Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. הכל שאלה של מה אתה מעדיף עוצמה או דיוק למרות שהאינפיניטי לא פראייר. שמעתי את שניהם אצלי ואין מה להשוות מבחינת דיוק האינפיניטי הרבה יותר טוב. לגביי עוצמה אני לא בטוח לא ניסיתי לסחוט את שניהם כי זה לא מה שאני מחפש.
  2. מסכים עם כפיר. קודם כל עדיף קומפוננט מקדימה גם במחיר שמאחורה לא יהיה כלום וזה אפילו עדיף. שים קומפוננט טוב במחיר שרצית להשקיע על האחוריים. בקשר למגבר JBL 75.4 תעשה חיפוש באמת ותבין.
  3. אם אין לך סאב הייתי ממליץ לך להרכיב את ה 6*9. מכיוון שתקבל מהם באס יותר טוב.
  4. מכרתי כזה 900 ש"ח
  5. באמת כדאי שתציין מי זה שאנשים יוכלו להזהר ממנו. אף מתקין מקצועי לא היה משחרר אותך ככה בטח הוא גם אמר לך שזה שום דבר ושזה לא משפיע. אולי לטווח הקצר באמת אין השפעה אבל מה יקרה עם בעוד חודש חודשיים שנה תהי השפעה. אז הוא יגיד לך שזה בלאי של רמקול וימכור לך עוד סיפורים. מתקינים מקצועיים לא משחררים ולא לוקחים כסף עד שהלקוח מרוצה. ניתקלתי בשתי מתקינים שהבטיחו לי שאם אני לא יהיה מרוצה מהתוצאה הם לא ייקחו, מש שעומד מאחורי המילים שלהם זו מקצועיות וידע, והכוונה שלהם במילים אחרות היא שאין מצב שאתה לא תהיה מרוצה.
  6. אנחנו לא קבענו פה אחד. דודו הוא זה שקבע פה אחד!!! תרתי משמע איזו דעה מקצועית. אני לא יודע איך שמעת את ה JBL אני מפעיל אותו רק אחרי מנוחת צהריים טובה. אולי בגלל זה הוא לא "עייף" אצלי.
  7. אמרת שאף אחד לא יגיד שאתה טועה, יותם אומר שאתה טועה וגם אני חושב שאתה טועה ובשביל הספורט והעניין אם תרצה תגיע למפגש ונעשה ניסויים אני מוכן שתרכיב את האוריון אצלי באוטו במקום ה JBL ונראה אם תצליח להבחין, ברכב שלי מותקני מוצרים איכותיים ואם יש הבדל בטוח תשמע אותו או שלא? בכל אופן בשביל הספורט והעניין אני מוכן למבחן עיוור כזה מה אתה אומר?
  8. אני חושב שהדיבורים על איכות במקרה הזה מיותרים. בכל אופן אני לא חושב שתרגיש בהבדלים אם בכלל הם קיימים בין ה JBL למגברים אחרים עד 2000 ש"ח. מי שחושב שכן אני מוכן לבדוק את זה באוטו שלי. מבחינת עוצמה שווה לך ללכת על מגבר חזק יותר במידה ובעתיד תשתדרג.
  9. תפסיקו להגיד זבל סיני תגידו רק זבל. אני לא סיני. הידעתם שגם HU של אלפיין חדשים מיוצרים בסין?(אולי אפילו כל המוצרים של אלפיין).
  10. אני לא חושב שיש קשר בין ההתקנה לגניבה. הרי הבן אדם התקין לבד וחוץ מזה מי יפרוץ לבית בשביל מערכת? אלא אם כן מדובר באמת במערכת של כמה עשרות אלפי שקלים. בכל מקרה באמת צריך לשים סוף לגניבות לי היום גנבו את הפלאפון.
  11. שמעון היקר אתה מגדיר את ההצעה שלי כ "הזויה", אבל לצערי עוד לא יצא לי לשמוע מערכת עם הגברה לסאב בלבד.מעניין למה? אתה יודע מה אולי אתה צודק עדיף לשמוע גרוע ב 1800 ש"ח מאשר לשמוע טוב ב 2000 ש"ח. ההמלצה שלי הייתה על מגבר חדש, אם הוא יקנה יד שנייה הוא יחסוך את ה 350 ש"ח בשביל ההתקנה. אם זה כבד עליו, המלצתי היא שלא ייחפז לקנות סאב, שייקנה בינתיים קדמיים ומגבר 4 ערוצים, ואחרי שיחסוך עוד קצת ייקנה סאב.
