Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. יפה. לרגע חשבתי שהיית שם וצילמת בעצמך.
  2. תעשה חיפוש ותמצא הרבה מאוד מידע על מורל. בעיקרון לשאלתך מורל היא חברה טובה, לגביי הרמקולים שרוצים להתקין לך תן דגם כי למורל יש כמה סדרות טובות יותר וטובות פחות.
  3. נראה לי שבפורום הזה יש יותר חוות דעת והמלצות על ה JBL מכל פורום אחר בעולם. למעשה JBL צריכה לתת לנו קצת כסף מהמכירות שלהם. לי יש מגבר כזה אני מרוצה וכמוני יש עוד רבים פה בפורום עוד לא נאמרה עליו מילה רעה אחת ועוד אף אחד לא סיפר פה על תקלות ככה שהוא מאוד מאוד מאוד מומלץ פה בפורום אתה יכול לעשות חיפוש.
  4. תמיד חוזרים ואומרים שלפיוניר יש 0 תקלות ודווקא לי יצא עם שני מכשירים- 1 ישן ואחד סקרה 7 שיש תקלה ביציאה של הדיסק הוא נתקע בפנים.
  5. אני גר בכפ"ס ולא מפסיק לרדת פה גשם. לא נראה לי שיש טעם לצאת מה אתם אומרים? הכי טוב היה לדחות לשבוע הבא. ה
  6. בטוח שהמחירים בהונג קונג הרבה יותר זולים מהארץ גם מהדיוטי. אם אתה מוכן לקחת סיכון(כמו שאני עשיתי), ולעבור איתם במכסבלי להצהיר זה שווה. לגביי התאמה במכשירי אלפיין יש אפשרות להחליף את קפיצות התדרים כך שזה מתאים. בפיוניר אין. יכול להיות שאין לזה משמעות במידה וקפיצות התדרים הם כמו בארץ.
  7. מה קשור ASL הוא לא אמר שהמוסיקה מתגברת הוא אמר שיש רעש מוזר. ואם הרעש מתגבר גם בN כשלוחצים על הגז אז זה בכלל לא קשור.
  8. אלפיין 9855!!!!!!!!! כל מילה מיותרת
  9. אם אתה מתכנן ךקנות מגבר וסאב, אז כמובן שעדיף סט קומפוננט לקדימה. עצה שלי מורל פולס כמו שכבר אמרו. אל תצפה ליותר מידי בהתחלה אבל כשתוסיף מגבר וסאב ההבדל יהיה שמיים וארץ.
  10. לא חייב מונו הסאב בסך הכל 200RMS, המגבר הנוכחי בגישור יעשה את העבודה, גם אם הנתונים שלו קצת מוגזמים.
  11. עדיף שאת הכסף תשקיע בסט קדמי יותר טוב, במקום דוטק שים הייבריד. ההבדל יהיה הרבה יותר משמעותי ותאמין לי גם מי שישב מאחורה יישמע טוב.
  12. אני חושב שכן אבל הכי טוב להתקשר לפיוניר ולשאול. 4700 ו 4750 אמורים להיות זהים ההבדל היחידי זה שכנראה בקפיצות התדרים ברדיו ואולי עוד איזה הבדל שולי. לא הבנתי, מה הקשר בין P80MP ל P1Y ?
  13. חבל על הזמן !! עבודה יפה כל הכבוד.
  14. הדגם שלך לא תומך במתאם. אני יודע כי היה לי כזה ומכרתי אותו בגלל זה. תתקשר לפיוניר ישראל והם יגידו לך איזה דגמים תומכים. סביר מאוד להניח שכל הדגמים שרשומים בקישור שרומן נתן, בסיומת 50 שזה הדגמים של הארץ תומכים במתאם. נניח בקישור כתוב דגם 7300 אז ברארץ 7350. לגביי איכות שמיעה שומעים מעולה לי יש את המתאם לאלפיין. דיברנו שנעשה סיבוב עם ה GPS במפגש אז על הדרך ,תוכל להתרשם מהשמיעה.
  15. אין לי אמנם נסיון עם הסט הזה, אבל קודם כל ברור שישמעו איתם יותר טוב עם מגבר, הסט הזה אמור להיות מוגבר. 90RMS זה לא מעט ואין לך סיבה לחשוש אם תתקין ותכוון בצורה נכונה לא ייגרם להם שום נזק. לגביי עוצמתם ואיכותם אני לא יכול להגיד לך כי לא שמעתי אותם.
  16. אני הייתי ממליץ לך לעבור מתקין ומהר. צריך להיות אמיץ בשביל לתת המלצה כזאת ועוד מתקין שאמור להיות מקצועי.
  17. שניהם בסדר נראה לי הייתי הולך יותר על ה JVC. בשביל הדרישות שלך שניהם יעשו את העבודה.
  18. לא מובן מה אתה מבקש. אתה רוצה חוות דעת על כל מה שיש שם?
  19. אולי בטעות. זאת תיבה אוניברסאלית, ולא מותאמת לסאב הנ"ל.
  20. המכס זה הכל עניין של מזל, בוא נגיד שאתה יכול להביא רדיו דיסק ויתפסו אותך. ולעומת זאת אתה יכול להביא מזודה מלאה רדיו דיסקים ולא ייתפסו אותך. אין עניין לגודל אם החליטו לבדוק אותך זה לא משנה רוב הסיכויים שגם ימצאו.
  21. תקנה ביד שנייה. הבדל משמעותי.
  22. בטוח שאפשר לקנות תיבה מתאימה בחנויות שמוכרים סאבים כאלה. ואם לא הם יכולים לבנות לך אתה לא צריך לבנות לבד. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=97339
  23. עדיף רק את הדוטק מקדימה וסאב. יש מגבר אין מגבר ? רוצה מגבר רוצה סאב? תן יותר פרטים.
  24. שני המגברים עם נתונים דומים מבחינת עוצמות. לא נראה לי שיש הבדלי איכות משמעותיים ביניהם. הJBL יורד לשני אוהם. לא יודע לגביי ה שני. איזה רמקולים אתה הולך להגביר? במחיר הזה עדיף JBL GTO7 75.4.
  25. אני חושב שזה מספר את הסיפור של כולנו פה בפורום. גם אני התחלתי ככה.
×
×
  • תוכן חדש...