Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. במקום לשאול אותי מי יבצע את הבדיקה, תחשוב ותמליץ. וברור שהוא צריך להיות אובייקטיבי אני ממש לא רוצה שהשרשור הזה יהפוך למקום נוסף לויכוחים מיותרים. לכן, בבקשה, מי שאין לא משהו עניני לכתוב שלא יגיב. שיבי התגובה שלך לעניין. זה מראה על נכונות, אז אנחנו כבר בדרך הנכונה.
  2. שלום לכולם. לאור ההתעניינות הרבה(גם שלי), אני פונה לחבריי הפורום שמעוניינים לערוך בדיקה אמיתית ונכונה( אני לא מטיל ספק בבדיקה של שי כי אין לי הידע). עמודים רבים נכתבו, אנרגיה רבה בוזבזה, עצבים, אגו וכו' וכו', ועדיין אין תשובה. בואו נחסוך מאיתנו אנרגיות מיותרות ונממן בעצמנו בדיקה במעבדה, ונסיים את הויכוח הזה אחת ולתמיד!!!
  3. בדקתי את העניין. מדובר ב SPEAKER KIT. אני יכול להגיד לו להחזיר מה אתם אומרים? יהיה שיפור? (לא סתם, משמעותי). איך המחיר?
  4. למכירה רדיו דיסק פיוניר 7650. פחות משנה על הכביש. אני מוכר בגלל שלא ניתן לחבר אליו IPOD(כבר קניתי IPOD עם גבל מיוחד שעולה 1000 שקל). 900 ש"ח מחיר בזאפ הכי נמוך-1418 ש"ח http://i.zap.co.il/models.asp?sog=T-MP3&DB138513=138543&keyword=7650 תומר 052-6992007 050-6992007
  5. סבבה תודה אני יתקשר אליו אני יוודא שהוא קנה מה שרציתי. מכסימום אני יגיד לו שיחליף.
  6. אז מה זה עושה אותם חכמים? מה הם מנסים להראות בזה שהוא לא רציני, ולא כדאי להסתמך על הבדיקה שלו? מה אני יגיד "כל הכבוד" להם. כמו ששי אמר חברי הפורום מאמינים לפחות רובם. וחברי הפורום ממליצים בהתאם, לכל חבר בפורום יש חברים שלא חברים בפורום וכך הלאה כמו בפרסומת: כשאתה שוכב עם חברה שלך את שוכב עם חבר של חברה שלך...". דוגמא: אם חבר שלי שלא חבר בפורום ישאל אותי על איזה מגבר אני ממליץ אני בטוח לא ימליץ על הרוקפורד. וזה בכלל לא משנה אם אני צודק או אם הבדיקה של שי נכונה. לכן מה שהם חושבים לא משנה!!! מה שאנחנו הצרכני חושבים זה מה שמשנה!! ושוב אני יגיד. כל עוד אוטופרט לא עושים כלום זה רק מחזק את הבדיקה של שי כי כנראה התוצאה שלו היא הנכונה. אפשר לעשות סקר מה אנחנו בתור יבואנים\משווקים היינו עושים? אני הייתי עורך בדיקה ומזמין את כולם.
  7. שי זה בדיוק מה שעתיד אומר רק במילים אחרות. אם הייתי יבואן\משווק של מוצר מסוים והייתי קורא בפורום כמו זה את התוצאות הנ"ל, לא הייתי משתהה ועורך בדיקה ומזמין את כל מי שמעוניין לצפות בתוצאות. הפורום הזה הוא פורום "חי" יש פה תנועה יפה והרבה אנשים מי מבין יותר, ומי מבין פחות נעזרים באנשים פה. מה שאני מנסה להגיד זה שפורום כמו זה משפיע על הרבה אנשים והבחירות שהם עושים. ראיתי פה לא פעם אחת שהמליצו על הרוקפורד P4004, ואני בטוח שלא ימהרו להמליץ עכשיו וגם אם אחד ימליץ 10 ימליצו על ה JBL או מגבר אחר. תוצאות הבדיקה שנערכה ע"י שי גרמה לחבריי הפורום לאנטי לגביי אותו רוקפורד. אוטופרט- במקום לשאול איך, מה, למה, כמה, תערכו בדיקה ותזמינו אנשים. התנהגותכם כרגע מחזקת את תוצאות הבדיקה של שי.
