-gravel-flies-off-fm-2222-after-crash
  17. דרכון רוסי דווקא שימושי, אם רוצים לבקר במדינות ערב, כמו דובאי.
  18. ויש גם כאלה.. https://gfycat.com/AntiqueScientificBlackrussianterrier
  19. סליחה שאני מתערבב, יש כזה גם לפיאט פונטו 2005 v16 אוטומט?
  20. ניסיתי במורשה המקומי, אבל הם לא בעיניין.
  21. זה GOPRO HERO+ לא 4 ולא SILVER http://shop.gopro.com/EMEA/cameras/heroplus/CHDHC-101-EU.html 164$ באמזון, צריך להוסיף לעגלה כדי לראות את המחיר http://www.amazon.com/GoPro-CHDHC-101-HERO-Wi-Fi-Enabled/dp/B015FEFK8W/ref=zg_bs_tab_pd_mw_1
  22. מצלמות המהירות בישראל לא נועדו למניעת תאונות.
  23. תודה על ההסבר המפורט.
×
×
  • תוכן חדש...