Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. griber6

    מגבר 2 ערוצים

    UP......
  2. כנראה שיש לך בעיה קלה בהבנת הנקרא. לא אמרתי שלא יכול להיות שצורב ב 250 יהיה יותר טוב מצורב ב 350. אמרתי שלהגיד שצורב ב 250 ש"ח הוא הצורב הטוב בשוק זה שטות, ושאי אפשר להזכיר בנשימה אחת עם צורב של פלקסטור. אתה יכול אולי להסביר לי רק לידע הכללי איזה הבדלים מצאת ובמה הם באים לידיי ביטוי?
  3. אתה מצחיק מאזדה עם הקביעות הלא קשורות לכלום שלך. איתמר דיבר על פלקסטור. ואתה אומר שצורב של 250 ש"ח הוא הצורב הטוב בשוק?? אתה מצחיק. זה כמו שיבוא פה מישהו ויגיד שמגבר JBL 7.54 זה המגבר הטוב בשוק היום. ויזכירו אותו בנשימה אחת עם מגבר של GENESIS. לא צריך להשתולל עם צורב או עם דיסקים מיוחדים כשמדברים על הבעיה של הבחור. כל צורב בשוק בהנחה והוא תקין יעשה את העבודה. בקשר לדיסקים יכול להיות שיש בעיה עם סוג דיסקים מסוים אבל לא צריך להשתולל עם דיסקים יקרים.
  4. אני יגלה לך סוד קטן, גם מאחורי HU של אלפיין יש מדבקה שכתוב עליה. MADE IN CHINA. מה זה אומר??? ואת זה אני כותב בלי קשר ליתר הדברים שכתבת. ישנן אופציות אחרות כמובן, כל אחד ממליץ לפי העדפתו וניסיונו האישי כך שלא יפה לפסול בצורה כזאת. אני מסכים איתך שההמלצות פה חוזרות על עצמן וזה קצת נמאס. אבל מה לעשות כמו שאמרתי קודם כל אחד ממליץ לפי נסיונו. לסיום: לא בטוח שרע כל כך ללכת עם העדר.
  5. מנסיון, המיקום הכי טוב לטוויטר הוא לפי השמיעה וכך גם הזווית אין חוק צריך לשבת ולשמוע.
  6. כן כל מי שקונה בחו"ל הוא בבעיה של אחריות. מדובר פה על קניה מחו"ל. במחירים של הארץ שווה את הסיכון לדעתי.
  7. איפה שאני קניתי לפני 3 חודשים E-BAY.
  8. אפשר להשיג גם ב 300$.
  9. מסכים עם FIBERMAN. לא צריך להשתגע בגלל שתי ערוצים פנויים מה גם ולא תקבל שינוי מהותי אם בכלל.
  10. בגדול מסכים עם אורן.
  11. התקנה עולה בין 50 ל 80 שקל. ככה שאם אתה לא בטוח במה שאתה עושה ותתעסק עם זה חצי יום עדיף לתת למתקין שסוגר עניין ב 10 דקות. איזה אחריות אתה רוצה?
  12. שלום אמיר. כבר עניתי פה בעבר על שאלות דומות. חיבור איכותי לאייפוד מתבצע ע"י קונקטור מקורי שמחירו בארה"ב 100$-130$ תלוי ב HU. אני לא יודע אם יש בארץ, לי יש קניתי בארה"ב. תוסיף לזה HU שתומך בעניין, סיפור דיי יקר. איפה הבנת את זה?? דווקא המחיר של המתאם לפיוניר עולה בארה"ב יקר יותר מהאלפיין 120$ ככה שבארץ אם יש בדגש על אם הוא בטח יעלה בין 800 ל 1000 ש"ח.
  13. תהנה. העיקר שאתה מרוצה. אחוריים כהשלמה לבמה קדמית זה עוד בסדר. לא דיברתי על זה. למרות שגם בשביל זה לא הייתי משתמש בפיוניר.
  14. לדעתי לא צריך להתאים את הרמקולים של פיוניר לשום רכב.
  15. האיכות היא כמו בדיסק. אני מתכוון לעשות בדיקה מקיפה יותר בימים הקרובים. אין חוסר בבאס. החיבור הוא דרך היציאה בתחתית המכשיר ולא דרך יציאת האוזניות.
  16. שלום. לי יש אלפיין 9855 שתומך בחיבור לIPOD. האיכות טובה מאוד ואפילו מעולה. למפגש הקרוב אני לא יגיע כי יש לי מבחנים אבל אם אתה רוצה אתה יכול לשמוע במפגש הבא או לקפוץ בכיף. כדאי? זו שאלה של תקציב, אלטרנטיבות. בשבילי זה כדאי כי לא הייתי מתפשר בחיים על האיכות הזועתית של משדרי ה FM למיניהם. וניסיתי! יש מתאם מיוחד לאלפיין לפיוניר ולקנווד לא מכיר אחרים אולי יש. המתאם של אלפיין נקרא KCA-420I. אתה יכול לראות בחתימה שלי. השליטה על הIPOD ישירות מה HU, והוא גם נטען כשהוא מחובר. אם יש עוד שאלות בשמחה.
  17. השאלה הכי חשובה מה התקציב שלך?
  18. יש אפשרות לקנות מפצל RCA ככה שזה אפשרי, פוגם קצת באיכות.
  19. מילא להשקיע 1400ש"ח למרות שאין שום צורך. אבל לחבר לקדמיים שההספק שלהם 30 RMS, נראה לי מיותר ומסוכן לרמקולים במיוחד שכל HU ממוצע מספק 25 RMS.
  20. לא הבנתי, אבל לא נורא.
  21. אז נגיד לכל בעלי הסטים 3 חלקים לזרוק לפח? הוא יכול לקנות מידים של מורל וכמובן גם להחליף את הקרוס. האם יהיה שיפור? בטוח שכן. אני מכיר חבר פורום אחד ואני בטוח שיש עוד, שמבין הרבה יותר ממני ששילב דוטק עם טוויטר הייבריד.
  22. קודם כל אני באמת באמת לא רוצה לבאס אבל חבל שלא התיעצת פה לפני שקנית הייתה יכול לקבל תוצאה הרבה יותר טובה ביחס לסכום שהשקעת. מכיוון שלא בוכים על חלב שנשפך לפי דעתי, את הקידמיים תחבר לHU בהנחה והוא נותן 25 RMS(לא כתבת איזה HU יש לך), לגביי האחוריים והסאב אתה יכול להסתפק במגבר 4 ערוצים באזור ה 1000 ש"ח תעשה חיפוש בזאפ, לדעתי רובם יעשו את העבודה. לדוג': מאגנט, מק אודיו לאנזר, יש הרבה אפשרויות. ונכון לכרגע אתה לא צריך קרוס קבל או דברים אחרים. אם תרצה אני יפרט לך. ד"א: לא הייתי ממליץ לך לשבת על המגבר הוא מתחמם וזה לא נעים . קישור לזאפ אתה לא חייב לקנות רק לקבל מושג: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Amplifier&DB67058=130018
  23. תעשה חיפוש: מאזדה 3 דמו בזה די הרבה.
  24. אתה באמת לא מבין. מה הקשר בין נתונים למחיר? לפי ההגיון שלך איך תסביר את זה- http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=734&CatCode=169 אותם נתונים אבל עולה יותר מפי 3? מוזר אה...
  25. זה המחיר שלהם בארץ? או שזה סתם מחיר מופקע? בכל אופן זה המחיר בתאילנד 1500 ש"ח. http://www.audioxtreme.net/flashnew/morel.html
×
×
  • תוכן חדש...