  12. אוי ואבוי, זה מה שיש לי להגיד על ההמלצה של סאונדסטרים. ואני יפרט. קודם כל רמקולים אחוריים זה הדבר האחרון שהוא צריך מכיוון שברור שעדיף להשקיע בבמה קדמית. דבר שני הגברה חיצונית של סאב בלבד בעוד הרמקולים מוגברים מה HU תביא לתוצאה של סאונד גרוע באוטו. בחיים לא ראיתי או שמעתי על דבר כזה ואני מניח שאני לא היחידי. ההצעה שלי במסגרת התקציב היא: קומפוננט מקדימה 500ש"ח - מורל פולס או משהו בסגנון. סאב בסיסי גם באזור ה 500 ש"ח - נניח פיוניר. מגבר 4 ערוצים מיד שנייה אפשר להשיג משהו נחמד מאוד בסכום הזה. ואם אפשר למתוח את התקציב ב 200 ש"ח אז אפשר אפילו לקנות לאנזר או MAC AUDIO ב עד 1000 ש"ח. http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Amplifier&DB27579=141836&DB67058=130018
  13. גדול. כמעט נפלתי מהכיסא.
  14. מחזק את רומן, בשתי הנקודות. הכי חשוב תן תקציב. דבר שני, תגדיר יעד. מכיוון שאם בעתיד אתה רוצה להשתדרג חשוב להתחיל עם רכיבים איכותיים גם אם זה אומר לא לקנות הכל במכה אחת אחרת תמצא את עצמך מחליף כל הזמן חלקים ותכנס להוצאות מיותרות ורכיבים שיושבים בבית או מחפשים קונה.
  15. נכון להיום מגיע.
  16. תכנס ל NERO ותעמוד עם העכבר על ה MP3 בלי ללחוץ על כלום ותראה שכתוב שם: "CREATE DATA DISK WITH YOUR MP3 FILES", גם ערס מרדיו עוזי יכול להבין את זה. אני במקומך הייתי הולך דווקא על מה שנשמע טוב יותר, דולפינים וכו' זה נחמד אבל בתכלס מוסיקה שומעים לא רואים.(אלא עם כן לקחת משהו ).
  17. שטות כזאת מזמן לא שמעתי MP3 זה DATA DISK!!!
  18. לפי איך שזה נראה בוחרים את המנהלים לפי טיב המערכת ול BLACK B יש מערכת!!! . מזל טוב ובהצלחה
  19. לפי הנתונים באתר האוריון 4004 הוא : 50*4 ב 4 אוהם ו 100*4 ב 2 אוהם. http://www.orioncaraudio.com/amps/multi-channel.asp
  20. קישור: http://www.rainbow-car-audio.de/
  21. עוד הפעם מוציאים את השד(רוקפורד) מהבקבוק. בוא נגיד שהרוקפורד נותן 50 לערוץ כדי למנוע ויכוחים מיותרים. בכל אופן ה JBL עדיף על כולם ביחס תמורה למחיר.
  22. קודם כל יש כמה דגמים של קאפה פרפקט וגם המחירים שונים. קישור לאתר: http://www.infinitysystems.com/caraudio/category.aspx?Cat=SUB דבר שני הסאב שאתה מדבר עליו הוא KAPPA BOX והדגם של הסאב הוא 120.3SE יש לי כזה בהנחה שמה שמוכרים בפומפה זה באמת אותו דבר כבר הבנתי שהאמינות שלהם היא לא משהו להתגאות בו. הכי טוב ללכת לראות בעיניים. זה הסאב שלי: http://pics.sendit.co.il/upservb/15952c88d8.jpg
  23. תודה רבה למגיבים על הפירגון
  24. כן אפשר לחבר וזה לא ישרוף אותם. אתה רק לא תוכל לחלק את ההגברה בין קדימה לאחורה-FAD
  25. קח עוד קישור לא מצויין MP3 כנראה שלא תומך. http://www.bssonline.co.za/GOODSBIG.ASP?productno=134
×
×
  • תוכן חדש...