Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. אכן על הפיאסטה. אני יודע, בסופו של דבר, מי ששולט על זה זה מחשב, אז אם זה מופיע באפשרויות, חשבתי אולי. אבל השלט כנראה לא תומך. ולגבי מראות מתקפלות? ראיתי שיש אפשרות להוסיף, וראיתי ב eBay ב 360 זוג מראות עם מנוע. יש מצב שזה יעבוד? לדוגמה, פנסי ערפל רכשתי בגרושים חיברתי, האופציה נתפחה, וזה עובד. דרך אגב, לגבי פנסיה ערפל, יש אופציה לעוקבי פניה? תודה, ליאור.
  2. Id0 ראיתי שיש גם אופציה להנעה מהשלט... יצא לך לנסות?
  3. חברים, מחכה לשמוע את הדעה שלכם, צריך עזרה, לא להתבייש 😀
  4. אהלן חברים, שבוע טוב. לאחרונה יצא לי להכיר את התוכנה FORSCAN פה בפורום. ראשית - עבדתי איתה עם הפיאסטה שלי לפי מסמך שנתן לי החבר EliC25 - ואכן עושה את העבודה. אשמח מכם חברים לקבל כמה שיותר מידע על פיצ'רים שפתחתם באוטו, או על איך לעבוד עם התוכנה, איך להוציא מידע, להריץ בדיקה, לשלוף תקלות וכו. לדוגמה, ראיתי שיש אפשרות לפתוח פיצ'ר של אזעקה. מישהו יודע במה מדובר? יש אולי איזה מסמך דקיומנטציה למישהו? המפתח הוא לחודשיים. יש דרך להאריך חוץ מתשלום כמובן?. אשמח לכמה שיותר מידע, תודה, ליאור.
  5. חברים עוד קצת נתונים. חיברתי את ה forscan ומצאתי שם no of misfires, בעשרות נתונים שיש שם. היה 4380. בנסיעה קצרה, שאני יודע איך לשחזר את הבעיה, כאשר הרגשתי גמגום, ישר עלה באחד. בסוף הנסיעה הגעתי ל 4385. יש נתונים שאתם יודעים שאני יכול להציג ויעזרו להבין מה הבעיה? ליאור.
  6. מסכים עם 2 ו 3, לגבי מה שנכתב למעלה. הרכב יחסית חלשלוש, עקיפות צריך לתכנן מראש. ב 110, המנוע ב 3000 סל"ד. לא רועש נורא, אבל גם לא שקט.. לגבי צריכת דלק, אני לא מצליח להוציא יותר טוב מ 1-13 בעיר עם מזגן, ועם לעמוד עם מזגן עובד שאני מחכה לילד לדוגמה שיצא מבית הספר. נוחות נסיעה סבירה פלוס. לא הבנתי את השאלה לגבי הניווט. ליאור.
  7. חוזר לעדכן. הסתכלתי ביוטיוב, לחפש איך לנתק, ומה שראית בכל הסרטונים למנוע הזה, לא זהה למה שבסוף ראיתי אצלי. אז ניתקתי פלג שמתחבר לצינור אחרי הפילטר אוויר וניסיתי להניע. הניע אבל ישר התחיל לגמגם, ונדלקה נורה של אחזקה, לא נורת מנוע, נורה כמו של מפתח שבדי. בקיצור כיבית, חיברתי והנעתי שוב, לא דלקה הנורה. אני אצלם מה ניתקי בקרוב. ליאור. זה מה שניתקתי
  8. חוזר לעדכן אחרי חודש. כמו שכתבתי, לא הייתי שקט, ואכן בזמן האחרון, שאני מאיץ בטורים נמוכים (לדוגמה בשני ביציאה מכיכר) לפעמים המנוע משתנק, ואז יוצא מזה - תופעה שלא הייתה לפני זה. זה לא קורה כל פעם, אבל קורה. בנוסף - התנעת בוקר קשה. שהמנוע חם מניע בנגיעה. ושמתחילים נסיעה שהוא קר קצת קשה לו בשניה שתיים הראשונות. אין שום נורה דולקת ובסריקת קודי תקלות אין כלום. אין ספק שהחלפת הפלגים עזרה - המצב היה הרבה יותר גרוע. אפשר להגיד ש 95% מהמיקרים לא חזרו על עצמם. אבל עדיין לפעמים יש גימגום, ויש את הבעיה בהתנעה בבוקר. מה אתם חושבים? ללכת בכל זאת על חוטי הצתה וקויל? דרך אגב, לא מאמין שקשור, אבל בכל זאת מציין, שיחקתי עם המחשב רכב עם ה forscan לעדכן מחשב דרך, נעילת דלתות וכו. יכול להיות שיש קשר? הגימגומים מידי פעם היו לפני זה, אבל ההתנעה הקשה לא... ליאור.
  9. גם אני עושה רק אצלו. בפיאסטה זה כבר מחזיק חמש שנים, נראה כאילו עשיתי אתמול. תתחדש על הרכב, נראה מצוין, סע בשלום ושרק תהנו ממנו. בחירה מצויינת, לי אישית אין אומץ...
