Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. מסכים עם אקסנט. אמנם הרבה חבריי פורום משוגעים לדבר ומשקיעים אלפי ועשרות אלפי שקלים( ואני ביניהם), אבל יש מקום בפורום גם לפחות "משוגעים", שמסתפקים ברדיו דיסק נחמד ורמקולים בסיסיים. ל"נקמת הג'וקים", תגדיר את היעד שלך וכך ייעצו לך בהתאם.
  2. אין הבדל מהותי בין הדגמים. דובר על נושא זה בעבר תעשה חיפוש. עד כמה שזכור לי ההבדל היחידי הוא שבדגם הארופאי יש RDS, חוץ מזה יש נראה לי גם הבדל באחריות 3 שנים לעומת שנה אחת. אני חושב שהדגם האמריקאי לא מגיע ביבוא סדיר, ולכן האחריות היא של החנויות שמוכרות אותו ולא של אפריל... שהוא היבואן הרשמי. לי יש את הדגם האמריקאי קניתי בארה"ב אז הוא בלי אחריות בכלל כך שלי זה לא משנה אבל אם קונים בארץ יכולה להיות לאחריות משמעות גם מבחינת משך האחריות וגם מבחינת נותן האחריות. שיקול שלך. מבחינה פונקציונאלית עדיף הזול יותר.
  3. בבקשה: http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=888&CatCode=169
  4. העניין הוא שהוא לא ביקש חוות דעת על החברות אלא מה עדיף לו מבחינת שני סטים, ולכן גם אמרתי שעד שהוא לא יגיד באיזה דגמים מדובר אף אחד לא יכול לתת לו המלצה רצינית.
  5. מה אתה אומר גם הסדרה הכי נמוכה של פייז יותר טובה מהסדרה הכי טובה של מגנאט??? תחשוב שוב. עד שלא תגיד מה איזה דגמים לא תוכל לקבל תשובה רצינית.
  6. 9855 מיוצר בסין נראה לי שגם השאר אבל לא בטוח
  7. ב-2001 מאחורה היה מקום ל 6.5 לא מאמין שהיו שינויים.
  8. כל הבאלגן והליכלוכים בשביל 50-100 ש"ח פשוט לא להאמין!!!! מר ברברס פתחת כבר שני ת'רדים ובשביל מה??? נראה לך מוזר? זיוף? או לא יודע מה אז תוציא מהארנק עוד 50 100 שקל ותישן בשקט בלילה. אני לא מזלזל בכסף אבל נראה לי שאתה מתעסק בשטויות.
  9. מעניין מאוד שאתה מכיר יבואן של מוצר שמיוצר בארץ.
  10. הולך לטכנאי לכייל את המכשיר. לי לא היה נסיון עם זה אבל זה עולה בסביבות 500 ש"ח. תעשה חיפוש דובר על זה רבות.
  11. מסכים עם קודמיי למעט אקסנט. אני חושב שאם גריני היה מזלזל הוא היה אומר לו עזוב פולס לך על הייבריד אוביישן. מדובר באמת בתחביב יקר ללא גבולות.
  12. במחיר כזה עדיף שתחפש ביד שנייה.
  13. המוצר הוא גרוע גרוע גרוע!!!!!! כבר כתבתי על זה בעבר. ניסיתי שניים כאלה שנחשבים טובים, אחד שחבר הביא מארה"ב שעלה 40$, השני של חברת BELKIN אם אני לא טועה מחירו כ 80$ בארץ(לא בטוח אם זה מחיר לחנות או לצרכן). שניהם היו גרועים ביותר ולא שווים אפילו שקל. אני יגיד אפילו יותר מזה, עדיף לא לשמוע מוסיקה באוטו בכלל. אתה יכול לבדוק את זה אפילו בלי המכשיר בצורה פשוטה: שב באוטו ותנסה למצוא את התחנה הכי שקטה שיש ממש כמה שפחות רעשים, תראה כמה זמן באמת השקט נשמר, עכשיו תשאר על התדר הזה ותעשה סיבוב עם האוטו כל הפרעה שתהיה לשקט זו הפרעה שתהיה לך כשתשמע מוסיקה. כל מה שכתבתי זה מניסיון ואם מישהו חולק עליי רק מניסיון אני רוצה לשמוע את זה. אל תגידו לי שהשתמשתם בזה בחו"ל וזה עובד טוב את זה אני יודע בארץ יש בעיה.
  14. חבל על הכסף. ולקודמי זה זבל. לא זבל סיני
  15. פעם שלישית לפחות
  16. יש מכשירים התומכים ב IPOD והכוונה היא שהשליטה על ה IPOD מתבצעת ישירות מה HU כמו כן ה IPOD נטען כשהוא מחובר. קח בחשבון שקונקטור כזה עולה בסביבות 1000 ש"ח בארץ. קונקטור כזה יש לפיוניר אלפיין וקנווד. כמובן שצריך לבדוק שה HU יכול לעבוד איתו.
  17. לאחר בדיקה... זה משנה כי כשהוא מכוון לעבוד לפי קפיצות ארה"ב אין קפיצות של 5 מאיות הרץ כלומר: 91 93 95 רק כשהוא עובד לפי אזור אירופה יש קפיצות של 5 מאיות הרץ: 91.5 92 93 93.5 94
  18. מה זאת אומרת לא רלוונטי? אי אפשר לשמוע ככה רדיו.
  19. זאת הייתה כוונתי. ל JMG תעשה פה חיפוש בפורום תראה שדובר על כך רבות, זאת הבעיה בלהביא מכשירים מארה"ב, למעט אלו שניתן לשנות בהם את קפיצות התדרים ישירות מהמכשיר.
  20. טעות חמורה!!!! יש הבדלים בין רדיו דיסקים שמיוצרים לארה"ב לבין רדיו דיסקים שמיוצרים לאירופה. תבדוק האם יש אופציה לשנות את התדרים במכשיר(קיים באלפיין), אם לא צריך לפתוח את המכשיר ולכייל אותו ע"י טכנאי כמובן וזה עולה בסביבות 500 ש"ח.
  21. בקיצור, עזרה פה כבר לא תקבל נראה לי. שיבקש את הכסף בחזרה ושלא יקנה שם יותר מערכות.
  22. אם אתה באמת רוצה להשתדרג תגיע ל 500 ותקנה קומפוננט, BOLT, PULSE או MAGNAT
  23. רדיו דיסק: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40519 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40730 http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23433 רמקולים במחירים האלה נראה לי עדיף להשאיר את מה שברכב.
  24. ההצעה הכי טובה היא שתעשה כמוני לך תשמע אותם כך תקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילך. אם תעשה את זה אף אחד לא יוכל להגיד שעשית טעות כי זה לפי האוזן שלך. אם תעשה חיפוש פה בפורום תראה שיש פה הרבה דעות שונות על אותם רמקולים/סאבים, כל אחד והטעם שלו.
×
×
  • תוכן חדש...