Jump to content

Rotem Shmueli

  • הודעות

    245
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Rotem Shmueli

  1. ואו. איך דברים כאלו קורים!? מזל שהרכב הימני בלם בזמן.
  2. חשבתי גם להציע לו ספייס סטאר אבל ייתכן והנוחות היא החיסרון פה. אולי i10 בתקציב הזה יכולה להתאים למרות שהיא פחות חסכונית מהספייס סטאר אך בכל זאת.
  3. במצב כזה ובמיוחד לאור תאריך הטסט רצוי כמובן לעשות בדיקה לפני קניה אצל מוסך ולא פה בפורום
  4. אני חושב שזה לא ממש משנה, זה איך שאתה מרגיש.. מבחינתי, יש רכבים אדומים שנראים טוב ויש רכבים אדומים שנראים נשיים, תלוי בגוון ותלוי ברכב. אחי למשל קנה סוזוקי אלטו ורודה וזה לא מעניין אותו
  5. באתר הרשמי של יונדאי מופיע שיש
  6. האם לקנות דרכם עדיף מאשר לקנות דרך פרטי ביד 2? (כשביד 2 ניתן למצוא מחירים טובים יותר)
  7. אני היחיד שהוטרד מהסרטון ב 0:50?
  8. בסרטון הראשון - מלבד שיר יפה ברקע לא הצלחתי לקלוט את הטסה שעפה. עריכה: מסתבר שהייתי צריך לצפות בזה כמה פעמים בHD על מסך מלא.
  9. טיפולים יקרים ותכופים? לשברולט קרוז?
  10. זה לא עדיף מאלדן ואוטוסנטר? על חלק מהרכבים ראיתי שיש 6 חודשי אחריות בלבד (אלה מהדגמים הישנים יותר)
  11. אוי וייי.
  12. קרה לי השבוע בכביש בין עירוני שאני בנתיב הימני אך צריך בהמשך לפנות שמאלה. אותתי כדי לעבור נתיבים אך בגלל שכל הרכבים בנתיב שמשמאלי ממשיכים ישר הם נוסעים במהירות גבוהה ולא הייתה לי אפשרות להשתלב בנתיב. אם אני מפספס את הפניה הזאת שמאלה אני ממשיך כמה קילומטרים (!) מיותרים עד שיש לי אפשרות לעשות פרסה ולחזור לכיוון שאני צריך לנסוע. מה אפשר לעשות במצב כזה?
  13. מצב לא נעים. סתם מתוך סקרנות, כמה חמור הנזק לרכב שלך?
  14. ובנושא דומה, מישהו יודע מאיפה בא הריח של מכונית חדשה והאם יש ריחן שגורם לריח כזה? חח
  15. בהנחה שיש משהו בדבריך, האם זה הגיוני שאבקש בדיקה אצל גוף חיצוני לפני קניה למרות שמדובר בת'כלס ביבואן עצמו?
  16. רציתי לדעת אם אנשים פה בפורום קנו משם ויכולים לתת חוות דעת על הקניה. והאם לדעתם הרכבים שם אמינים לאחר שעברו "177" בדיקות גם כשמדובר ברכבים ישנים יותר משנת 2009 עם קילומטראז' גבוה למשל.
  17. אני דווקא אגיד לטובת האלטו שהיא לא רכב כזה גרוע. מאוד חסכוני (אחי מצליח להוציא על הידני 1:21 משולב) ועושה את העבודה אם אתה מוכן להתפשר על חוסר איבזור ונוחות נהיגה לא בשמיים. מה שכן, בגלל שאתה לא נוסע הרבה פחות קריטי החסכוניות וכדאי לך משהו נוח יותר.
  18. הגבתי את דעתי שם.
  19. אתה קונה רכב תקול במחיר מופקע ומקבל רכב תקול \ רכב חשמלי שאף אחד לא צריך בחינם.
  20. אני לא מסכים עם זה לחלוטין. שברולט קרוז נחשב רכב מצויין מבחינת בטיחות אבל הוא לא טוב בצריכת דלק \ מנוע חלש ואף יש לו תקלות לא מעטות. ואני בטוח שאפשר למצוא עוד הרבה רכבים שאמנם טובים בבטיחות אבל נופלים בדברים אחרים.
  21. חח כן. בדקתי את זה.
  22. החלק החשוב בהודעה שכתבת הוא 'כל הכסף שהוא מוציא על תיקונים'. כשמדובר ברכב שדורש תיקונים כל שני וחמישי מן הסתם שעדיף להחליף רכב. לגבי ירידת הערך, אני בטוח שרכב, ואני מצטט "לא שווה שקל", ירידת הערך שלו לא גדולה כל כך.
  23. אני זוכר כשהייתי קטן ראיתי מודעה לרכב שאבא שלי קנה והיה רשום בגדול "כולל כריות אוויר כדי שתוכל לישון בשקט" כמה צחקתי. בכל אופן, אני חושב שמערכות הבטיחות פחות או יותר דומות בכל ז'אנר של כלי רכב למעט יחידי סגולה לפה ולפה ובגלל זה ההקפדה על זה פחות רצינית. מה שכן, נניח ואנשים ירצו לקנות רכב בטיחותי, מאוד יבאס אותם לנסוע באותו לא נוח \ צפוף \ יקר או לא חסכוני גם עם הידיעה שהם נוסעים ברכב בטיחותי על כל מקרה שלא יבוא.
  24. לפי הרכבים אני מניח שהוא לא 'מעמד הביניים'.
  25. עד עכשיו נהגתי בסוזוקי אלטו כך שנוחות לא הייתה להיט למרות שלא הבחנתי ברעשים מוגזמים למעט התנעה. חשובה לי הצריכת דלק, הנוחות והאיבזור (לא מזיק). מה גם שהבנתי שהחליטו לפני כמה ימים לשווק את הדגם של ה-1.2 עם הרבה יותר אבזור ממה שהיה.
×
×
  • תוכן חדש...