עדכון.
אחרי כמה פעמים שהתקלה נעלמה וחזרה, החלטנו לבדוק בפירוקיה. מחשב ABS עולה 800 ש"ח מפרוק.
כבר כמעט וקנינו, אבל אז אבא שלי החליט לנסות ולהרים טלפון לשרות לקוחות של דלק מוטורס לראות מה הם יגידו. אני חשבתי שזה מיותר אבל כמו שהוא אמר לי, אבן אחת שטיפש יזרוק לים, מאה חכמים לא ימצאו...
בקיצור, חזרו אליו אחרי יום - ולהפתעתי! דלק מוטורס מזמינים את מחשב חדש וכל העלות על חשבונם! רק העבודה על חשבוננו!
ואני רוצה לתזכר - הרכב בן שבע...ומאז תום האחריות לא טופל במורשה.
כל הכבוד לדלק מוטורס, ככה שומרים לקוחות!
היום הוחלף המחשC ABS במוסך, לקחו 500 ש"ח על העבודה.
מקווה שבזה תם הסיפור.
ליאור.