Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. שאפו. גם על היוזמה וגם על התוצאה.
  2. גם ל היתה כזו שקיבלתי מחמי. 220000, שנת 93 ידני, קיבלי בשנת 2004. עשה 1:14. סה"כ היה שמור מאוד מטופל תמיד במורשה. הרגו אתי ההתקנת המקומיות - אזעקה וקודנית שהעפתי אחרי חודש. תפרים נפתחו במושבים ולקה מתקלפת גם אצלי. פעם אחת לא הניע - חוטי הצתה החלפו וסודר. ואז הגיע המכה - אטם ראש מנוע נפרץ. אמר לי שזו מחלה שלהם. מכרתי ככה (בלי להסתיר כמובן) ובזה נגמר הסיפור. אחרי חודשיים שמעתי שהרכב נגנב מהקונה...
  3. תכלס אני זוכר שגם בלאנטיס זה לא היה נועל ממיר מומנט שהמנוע קר (שם הנעילה מתבצעת רק ברביעי) ואף פעם לא הבנתי למה. החכמתי. (+ ההערה לגבי TAPATALKׂ)
  4. מסכים איתך. לפני כשנתיים צבעתי את המכסה מנוע מיכוון שהיה עלעו כתם שמש גדול. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  5. דיברתי איתו בטלפון והוא אמר שאין בעיה, אם אני לא מרוצה אז נתאם צביעה חוזרת. אני יעדכן.
  6. דרך אגב, זה אותו פחח שלפני שנתיים החליף לי פגוש אחורי, שם הוא עשה עבודה טובה ואין הבדל בגוונים. אז לפחות אני מעודד שהוא עושה את העבודה כמו שצריך שהוא רוצה. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  7. הקטע הוא שוב, שהכנף וגם המכסה מנוע נצבעו בתיקון הזה, ואיתם אין שום בעיה. זאת אומרת ששם קוד הצבע כן תואם. לעומת זאת רק הפגוש בצבע שונה... Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  8. גם הכנף צבועה כי היא הוחלפה. ככה שהיא אמורה להיות האוטו צבע ברמת העיקרון והיא לא. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  9. בוקר טוב. מצורף תצלום עם ההבדלים. בשמש פחות רואים את זה. אישתי ישר ראתה [emoji6] Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  10. לגבי אורות טוב שהזכרת לי. עכשיו בדקתי ונראה סבבה. כל השאר נבדק לפני זה ואין בעיה. מחר אצרף תצלום תקריב של הבדלי הצבע Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  11. היום לקחתי את האוטו מהמוסך. מבחינת המרווחים נראה מעולה. צבע כנף ומכסה מנוע גם. אבל...לצערי רק בבית שמתי לב שהפגוש לא זהה בצבע [emoji45] . לפניו שאני חוזר למוסך, יש מה לעשות? דרך אגב, בסוף הנזק יצא קרוב ל 11000. ליאור. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  12. גם לי לנסר 1.8, אכן יש דיליי Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  13. יכול להיות שאתם צודקים ועדיף לקחת את הכסף. אבל כרגע לא מתאים לי להתעסק עם קניה. תכננתי במקור להשאיר את הרכב עוד כשנתיים. במוסך שאלו אותי מה אני מעדיף - אמרתי שאם אין נזק לשילדה אז לתקן. בכל מקרה NOKNOK הוא הזוכה שלנו. כנף פגוש פנס מחליפים וגם קורה קידמית. אם ישאר כסף בתקציב אז יחליפו את המכסה מנוע ולא יישרו. על הדרך גם מתקנים וצובעים לי שפשוף בכנף אחורית ללא תוספת תשלום. אשלח תמונות שהרכב יצא מתיקון. ליאור.
