Jump to content

יובל .מ.

  • הודעות

    353
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    27

כל מה שפורסם על ידי יובל .מ.

  1. לך לתזונאי ולא אחד דרך קופת החולים. אם אתה רוצה להתחיל יותר רגוע ולא לשלם (למרות שזה פספוס), תצרף ל-EVB בפייסבוק ותתחיל לקרוא, זה לא כל מיני חרטטנים של תזונת הרמבם או דור אקשטיין. מומלץ לעקוב אחרי המנהלים של הקהילה באופן אישי, המון מידע איכותי (טל בן משה, שגיא גלוזמן, איתי הר ניר, סיון טפלא). אחרי שתקרא הרבה תלמד לסנן חרטטנים, אבל ההמלצה הראשונה למי שרוצה לבצע שינוי באורח חיים ולא לחזור למה שהיה לאחר מכן זה תזונאי ומאמן איכותיים.
  2. ואם זה סתם אנשים מבוגרים או מדוכאי חיסון?
  3. הזוי שתוך חודש גרמו לי להתגעגע לביבי. אם בתקופת הממשלה הקודמת היו 2000 חולים ביום עם 150 חולים קשה ולא היו מטילים הגבלות התקשורת הייתה מפרקת להם תצורה. אבל הממשלה כרגע מעלה טמפטורה ברכבת או דואגת להטיל מסים על מוצרי צריכה של שכבת הביניים או עניים. הזוי.
  4. מכיר מספר אנשים שמשתמשים מסיבות רפואיות, חלקם פוסט טראומה חלקם כאבים כרוניים. זה הדבר היחידי שנותן להם לישון בלילה, התחילו גם בשמן ואידוי ורק כשהפסיק להשפיע עברו לעישון. הם יעדיפו להסתכן באלף מחלות אם זה מה שייתן להם לחיות.
  5. את זה אומר אדם שהתחסן בחיסון הראשון בשביל טיסה ואחרי שבוטלה הטיסה לא עשה את החיסון השני כי "מה הלחץ"...
  6. טרנספורטר היה לי היום ארוך ואין ספק שהחזרה שלך לשרשור עשתה לי קצת טוב בנשמה. תודה!
  7. @elik0 כמו שרשם רועי מעלייך, כל הפאנלים של OLED הם של LG. גם סמסונג מתכננים לקנות מהם בקרוב. Why does LG sell OLED panels to Sony? - Quora
  8. אחלה מקום, אבל אין הזמנת מקום. תגיע ותחכה.
  9. כשרות: נאיה בבית נקופה, פתחו סניף בבית הכרם אבל לא הייתי בו להגיד איך האווירה או המקום. ג'אקו סטריט ליד השוק. רופטופ בממילא. לא כשרות: דה ז'בו שהמליצו פה סבבה. סאטיה. צ'אקרה לא הייתי אבל חברים שאוכלים כל הזמן אומרים שהיא טיל. מחניודה או הסדנא שתיהן אסף גרניט. מומה קריית ענבים. @Transporter השוק הפך למלכודת תיירים אין מה להתקרב לשם.
  10. ספריאל מה יש לך להגיד על הפרסומים שמשרד הבריאות הוריד את הנתון של החולים קשה כי הור ניסה לעשות קומבינות? ומתי יתחילו להבין שנחמן אש מנסה להשיג עוד כמה משכורות פשוט? מי שרוצה להתחסן שיתחסן, מי שלא שייקח סיכון. ביי
  11. כי עכשיו זה מסיכה, עוד שבועיים זה יהיה תו ירוק, ואחר כך תסגור תרבות פנאי. במקום להשאיר גם בזמן רגיל מבחינתי בלי קשר לקורונה במקומות כמו בתי חולים, מפילים הגבלות על כולם. אם אני נשא של עוד אלף מחלות אתה גם בסיכון, אז למשך כל החיים תרצה שנהיה עם מסיכות? או ששנה הבאה תרצה שיכניסו לבידוד גם אנשים שבאו במגע עם חולה שפעת?
  12. שיכניסו. בינתיים הם אלה שסופגים מתים כל יום כי הם לא מחסנים ופה אצלנו טרנספורטר לא מספיק לעמוד בעומסים של האירועים. שהישראלים יטוסו למדינות אחרות, שפחות מפחדות מהקורונה. כל עוד המאומתים שלנו הם ילדים ללא תסמינים או אנשים עם קצת שיעול אין סיבה להיכנס לפאניקה ולהתחיל הגבלות. אם יהיה זן עמיד לחיסונים (אבל עמיד ברמה שאנשים מתים, לא עמיד ברמה של שיעול וכאב ראש), שידברו על הגבלות. אם נעבוד בשיטה שלך תסגור ת כל המדינה כדי למנוע תאונות דרכים. לא עובדים ככה.
  13. מניח שיש מעקב על חולים שמגיעים לבתי חולים מן הסתם.. ניתן לדעת מי מהם מחוסן ומי לא. ואם החיסון באמת מונע הדבקה - אז מה הבעיה? מי שלא רוצה להתחסן שייקח הימור על החיים שלו, למה להגביל אנשים סתם? בשביל 3 מתים, עם כל הצער שבדבר, לא מחסלים כלכלה ומטילים הגבלות על אזרחים. 3 מתים יש בשעה בתאונות דרכים, ביום בתאונות באתרי בניה.
  14. כמה מאותם מחוסנים פיתחו תסמינים? וכמה מתוכם בצורה קשה? כי אם אף אחד מהם, אז זה לא מעניין. הרי דיברו על זה שהחיסון לא מונע הדבקה אלא רק את ההשפעות. אם זה ככה מי שלא רוצה להתחסן שיישא בסיכונים.
  15. יובל .מ.

