יכולת בסיסית בDIY , אני גם חושב שחבל על הכסף.
רציתי לשמוע עוד דעות בנושא ,
לגבי היחס המחפיר:
קנינו כיריים של דיטרייש, לאחר שבועיים התפורר חלק מחישוק השחור מסביב לאחד המבערים.
פתחתי קריאה והגיע טכנאי , אמר שהלחץ גז גבוה מידי
אישתי אמרה לו שיש לנו אישור של טכנאי אחר בחברה שלכם שהלחץ תקין , הבדיקה מיום ההתקנה (פחות משבועיים).
הוא סידר את הלחץ גז ולא הסכים להחליף את הטבעת.
ניסתי אני לדבר איתו ולהבהיר לו שהמוצר בין שבועיים ואם הייתה בעיה עם הלחץ גז למה הטכנאי שלהם חתם על מסמך רשמי שלהם שהכל תקין.
הוא לא היה מוכן ודיבר בטון מאוד מתנשא, אמרתי לו שיחכה מספר דקות ,אני מתקשר למוקד שירות שלהם.
אחרי 15 דקות המתנה ענו מהמוקד, הדבר הזה "AKA פרחה מטומטמת" שענתה לי אמרה שאין מה לעשות ושהיא מעבירה את זה למפקח שיחליט.
מיותר לציין שאף אחד לא חזר אליי ורק אחרי דין ודברים שנמשכו מעל חודש הם הסכימו לחליף את הטבעת.