  10. מעדכן- קיבלתי את המתאם תוך שבועיים ( מהר!!!) והוספתי מחשב דרך, נעילת דלתות. יש לי שאלות נוספות, אבל אפתח שירשור יעודי לנושא, לא רוצה להתעלק על השרשור הזה. תודה רבה
  11. חפש בפירוקיות
  12. הברקס האחורי לד? אתה מתכוון למרכזי? כי הצדדיים בטוח לא, W21/5W רגילה
  13. טוב, הגיע הזמן לסיכום שנתי. בקושי יצא לנו לנסוע עליו 9000 ק"מ, במיוחד בתקופת הקורונה הרכב עמד, אני מתחיל להוריד את הממוצע קילומטרים במהירות... הדבר הכי בעייתי פה זה לשמור על הרשיון. הנינוחות של הרכב במהירויות גבוהות בלתי נתפסת. לעומת זאת בעיר צפופה, קשה לו. יושבים נמוך, הראות החוצה לא ממש טובה, והרכב גדול. מצד שני נוחות הנסיעה מפתיעה אותי לטובה כל פעם מחדש. לפני כחודש הייתי עם הרכב בשדה תימן, ביום מסלול עם מדריך. עשינו (אישתי ואני) כמה הקפות, היה מדהים. הרכב חזק והוא מצליח לפתח מהירויות גבוהות. גם בסיבובים, המדריך התרשם לטובה. (מעניין שה ESP לא מכמס לפעולה אפילו פעם אחת, או שהוא לא מסמן אבל כן נכנס, אני בכל אופן לא הרגשתי התערבות) כרגע התקלה היחידה שיש לי היא שאין קליטת GPS במערכת מולטימדיה, אני צריך לדבר עם אדי מערכות ולהבין איפה הבעיה (אולי הגדרות) כמתוכנן, אין תקלות בשנה האחרונה, הטיפול בדרך. ומה אתם אומרים? לעשות לבד (אני כבר מתחזק כמה שנים את הרכבים שלי) או לעשות במוסך, בשביל המכירה העתידית? בכל זאת, מי שיחפש כזה רכב בעתיד לקנות לא יהיה קונה ממוצא שמחפש קורולה. ליאור.
  14. תגובה קצת מאוחרת... אבל בתור אחד עם מקסימה 2016 כשנה - מסכים עם כל מילה שנאמרה פה. ואכן הרכב פחות מתאים לנסיעה בעיר צפופה. יושבים נמוך, והרכב ענק. יש לי גם פיאסטה, ושאני יוצא לסידורים בעיר אין לי בכלל ספק את מה אני לוקח. מחוץ לעיר הסיפור שונה לחלוטין. תענוג שאין דברים כאלה. ודרך אגב, בעיר זה יורד גם ל 6 קילומטר לליטר. ליאור.
  15. אם כבר מדברים על נורות שאפשר להוסיף, כמו זו לרגליים. יש בדלתות את הבקליט האדום לנורה בדלת. פתחתי, אבל אין שם בית נורה. מישהו יודע אם אפשר להשמיש את זה? ליאור.
  16. טוב, הדלקת אותי בטרוף, עכשיו זה יציק לי ואני לא אצליח להירדם. גם אני בעל פיאסטה 1.25 ידני, 2014, יש ראשונה (שמורה!!!). כמה זמן שאני שומע על האפשרויות האלו, אבל עד עכשיו לא יצא לי לראות מישהו שעשה. אתה יכול לתת פרטים? חיבור lm327 רגיל ב 15 ש"ח יש לי. אשמח מאוד למדריך קצר בנושא. תודה, ליאור.
  17. לא הטלתי ספק באבי. ההיפך הוא הנכון, ציינו אותו כמקור אמין. ובכל מקרה, בשביל מאה ש"ח אני לא הולך להתעסק אם זה, במיוחד שעברו שתיים וחצי מהקנייה.
  18. לא מאמין שזה היה מזוייף, קניתי אצל אבי חלקי חילוף. אבל הכל יכול להיות.
  19. עידכון - קניתי פלאגים מקוריים במאה ש"ח והחלפתי - בתור נקודת התחלה + ניקיתי את המגעים. במבט לא מקצועי לא נראה משהו חריג בפלאגים. מנסיעה של 10 דקות התופעה לא חזרה על עצמה. אבל אני לא שקט לגמרי, נראה לי בכל זאת אזמין בהזדמנות חוטי הצתה ואחליף, נראה. בכל מקרה נראה בימים הקרובים אם זה חוזר על עצמו או לא. תודה, ליאור.
  20. עוד מישהו אמר לי שלא כדאי לנסוע הרבה ככה, כי זה סותם את הממיר, בגלל התערובת דלק שלא נשרפת, ואז יופי קוד תקלה נוסף 400 משהוא.
  21. תודה. איך מנקים פלאגים ? עם wd40? מברשת פלדה? [emoji848] ושאלה נוספת, אם בנתיים, להמשיך לנסוע ככה זה לא בריא למנוע, ויכול לגרום נזק נוסף. כי עד שאקנה חלקים, זה יכול להיות כמה ימים. ליאור
  22. היי פיאסטה 2014, 86000, 1.25 ידני, מטופלת לפי הספר על ידי. היום התחיל לגמגם ומתקשה לעלות סל"ד, בעיקר בהילוך שני, אבל לא רק, במקביל נדלקה נורת מנוע הכתומה. בחיבור obd קיבלתי קוד תקלה כללי P0300. פלאים החלפתי לפי הספר, ב 60000. שווה לנסות להחליף סלילי הצתה וקויל? תודה, ליאור.
  23. חברים, מבקש שוב, אפשר מתכון לא מסובך וזריז, אם יש כזה, להכנה במכונה? תודה, ליאור.
  24. פולניה.... סתם. טוב אולי קצת [emoji12]. בכל מקרה לא. אבל אולי יש מי שיתרגם, ההורים מהאזור.
  25. חברים, מתכונים!!!! ומשני הסוגים, עם בישול ובלי. תודה
×
×
  • תוכן חדש...