  8. http://cgi.ebay.com/DYNAMAT-XTREME-DOOR-KIT-10435-EXTREME-12SQ-FT-NEW_W0QQitemZ5798771110QQcategoryZ67760QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting אם אתם צודקים אני יגיד לו שיחזיר אני רוצה כיסוי לכל הדלת. DOOR KIT כמו בלינק זה לשני רמקולים(ריבועים קטנים), או כיסוי לכל הדלת? מה צריך לקנות כדי לכסות את כל הדלת?
  9. איזה מתח מה עם קולות החיילים
  10. יפה אמרת עתיד. מילים בסלע. שי לקח יוזמה והשקיע ורובינו מעריכים אותו על כך. בדיקה חיצונית לשני המגברים בנוכחות מס' אנשים תסיים את הסיפור. אני בטוח שכמה בעלי רופורד ישמחו לעזור במימון הבדיקה, בתקווה לקבלת תוצאות שונות. אני מוכן לתרום JBL לבדיקה ANY TIME.
  11. תודה לעוזרים אני צריך את זה לדלתות מקדימה לקומפוננט. בכל אופן הוא כבר קנה קיט לדלתות 21$ תודה גרין אם אצטרך בעתיד אפנה אליך
  12. מה המחיר של דיינמאט אסטרים בארץ קיט חבר שאין לו מושג בארהב בדרך לחנות בישבילי. קשה לי גם לכתוב אין לי מקלדת כותב עם מיקלדת וירטואלית
  13. מזדה- התגובות שלך מוזרות ואתה סותר את עצמך. כשקאובוי ביקש המלצה המלצת על 6\9 בשביל בס ועכשיו אתה ממליץ רק על מגבר ואני זוכר שעוד התווכחנו על זה. לענייננו אני איתך הפעם כמו שהייתה צריך להיות איתי קודם . קנה את ה JBL מהדיוטי ובהמשך תוסיך סאב.
  14. אני מכפר סבא שיירה? למה לא.BLACK B אתה מגיע? אני מאוד רוצה לשמוע את המערכת שלך אני מתכנן לקנות מגבר DLS וגם קומפוננט שלהם.
  15. שלום לכולם. אני רוצה להגיע ביום שבת בתור צופה. מי מגיע? אולי אפשר לקבוע באיזה אזור שם ולעשות מעיין מפגש קטן.
  16. תחזור קצת אחורה תקרא את ההודעה הראשונה שלי ולא תתאכזב.
  17. הוסכם כמעט פה אחד בפורום הזה שה JBL הוא המגבר הכי טוב ומומלץ במחיר שלו ואפילו מומלץ יותר ממגברים יקרים יותר. ראה ת'רד- מבחן דרך JBL VS ROCKFORD
  18. לא מסכים איתך. אני זוכר כשהתקנתי את המערכת הראשונה שלי בלי מגבר חשבתי ששומעים חזק וטוב.(פיוניר 6\9 210W). כשחיברתי מגבר הרגשתי כאילו מישהו החליף לי את הרמקולים, הבדל שמיים וארץ. לדעתי ואתה יכול לחלוק עליי קומפוננט מקדימה ומגבר, ישמעו הרבה יותר טוב מארבע רמקולים על ה HU.
  19. שלום. לדעתי חבל לך להשקיע בשני סטים של רמקולים. עדיף שתשים קומפוננט מורל פולס מקדימה וביתרת הכסף תקנה מגבר, מאשר שני סטים של רמקולים שיוגברו ע"י הרדיו דיסק בלבד. אני בטוח שעם סט אחד קדמי מוגבר תשמע יותר טוב משנייםלא מוגברים. 1000 שקל על רדיו דיסק 500 שקל על קומפוננט מקדימה של מורל פולס. 900 שקל JBL מהדיוטי למקראה שבעתיד תרצה להוסיף עוד רמקולים\סאב (אם המחיר כבד לך שים מגבר יותר זול אולי 2 ערוצים) סה"כ 2400 שקל . הבדלי השמיעה הן בעוצמה והן באיכות הם משמעותיים ביותר עם מגבר ולכן לדעתי עדיף זוג רמקוליםמוגברים מארבע לא מוגברים.
