800 ש"ח תקציב לרמקולים זה לא רע. השאלה אם אתה מתכוון לחבר מגבר
באיזשהו שלב או לא כי אם לא, אתה יכול להסתפק בהוצאה קטנה בהרבה כי בלי מגבר לא תנצל אותם.
אם אתה מתכוון לחבר מגבר אז תקנה איזה קומפוננט כמו המורל דוטק.
אם לא לי אין ניסיון עם קומפוננטים בלי מגבר לכן אני לא רוצה להמליץ, למרות שאני בטוח שיש קומפוננטים זולים יותר שיכולים לעבוד לא רע ללא הגברה.