350-400 - עוד 4-5 שנים.
אין הוצאות צפויות שלא נלקחו כבר בחשבון בכל החישובים על גובה ההחזר החודשי שאנחנו יכולים להחזיר, כלומר ה4500 +-/ זה אחרי החישובים כולל לשים בצד כמה גרושים ליום שחור
שלום לישה ושאר החבר'ה,
השבוע אנחנו מתחילים סבב בנקים אושמח לעצתכם לגבי תמהיל מומלץ:
עלות הנכס 1.7
משכנתא: 1.1
הון עצמי 600K
יכולת החזר של 4500 שקל.
אני יודע שאנחנו על ה70% +/- ולכן המו"מ על הריביות יהיה קצת בעייתי.
על איזה תמהיל הייתם ממליצים על מנת שאגיע מוכן?
תודה
אחותי הזמינה פריט , הסטטוס היום בבוקר השתנה ל "הפריט מעוכב מכס. ב 05/11/2015 נשלחה הודעה ראשונה לנמען לצורך שחרור הפריט"
ההודעה זה ללכת לדואר לשלם את המכס או הודעה שהוא נתפס?
כמובן לא עונים במכס וגם חיפוש בגוגל לא מצאתי תשובה ברורה