  20. עזבו את הכסף. תמיר ומיקי תיפגשו ותבצעו את המבחן בלי כסף. נראה לי שגם לזה תמיר יסרב כי הסיבה היא לא כסף. הסיבה היא יוקרה אישית ואגו. כסף בא והולך מוניטין של בן אדם קצת יותר חשוב. לכן תמיר משתמש בביטויים כמו: "ילד בן 19 עם אינטרנט",מהנדסים גדולים", "שנים של לימודים". זה החשש הגדול של תמיר ש"ילד בן 19 עם אינטרנט", יוכיח את טעותו של "התלמיד החכם". אז מיקי קדימה תציע לתמיר בדיקה ללא כסף, באיזה תירוץ אפשר לסרב לזה? רמז: פחד מהפגיעה במוניטין במיוחד לאור ההתבטאויות שלו פה בפורום.
  21. מידן חבל להתעסק בטפל כן רוקפורד לא רוקפורד זה לא משנה לענייננו. מה שכן משנה זה שכל מי שיש ברשותו את הרוקפורד האמור צריך לחיות עם ההחלטה שלו לקנות אותו למרות שהוא לא עומד מול הJBL הזול יותר זה הכל, ובנוסף לכך שהוא לא שווה את מחירו. לחיות עם זה אפשר בקלות לא נורא. אני אישית הייתי מתבאס לקום כל בוקר להכנס לאוטו ולדעת ששילמתי מחיר מופקע למגבר שלא שווה את זה. איפה כל התומכים הנלהבים מהתרדים הקודמים לרוקפורד, נראה לי ירדו למחתרת.
  22. חס וחלילה לא ניסיתי לפגוע בך, אני מצטער שככה הבנת אותי. בסך הכל מה שאמרתי וזאת הייתה הכוונה האימיתית שלי שתלך למתקין וזהו בלי להסתבך. לא מקובל עליך תעשה מה שאתה רוצה זאת המלצתי. בקשר לקנאי. אני אלך בגישה שלך. למה אתה חושב שאני קנאי אולי אני גם במצב שלך? (כמו שהסקת שחשבתי) כלומר: לא חסר לי כסף. אז קודם כל אני בן 25 לא עשיר אבל אין תלונות. דבר שני תאמין לי שאני מפרגן לך תתחדש על האוטו ותהנה. חבל שלקחת את זה למקום שלילי, זאת לא הייתה הכוונה.
  23. אתה מרעננה, חצי שנה על הכביש, וקניתה\קנו לך מגאן קופה, המסקנה היא שכסף זו לא בדיוק הבעיה שלך בחיים כרגע תקן אותי אם אני טועה. אז במקום לשבור את הראש, את האוטו ולהסתבך לך למתקין 100-150 שקל ונגמר הסיפור ותישן בשקט בלילה.
  24. כל הכבוד שי. זאת בדיוק העזרה ששואלים פב בפורום זקוקים לה, ולא סתם המלצות ללא ביסוס רציני( בגלל שלי יש כזה, "ניקל נוצץ"). נראה לי שכל בעלי הרוקפורד האמור יושבים ביחד עכשיו ומתכננים תגובה. לאור הנחרצות של אותם בעלי רוקפורד לגביי "היתרונות" שלו על ה JBL, נראה לי שיקח להם זמן לעכל זאת. אבל הם יכולים להתנחם בעובדה שיש לו ניקל יפה וכבלים מוסתרים.(היו שאמרו שזו סיבה מספיק טובה לקנות אותו). ושוב שיחקת אותה שי וכן ירבו מבחנים כאלו. תומר.
×
×
  • תוכן חדש...