אז בחיפושינו אחר יחידת דיור, מצאתי יחידה חמודה וחדשה, שהיא חלק מבית פרטי.
ממש אהבנו אותה, מלבד העובדה שיש ארון חשמל בחדר השינה, מעל הראש.
בארון יש מפסקים ואת המונה הראשי של כל הבית. בעל הבית, שבמקרה גם מהנדס חשמל, הרגיע ואמר שאין מה לדאוג וטלפון סלולרי יותר מסוכן מזה.
האם זה נכון?
אפשר לישון בקרבת ארון חשמל כזה ללא דאגות?