אם שבוע 13 זה מצב כמו שהראת, אז כן, מבחינתי הפלה זה משהו שעדיין תקין.
ממש לא להטריל.
אם אתה מסכים שיש גבול בו זה הופך לרצח לפני הלידה, זה אומר שאפשר לנהל דיון על מתי הגבול הזה מגיע, הבעיה שאנשים רוצים לבטל את הגבול הזה ולהתנהל כאילו כל עוד הוא בבטן ההחלטה היא רק של האמא.
יופי, עכשיו צריך למצוא איפה הגבול הזה נמצא.
אבל שוב, כל הדיון הזה מתנהל ברמה כל כך נמוכה שכל אחד תקוע בפוזיציה שלו (כמו בפוליטיקה).
כולם שקרנים וכל אחד מושך לכיוון שלו בלי שום התייחסות מדעית/אתית אמיתית, ומי שנדפקת זה אותה בחורה בלואיזיאנה שכולם פה כל כך דואגים לה.
עריכה:
ואם נצא רגע מתחום ההפלות, טרלול ה-PC פוגע בנשים בעוד תחומים, נקח לדוגמא תחרויות.
כל טרנסג'נדר שמזדהה כאישה מגיע ומנצח בתחרויות נשים פעם אחר פעם, כי לאף אחד אין אומץ לבוא להגיע "שמעי את אישה עכשיו אבל הגוף שלך זה גבר", כי המדע והמוסר יצאו מהדיון, ומה שחשוב עכשיו זה רק "אסור לפגוע לה ברגשות!!111".
ככה נשים שהתאמנו כל החיים שלהן לרגעים מכריעים נשארות מאחור כי מה לעשות, גברים עדיין יותר חזקים מנשים.