Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. איך הגעת למסקנה? אצלי הוא מחובר בלי עין הרע לא שורף כלום.
  2. אל תקנה בלי לשמוע. זו העצה הכי טובה.
  3. איזה אוטו?
  4. מעניין מאוד איך זה נשמע. בגלל ההתקנה.
  5. ***ההודעה נערכה. אם אין לך כח וזמן להסביר אל תטרח להגיב.
  6. סה"כ נראה באמת יפה מאוד. הכי יפה זה שעשית לבד.
  7. הראשון זה הפולס הסדרה הנמוכה של מורל. השני זה הדוטק הסדרה הבינונית( תחפש 5.25 מה שהבאת בקישור זה "4. אני ממליץ על הדוטק.
  8. עצה קטנה לפני שאתה מגיש את התביעה.(כשתגיש תוך יומיים שלושה הוא ידע מזה). תרים אליו טלפון ותגיד שאתה רוצה להגיע לחנות ולסגור עניינים כמו אנשים בוגרים. כך איתך מכשיר הקלטה ותקליט את השיחה. ותנסה לשמור על קור רוח בשיחה. אולי הוא יגיד משהו שיעזור לתביעה. אחרי שהוא ידע שהגשת תביעה הוא לא ירצה לדבר ויהיה חשדן אז חשוב שתעשה את זה לפני הגשת התביעה.
  9. בתקציב הזה + 50 ש"ח הוא יכול לקנות מורל דוטק. עדיף מפולס.
  10. תבדוק בתקנון של MUSTOP אם כתוב משהו בנוגע לחיוב כרטיס האשראי שלך(קשה לי להאמין), אם לא אין בעיה. הם לא יכולים לחייב בשמך את הכרטיס.
  11. אאאאאחחחחחחחחחחחחחח איך אני אוהב עברייני צעצוע שעושים רעש עד שבטעות הם נופלים על הבן אדם הלא נכון.
  12. קודם כל ברוך הבא. לשאלתך , כדי שנוכל להמליץ לך דגמים צריך שתגיד לנו מה התקציב שלך. אני ממליץ שתעשה חיפוש בזאפ: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-MP3&DB138513=138543
  13. השאלה היא אם יש ל E-BAY את פרטי כרטיס האשראי שלך? אני יודע(קרה לחבר שלי), שכאשר המוכר מדווח שלא שילמת E-BAY יכולים לקנוס אותך. בכל אופן כמו שאמר יניב שלח מיילים גם לחנויות וגם ל E-BAY. ותסביר את עצמך.
  14. ברור שזה מעצבן אבל מה אפשר לעשות ותאמין לי שגם אני לא הייתי נשאר רגוע הייתי מדבר אח"כ צועק ובסוף "מאיים" ומממש את ה"איום", אבל בשום מצב לא הייתי לוקח לו משהו מהחנות או מנסה לריב איתו. תפרק אותו במכות. מה זה יעזור אתה זה שתסבול מזה בסוף. תיקח לו משהו מהחנות הוא יאשים אותך בגניבה ומה אז? אתה תסתבך. לא משנה איזה סוג של חרא הוא עדיין המוניטין שלו חשוב לו וכל פגיעה בו עולה לו כסף, וכמו שאמרת זה מה שמעניין אותו: , כך שאם תפרסם את שמו בעיתון זה יעלה לו כסף.(לא יבואו לקוחות). אם תתבע אותו זה גם יעלה לו כסף. גם פגיעה במוניטין וגם תוצאות המשפט.
  15. פה זה פורום אודיו או פורום גנגסטרים? במקום לשחק אותה גברים. במידה והוא לא מוכן לפצות לשביעות רצונכם. הכי טוב ל"איים" בכתבה בעיתון המקומי או בתביעה משפטית. ובמידה וה"איום", לא עוזר אז לממש את האיום, ברגע שבעל מקצוע לוקח על עצמו עבודה הוא לוקח על עצמו גם אחריות משפטית, הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה ולהתנער מאחריות. אז במקום להתעצבן לפעול בצורה חכמה.
  16. מצטער בשבילך. לא רוצה לדרוך על יבלות אבל כמו שכתבתי רק לפניי כמה ימים באחד הת'רדים: לפעמים מה שזול עולה ביוקר
  17. אז רשום, אני לא הייתי מתקרב לרמקולים האלו. רמקול זה לא רק RMS
  18. אפשר להחליף את קפיצות התדרים דרך המכשיר.
  19. כן כנראה שזה העניין. וזה רק מחזק את מה שאמרתי. לא מעניין אותי עם זה 50 100 או 200 ואט העניין הוא שמנסים למכור את המגבר הזה כאיזו גרסה משופרת למגבר הקודם ואנשים בולעים את זה בתיאבון רעב, ומתחילים לראות בעיניים ואטים: . .
  20. מסכים איתך ב 100%, העניין הוא שפולס הוא בסדר גמור הכל תלוי במה אתה רוצה להשיג. אל תקנה פולס ותצפה לשמיעה ברמה גבוהה. מי שמעוניין במערכת ברמה גבוהה ולדעתי זה משתמע מדבריו קניית קומפוננט בינוני יכולה לגרום לאכזבה ולהוצאות מיותרות.
  21. ואת זה מאיפה אתה יודע??? למה באתר אין שום ייחוס לזה???
  22. בלי קשר לדיון כי לא שמעתי את הסט הנ"ל. אותי לימדו שמה שזול עולה ביוקר. ואין ספור דוגמאות שמוכיחות את המשפט הזה.
  23. מונו בלוק זה מגבר. יש מגבר מונו בלוק יש מגברים של מספר ערוצים. מונו= סאב 2 ערוצים= זוג רמקולים, או סאב. וכן הלאה.
  24. יחזיק, ירים, יסחוב מה שאתה רוצה אין בעיה.
×
×
  • תוכן חדש...