    קמצנות

    כנל אצלי.. הזוי.
  16. 1. ברור שאני לא חושב שאריה דרעי וחבריו ליברלים, אבל הם לפחות לא מציגים את עצמם ככאלה. 2. יאיר גולן וחבריו גזעניים כלפי יהודים. הם מעדיפים את הביטחון של מסתננים שתוקפים יהודיות ומחבלים שתוקפים יהודים בכל מקום בארץ על פני הביטחון של יבגני ומשפחתו. אם אתה לא מבין את זה ותמים אל תחשוב שאני טיפש שאחשוב אחרת. 3. מה הקשר? יש לך את זה ביותר פופוליזם? אני מדבר על זה שחברי כנסת ערבים שתקפו בעבר שוטרים ותמכו בטרור לא נותנים לחבר כנסת לדבר בדיון בכנסת. תיכף תגיד לי שבאמת יש אפרטהייד במדינת ישראל והדיון הזה בכלל רלוונטי. מדינת ישראל צריכה שמאל אמיתי שגם אם אני לא מסכים עם הדעות שלו עדיין יתמוך ברעיון המדינה הציונית. יש לי המון חברים בעלי דעות שמאל שאין לי בעיה לדבר איתם, אתה באמת מאמין שמפלגה כמו מרץ הייתה מכריזה על מלחמה בששת הימים? אפילו העבודה מאבדת כיוון. ואם זה שכתבתי מירי רקב לא גרמה לך ולslowride להבין מה דעתי על חברי הליכוד... זאת כבר בעיה אחרת.
  17. https://fb.watch/6hHEUPyBgj/ בהמשך למה שרשמתי לפני כמה עמודים על הדיון בראשות תמר זנדברג שהוציאה את כולם: חבר כנסת מהימין מדבר, מוחאים לו כפיים בזלזול באמצע הדיבור כולל חברי כנסת ערבים תומכי טרור, אף אחד לא מנסה להוציא אותם החוצה. בטח כשכל הדיון המסריח הזה מדבר על פאקינג אפרטהייד שאם קיים הוא יותר נגד יהודים מאשר ערבים. השמאל בישראל לא רק לוזר, אלא גם שונא חופש, שונא ליברליזם, חשוך, גזעני ואנטישמי. ובתור מצביע ימינה, כל דקה שהממשלה הזאת קיימת וכל התומכי טרור כמו מוסי רז וחברי הכנסת הערבים, או לחילופין אנשים הזויים שמכנים את היהודים נאצים כמו יאיר גולן נמצאים בממשלה זה בושה לבנט ובושה לכל אחד מחברי הכנסת של ימינה/תקווה חדשה/ישראל ביתנו. אשכרה מעדיף את מירי רקב בממשלה מאשר האנשים הבזויים האלה.
  18. רשם 8000 שקל הוצאות קבועות לא רק דירה. נגיד 3500 ייצא לך על דירה, תוסיף עלויות רכב דלק טיפולים זה עוד 1000 בחודש לפחות, הבת זוג תרצה טיסה תגיד לה לא? אז קח עוד הוצאה חודשית של 500 שקל בערך, עכשיו בוא נדבר על זה שאתה רוצה לחיות, לבלות ולצאת למסעדות, זה לא כסף? אם תחליט לקנות בגדים זה הוצאה, חדר כושר זה הוצאה, תתחיל ללמוד/תפתח עסק מצפה לך הוצאות+הקטנת הכנסות. אני לא מאלה שיגידו לך לחסוך כל שקל כי זה לא שווה אם תגיע לגיל 30 תסתכל לאחור ותגיד איזה פספוס היה לי, אבל כרגע אתה לא עובד, אתה לא יודע מה יהיה בחיים ואתה רוצה להתחייב לרכב יקר. קח צעד אחורה.
  19. הוכחה נוספת לכך שהשמאל בישראל הוא חתיכת לוזר שלא מסוגל לשמוע דברים מהצד השני, לא דמוקרטי ובערך כל מה שהם הפחידו מפניו זה הם: מהומה בוועדה המסדרת: ח"כים טענו לביזוי הכנסת והורחקו (ynet.co.il) מזכיר את הפעם שתמר זנדברג העיפה חצי מהאנשים מהדיון של המלחמה בועדה למלחמה בסמים סתם ככה כי לא אהבה את התשובות.. אנשים לוזרים. פחד מוות מה יקרה אם אי פעם תהיה פה ממשלת שמאל על מלא. שיבואו רק במלחמות שם הם דווקא סבבה.
  20. אז כנראה שאפשר אחרת והתחילו תקיפות בעזה על הבלונים. אולי עוד באמת עדיף במלחמות שיהיו קצת מפלגות שמאל בשלטון.
  21. הזוי. הוכחה לכך שהרגע שהשמאל יקבל את השלטון באופן מלא באמת תמות הדמוקרטיה. לא רוצה לחשוב מה היו התגובות באולפנים אם יריב לוין היה חושב לעשות דבר כזה.
  22. אז מה מונע מהם להגיש בעצם את ההצעות הפרטיות? מניעת הגשת הצעות חוק זה המהלך הכי אנטי דמוקרטי שיש.. קרה משהו שפיספסתי?
  23. @m3x7r3m3 למה שהאופוזיציה לא יוכלו להגיש הצעות חוק?
  24. @m3x7r3m3 אני לא מכיר, אז טוב לדעת. מעניין כמה אנשים יפלו בפח של האנשים החשוכים האלה שמגיעים במסווה של ליברלים.
  25. ההגבלה הזאת מגיעה ממניעים רפואיים כי איידס נמצא בשכיחות הרבה יותר גבוהה בקהילה הגאה, ההחלטה הזאת זה האמ אמא של שיקולים פוליטיים.
×
×
  • תוכן חדש...