Jump to content

IsraelR

  • הודעות

    415
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי IsraelR

  1. איך הגעת ל100? עורך דין 8 , אין תיווך , מס רכישה 4500 , יישור קו אין צורך הבית בן שנתיים
  2. הכביסה לא יוצאת בריח של חומץ?
  3. 350-400 - עוד 4-5 שנים. אין הוצאות צפויות שלא נלקחו כבר בחשבון בכל החישובים על גובה ההחזר החודשי שאנחנו יכולים להחזיר, כלומר ה4500 +-/ זה אחרי החישובים כולל לשים בצד כמה גרושים ליום שחור
  4. אמור להתקבל סכום בעתיד שיוריד את הסכום לרמה יותר נורמאלית. כלומר כרגע אנחנו מתחילים ככה כאשר בעתיד ייתקבל סכום כסף משמעותי
  5. שלום לישה ושאר החבר'ה, השבוע אנחנו מתחילים סבב בנקים אושמח לעצתכם לגבי תמהיל מומלץ: עלות הנכס 1.7 משכנתא: 1.1 הון עצמי 600K יכולת החזר של 4500 שקל. אני יודע שאנחנו על ה70% +/- ולכן המו"מ על הריביות יהיה קצת בעייתי. על איזה תמהיל הייתם ממליצים על מנת שאגיע מוכן? תודה
  6. אז הבעיה לא הייתה המכשיר?
  7. OSHRI , בסוף קנית? יש מסקנות?
  8. איך אתה יודע תוך כמה זמן היא הגיעה לארץ?
  9. אם זה מה ששמעתי אני בהחלט מקווה שנתבדה , סוג של מגיע לו אבל לא הייתי רוצה להיות במקומו
  10. זה? http://www.themarker.com/advertising/1.2789810
  11. הלכתי לאיבוד בין כל המכשירים והחוות דעת. מחפש מכשיר עד 5 אינץ להודעות,שיחות,WAZE , קצת גלישה וזהו. תקציב של 600 שקל . אם אפשר גם מצלמה טובה אשרינו.
  12. כן , נגמר . בדקתי באמזון
  13. כשאני מנסה להשתמש בקופון אני מקבל שגיאה שהוא לא תקין. יש לכם מושג למה?
  14. נא למחוק
  15. למסירה טלווזיה 21 אינץ CRT של METZ תקינה ובמצב חיצוני מעולה , ללא שלט. איסוף מנתניה , אני עובד ביהוד
  16. אני מתלבט אם לחכות לפתק או לשלוח פקס. הם לא עונים בשום מספר , יותר גרוע מהדואר
  17. האם לשלוח פקס גם אם עוד לא קיבלתי את ההודעה/טופס 105?
  18. יש מלא גרסאות של המספר פקס של " צביקה" מישהו ששלח והחבילה שלו השתחררה יכול לרשום את המספר?
  19. ואז בדואר היא תשלם את המע״מ ותקבל את הפריט על המקום?
  20. האם יש טעם לקצר תהליכים ולשלוח להם פקס?
  21. Magic Mouse של אפל. היא תצטרך להגיע למכס , לשלם את הקנס ואז היא תקבל את החבילה במקום? הבנתי שיש מקרים שהחבילה כן מגיעה לדואר ומשלמים שם את הקנס.
  22. אחותי הזמינה פריט , הסטטוס היום בבוקר השתנה ל "הפריט מעוכב מכס. ב 05/11/2015 נשלחה הודעה ראשונה לנמען לצורך שחרור הפריט" ההודעה זה ללכת לדואר לשלם את המכס או הודעה שהוא נתפס? כמובן לא עונים במכס וגם חיפוש בגוגל לא מצאתי תשובה ברורה
  23. אל תשלח עם דואר ישראל! ממליץ בחום על DHL , אחלה שירות לקוחות. הגיע בזמן. המעקב היה מהיר ומדויק
  24. יש לי חבילה של usps שתקועה כבר שבוע על סטטוס ״ממתין לבדיקת מכס״. פעם ראשונה שאני נתקל בכזה סטטוס , בדרך כלל אחרי יום זה משתנה , מישהו נתקל בכזה מצב?
  25. מספיק להיכנס לפורום כללי ולראות את הפרשי המחירים בחלקים בארץ ובחו"ל כדי להבין למה זה מתפתח.
×
×
  • תוכן חדש...