Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. 800 ש"ח תקציב לרמקולים זה לא רע. השאלה אם אתה מתכוון לחבר מגבר באיזשהו שלב או לא כי אם לא, אתה יכול להסתפק בהוצאה קטנה בהרבה כי בלי מגבר לא תנצל אותם. אם אתה מתכוון לחבר מגבר אז תקנה איזה קומפוננט כמו המורל דוטק. אם לא לי אין ניסיון עם קומפוננטים בלי מגבר לכן אני לא רוצה להמליץ, למרות שאני בטוח שיש קומפוננטים זולים יותר שיכולים לעבוד לא רע ללא הגברה.
  2. לפי מה שהבנתי- בכדי למנוע הבדלי ווליום כשמעבירים בין דיסק לרדיו. כשאתה שומע דיסק נגיד בווליום 20 ומעביר לרדיו יש ירידה בעוצמה ואם תעלה את רמת ה SLA יווצר איזון כך שלא תרגיש בהבדלי העוצמה.
  3. לך על ה JBL מהדיוטי תמורה טובה מאוד לכסף.
  4. "סט קומפוננט מקצועי" מה מקצועי פה? אני מאחל למי שכתב את זה שבחתונה שלו תהיה כזאת הגברה מקצועית. סתם מטעים אנשים.
  5. לזה בדיוק הוא התכוון נראה לי שכדי לקבל תשובה מה באמת אם בכלל יש הבדל ביניהם צריך לשאול באתר שלהם. אני לא חושב שיש הבדל של פעם והיום לכל חברה חברה יש סדרות פשוטות יחסית וסדרות יוקרתיות זה ההבדל.
  6. ל VAST בהתחלה חשבתי שאתה עוד מדבר לעניין עד שדיברתה על התמחור, ועל כך שלא סתם יש הבדל. אז ככה: 900 ש"ח זה כשמביאים מהדיוטי. בארץ הוא מתחיל מ 1400, ככה שיש הבדל של מאתיים שקל ביניהם. בכל אופן רמה לא נמדדת במחיר בטח ובטח לא בהבדלים זניחים של מאתיים שקל. ובקשר ל JBL לפי מה החלטת שזה לא מה שהיה פעם? אני באמת רוצה לדעת ולהבין (בלי ציניות באמת).
  7. תקרא פה:http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^2685,normal_sales
  8. אולי אני אקנה "4 בלי למכור כבר חשבתי על זה הכל תלוי מתי יחליפו לי תרכב מה בערך עלות של קיק פאנל?
  9. SAGILO לא הבנתי את השאלה. כרגע אין לי כלום כבר הרבה זמן כי אני נוסע במיצובישי גלאנט ויש מקום ל "4 לא בדלתות וחשבתי אולי לחתוך בדלתות כדי להתקין אותם או לחילופין קיק פאנל. יש לי את הסט הזה כבר הרבה זמן והוא סתם יושב אצלי בבית חבל לא?????
  10. נראה לי מוזר מה זה מנוע? לא נשמע לי בכלל נדמה לי שהכוונה היא לשימוש במגבר זה בכוונה בלפתוח רמקולים למרות שזה לא הניסוח המדויק
  11. קראתי כיצד בונים. אין מצב שאני יכול לבנות דבר כזה!!!! שאלתי היא באיזה עלות מדובר בבניית קיק פאנל? הרמקולים הם MB QUAR "6.5 והאם יש מצב להעביר מרכב לרכב אשמח לקבל הצעות מחיר אפשר גם בפרטי תודה
  12. MOZMAN11 לJBL שלך עדיין לא. דרך אגב גם לי יש כזה. אבל אפשר לחבר אותו למגבר הנ"ל:http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=A6000GTI&ser=GTI&cat=AMP
  13. ה' ישמור ממבצעים כאלה!!! מה שזול עולה ביוקר. הכי טוב לחסוך לאט לאט ולהתקדם לאט לאט
  14. לדעתי תלך על זוג קומפוננט וסאב. את הקומפוננט תתקין מקדימה. לגביי סט הייתי ממליץ על MB QUART כי יש לי נסיון טוב איתם. לגביי סאב כנ"ל "10 איכותי.
  15. יש לי עצה מצויינת בשבילך אם אתה רוצה שישמעו אותך ממרחק 30 מטר ואפילו יותר תעשה התקנה כמו במכוניות של הנחמנים ואל תשכח לצאת לרקוד ברמזורים
  16. לגביי הMB יש לי באוטו לא את הדגם הזה והם מצויינים. פשטה את הרגל??????????? אני יכול להגיד לך שלפני חודש נכנסתי לאתר ושאלתי שאלה לגביי הדגם שלי ותוך 24 שעות קיבלתי תשובה מפורטת ומקצועית. לגביי המורל אני מאוד סקרן כי הרבה מאוד אנשים מדברים עליהם וממליצים עליהם כמעט בכל פורום ולצערי לא יצא לי לשמוע אבל אני מאוד רוצה לשמוע אותם.
×
×
  • תוכן חדש...