בס"ד
צריך ייעוץ לפני רכישה
אופל קורסה 1998
110,000 ק"מ
יד 2 (שניהם פרטיות )
אוטומט
טסט 11/14
מחיר :3000 ש"ח
השאל שלי האם זה כדאי לרכישה?
מה התקלות הנפוצות של הרכב ?
הנסיעות העיקריות שלי הם:ת"א->אור יהודה -> ראשון לציון
הבנתי שרכב שגילו
15+ צריך בדיקת בלמים כל חצי שנה
20+ צריך לעשות טסט כל חצי שנה
תודה לעוזרים