  14. תנחומי למשפחה, שלא ידעו עוד צער Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  15. המחירון ביד 2 הוא 37000, אני מניח שלוי יצחק בערך 40000. הקטע שאם מתקנים הרכב חוזר אלי בשישי ובזה נגמר הסיפור. אובדן להלכה זה לחפש רכב אחר ומה זה לא בא לי...חוץ מזה שאין לי כרגע כסף זמין להוספה. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  16. היום אישתי מתקשרת אלי שהיא נכנסה במישהו מאחור, במהירות נמוכה של עשרים קמ"ש בתוך כיכר...הרכב לפניה בלם כי רכב אחר לא נתן זכות קדימה ונכנס לכיכר. אישתי לא הספיקה לבלום והתוצאה לפניכם... הרכב הוא מיצובישי לנסר ספורט 1.8 2009. אנחנו יד שניה. מה שאני רואה כנף, מכסה מנוע, פגוש, ופנס וחוץ מזה מהשילדה מקדימה הקורת רוחב טיפה התעקמה, מה שנקרא קצה שילדה. חוץ מזה האוטו נוסע ומכאני לא נפגע כלום. בקיצור מחר אני במוסך נראה מה יגידו. לא מתאים לי אובדן להלכה, אני מקווה שיתקנו. ליאור. Sent from my LG-D858HK using Tapatalk
  17. תודה, אבל זה לא אותו דגם. מה שאני נתתי הוא נגד מים. זה לא אותו דבר.
  18. חברים אני צריך עזרה - אני חלש באמזון. מנסה להזמין את זה: https://www.amazon.com/gp/product/B00GP14V1W/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A2EG6QEDZDPFVD שאני מנסה לעשות צק אאוט, נותן לי הודעת שגיעה על כתובת. הורדתי PO BOX ולא עזר. WTF?
  19. אני לא מאמין שבארבעים קמש נגרם כזה נזק מועט. יש לך טנק?
  20. לנו זה קרה לפני חודש בAEG. למזלי חמי טכנאי. אבל בכל אופן, הקפיץ מחזיק את התוף על תושבת מפלסטיק והיא נקרעה מהעומס, בגלל שהבולמים הלכו וזה קרה בגלל עומס של משקל. בכל מקרה הוחלפו הבולמים (מחיר מצחיק של כמה עשרות לאחד, יש שניים) ובתושבת נעשה חור חדש וחובר אליו שוב הקפיץ. עובדת כמו לפני (אני לא שמתי לב לשינוי) - דרך אגב המכונה בת 11.
  21. גם אני אומר מצבר. תחליף כבלים ותנסה שוב. תן לזה כמה דקות לפני הנסיון לטעינה.
  22. בקיצור אני חותר לזה שיכול להיות ששני מנועים בהספק דומה בסלד דומה (ולצורך הדוגמה ברכב בעל אותו יחס בגיר ומשקל זהה), יתנו ביצועים שונים בנסיעה מנהלתית (שהרי אנחנו לא נוסעים כל הזמן עם דוושה לחוצה לריצפה) מה שאומר שמנוע מסויים יכול להיות יעיל יותר אם הוא מספר כח רב יותר בחצי דוושה, מה שגם לדעתי יתן צריכת דלק טובה יותר. האם היצרנים מכוונים את המנועים לצורה כזו של יותר הספק בפחות דוושה או שלא מעניין אותם, מה שחשוב זה ההספק בלחיצה מלאה? ליאור.
  23. זה בטוח לא נכון, אין קשר בין ההילוך לנתוני ההספק/מומנט של המנוע
  24. שאני רואה נתון של לדוגמה 100 כ"ס ב 5500 סל"ד, האם הכוונה שהמנוע נמצא ב 5500 סלד ודוושת התאוצה לחוצה עד הסוף? הרי אני יכול להגיע לסל"ד כזה גם בלי לילחוץ על הדוושה עד הסוף. ומה ההספק שאני מקבל אז? וכנ"ל לגבי מומנט, 15 דג"מ ב 3000, האם גם הוא מסופק במלואו רק בלחיצה מלאה על דוושת התאוצה? ודרך אגב, למה קראו לזה פעם כ"ס לבלימה? תודה, ליאור.
  25. אני גר ממש קרוב ואין לי מושג על מה אתה מדברים
×
×
  • תוכן חדש...