Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. איפה קניתה בתאילנד?
  2. איך הגעת למסקנה הזאת? מה לך יש באוטו?
  3. שום טעות ושום נעליים אני יכול להביא עשרות אם לא מאות דוגמאות כאלה לאו דווקא מתחום הסטריאו לרכב. גועל נפש פשוט מאוד מנסים להטעות אנשים תמימים שחושבים שעושים עסקאות טובות ונופלים בפח.
  4. לא רק אלפיין תומכים באייפוד אלא גם פיוניר וקנווד.
  5. אין לי נסיון איתם אבל במחיר הזה אל תצפה ליותר מידי. מה שכן ויותר חשוב, נמאס מאתרי אינטרנט שממציאים מחירי מחירון תלושים מהמציאות בכדי לפתות אנשים תמימים וחסרי נסיון. מעניין לשמוע מאיזה מחירון לקוח המחיר הזה. לא נראה לי שמוכר יכול להסתכל למישהו בעיניים ולהגיד לו שהמחירון של הרמקולים האלו 1500 ש"ח בלי להתפוצץ מצחוק.
  6. לא יכול להיות שבן אדם נורמלי ולא מנותק מהמציאות שואל שאלה כזאת. אלא אם כן הוא רוצה משהו כזה: http://www.wallashops.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1713689 או אולי שכחת איזה אפס וזה בעצם 30000 ש"ח
  7. כן הוא עם קורדובה ירוקה
  8. סחתיין ניר אחלה עבודה הלוואי שהייתי יכול גם להתקין לבד ברמה כזאת או בכלל. איפה זה יותקן ב"מפלצת הירוקה"?
  9. רעיון טוב תודה עדיין לא הרכבתי חזרתי רק אתמול מחול.
  10. המערכת תהיה מותקנת בגאלנט 95 אני מחפש דיוק! הוצע לי אינפיניטי קאפה בתיבה מותאמת(מהחברה) 1800 ש"ח.
  11. 350 ב 4 אוהם 550 ב 2 אוהם RMS
  12. שלום לכולם בשעה טובה ומוצלחת חזרתי מתאילנד רכשתי מגבר וקומפוננט ובנוסף הגיע ה HU מארה"ב. אז ככה: HU ALPINE 9855 KCA -420I מתאם ל IPOD קומפוננט: DLS UR6S מגבר לסאב:GENESIS PROFILE SUB(אם למישהו יש נסיון איתו אשמח לקבל חוות דעת). מה שנשאר זה לקנות סאב... עד 2000 ש"ח. המלצות ותגובות יתקבלו בברכה.
  13. קודם כל הערה כללית לכל מי שמעוניין בחיבור IPOD למערכת, להתרחק ממשדרים(I-TRIP), כמו מאש זה פשוט גרוע. חבר שלי קנה ב 40-60$ וזה פשוט לזרוק כסף לפח. בארץ יש הרבה הפרעות לקליטה. ולשאלתך קונקטורים ל IPOD יש לפיוניר, קנווד ואלפיין שאני מכיר שמאפשרים שליטה על ה IPOD ישירות מהפאנל וגם מטעינים אותו. מחירים: ALPINE - 100$ בארה"ב. פיוניר 120$ - בארה"ב. תבדוק לפני שאתה קונה שהמכשיר תומך בקונקטור.
  14. איזה כיף שיש GPS.
  15. מחזק את רנזי. חבל על הויכוחים. מגיע שישי רעננה.
  16. לדעתי להפריד זה רעיון טוב. מכיון שמי שייתפס חס וחלילה יוכל להגיד שזה משומש ולכן יש רק את החלק שברשותו ללא שאר החלקים של הסט. המוכס לא יוכל להוכיח אחרת שיהפוך את המזוודות מאתיים פעם הוא לא ימצא כלום.
  17. שישי רעננה מגיע.
  18. שישי ברעננה מתאים
  19. שומעים דרך האוזניות. זה היה לי די ברור אבל בדקתי בכל זאת.
  20. אתה שואל כי אתה משתמש בתוכנה ולא שומע את ההוראות, או סתם לידע כללי? אני יכול להגיד לך שאני עובד עם התוכנה למעלה משנה ואין לי בעיה אבל בכל אופן נראה לי שיש דרך לחבר מהיציאה של האוזניות במכשיר. אם זה ממש חשוב לך אני יברר יותר לעומק.
  21. תשאיר את זה למנהלי הפורום. אם זה כל כך מפריע אל תכנס.
  22. שלום קצת באיחור מקווה שאוכל לעזור. לדעתי באמת לא חשוב מה יש לו כרגע באוטו אלא לאן הוא רוצה להגיע ולהתפתח בעתיד. כשהתחלתי להשקיע באוטו, היה לי סט של פיוניר 210 מאחורה, טויטרים ורדיו דיסק. אבל כמו שאומרים עם האוכל בא התיאבון וכל והוספתי מגבר החלפתי רמקולים וכן הלאה וכן הלאה. לדעתי גישתו של פותח הת'רד נכונה במידה ובאמת הוא ירצה להשתדרג בעתיד. עם תקציב של 2000 ש"ח יש אנשים שבונים מערכת שלמה, אבל לדעתי ואני מניח שתסכימו איתי אם יש מטרה להגיע למערכת איכותית, עדיף להשקיע ולקנות חלק חלק במסגרת התקציב עד להשגת המטרה. לסיום אם כוונתו להשתדרג בעתיד אני מסכים איתו בקניית מגבר איכותי וטוב בתור התחלה וסביבו לבנות מערכת שתתאים ותמצא את הקנייה.
  23. יש עוד דגמים של אלפיין זולים יותר שתומכים ב IPOD כמו 9847 1600 ש"ח http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=347337 קח קישור לקונקטור של אלפיין תחפש עוד דגמים: http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?skuId=6983419&type=product&productCategoryId=pcmcat59100050009&id=1099388651051
×
×
  • תוכן חדש...