Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. בעיקרון זאת הבעיה היחידה בלהביא HU מחו"ל ויש גם בעיה של אחריות.בHU של אלפיין לפחות ב9855 יש אפשרות להמיר את קפיצות התדרים כך שיתאימו לארץ מתוך התפריט במכשיר כך שזה לא עולה כסף. כשתחליט איזה דגם אתה רוצה לקנות נוכל לעזור לך יותר בעניין הזה. בקשר לשליטה על הסאב זה תלוי איזה עוד רכיבים יש לך. תפרט מה יש לך ומה אתה רוצה כך תוכל לקבל עזרה.
  2. מגיע כמובן
  3. בוא לא נגזים ההבדל לא כל כך גדול. גם 6.5 לא נותן מי יודע מה באס. לדעתי JBL+דוטק =באזור 2000 ש"ח. בעתיד תוסיף סאב. חשוב לבנות את המערכת עם בסיס טוב על מנת שלא תצטרך להחליף כל הזמן. ודוטק + JBL זה בסיס טוב להתחלה.
  4. עד היום חשבתי שקאר טון פ"ת אבל באתר כתוב משווקים. http://www.cartune.co.il/
  5. למה שיהרוס בשביל זה הוא חי. הוא מתוכנן לעבוד בצורה כזאת.
  6. יפה מאוד. אהבתי את הווישר האחורי מפרפר כמו איזה מושט שהוציאו מהמים.
  7. תתחדש גריני. הייתה לידה קשה אה...
  8. לא זיוף ולא נעליים פשוט הדגם הישן של ההייבריד. לא צריך לחפש ללכלך ולהשמיץ בכח. הנקודה פה הובנה ומי שלא מתאים לו שלא יקנה. ולמען הסר ספק אין לי קשר לאתר.
  9. = ANYTYME. אל תעלב גריני. יפה מאוד אחלה עבודה נראה מעולה.
  10. אל תגע במשדרי FM!!! חרא של דבר, ניסיתי כמה והם פשוט גרועים ברמה כזאת שגם בחינם לא הייתי לוקח. היה לי נסיון עם שני משדרים שונים מחברות ידועות ויקרות. 1. משדר FM לאייפוד של גריפין טכנולוגי, שחבר הביא מארה"ב. 2. משדר FM לאייפוד של חברת BELKIN דיגיטלי יפה עם פוזה. המתקין שלי כמה כאלה והביא לי לבדוק אחד כי אמרתי לו שמהניסיון שלי זה גרוע. פתחנו אחד במיוחד ולא הופתעתי, כמו שציפיתי התוצאה הייתה יותר מגרועה. על בסיס זה המתקין שלי החזיר את כולם. המשדרים הם לא דבר גרוע, פשוט בארץ מכל מיני סיבות זה לא עובד טוב.
  11. טוב שאתה אומר מרוצים ממנו עד עכשיו, לא רוצה להשמיץ אני לא מכיר אותו אותו ולא יודע מה הוא מוכר. הוא יכול גם להבטיח אחריות 6 שנים, צריך לראות מה קורה במקרה של תקלה. לכולם פה נפתחות העיניים ונסגר הכיס בגלל שאפשר להשיג בדיוטי פרי ב 200$, אני לא מבין מה הקשר. אני קניתי סט קומפוננט של DLS ב1700ש"ח בתאילנד, בארץ הוא נמכר סביב 3500 ש"ח, אז מה זה אומר? וקניתי גם אלפיין 9855 ב 350$ בארה"ב. ובאותה תקופה הוא נמכר בארץ ב 3500ש"ח. אז מה לא שווה לקנות אותו בנגיד 2000 ש"ח רק בגלל שאפשר להשיג אותו בארה"ב חדש ב 1700 ש"ח? בקיצור לא לכולם יש אפשרות לקנות בדיוטי פרי. אני חושב ש700 ש"ח זה מחיר זול ליד שנייה, בהנחה שהוא במסגרת אחריות ובמצב טוב.
  12. אם אתה לא קונה או מתכוון לקנות מגבר, אני לא מבין למה אתה צריך מכשירים ברמה כזאת, קנה רדיו דיסק MP3 של פיוניר ב 100-150$ ותגמור עניין.
  13. תשמע יש לי את שניהם, לא יודע לא ניסיתי עם ה RCA, אולי יש דרך לחבר אותו ישירות למגבר. אבל זה בטוח לא נח. מה שהבאתי לך בקישור אם קראת, היתרונות שלו: הוא מטעין את המכשיר, השליטה על האייפוד מבוצעת ישירות מה HU. והוא איכותי מאוד אין הבדל בינו לבין דיסק.
  14. באמת כל הכבוד לך אריק איך מצאת מתאם למערכת בבית. זאת לא הייתה הכוונה כדאי שתעשה בדיקה לפני שאתה שולף דברים. קח קישור שתבין על מה מדובר(זה של אלפיין אבל יש גם לפיוניר): http://www.caraudiodirect.co.uk/product_info.php?products_id=3723 לזה מתכוונים שכותבים תומך האייפוד.
  15. שליטה על אייפוד זה יפה מאוד רק קח בחשבון שמתאם לחיבור האייפוד למכשיר של פיוניר עולה 120$ בארה"ב מה שאומר שאני לא רוצה לחשוב כמה הוא עולה בארץ.
  16. 9855 בטוח מתאים יש לי כזה שהביאו לי מארה"ב.
  17. פשששששששששש יפה מאוד. רק לא הבנתי מה זה שני הקוקסינלים(עם הגופיות), בתמונה של המכונית של ALMANI AUDIO. לא מצאו משהו יותר טוב? כל הכבוד ניר.
  18. יש לי נסיון של הרבה שנים עם רדיו השרון ויש לי רק דברים טובים להגיד על המקום ועל ברק הבעלים. ברק וצוות העובדים נותנים שירות מעולה לפי הבקשות והצרכים של כל לקוח, במקרה של תקלות תמיד ישתדלו לתת פתרון טוב, לא מנסים לספר סיפורים ולהתחמק. אתה יכול לראות בחתימה שלי את העבודה ההתקנה האחרונה שעשיתי שם לפני כמה חודשים.
  19. תראו איזה כיף בארה"ב ההגיון עובד הפוך מבישראל משלמים פחות כסף על מגבר יותר "איכותי" ויותר טוב. קישורים: זה היותר טוב ויותר "איכותי" http://cgi.ebay.com/HIFONICS-ZEUS-ZX4400-4-CH-AMPLIFIER-BRAND-NEW_W0QQitemZ5850859364QQcategoryZ4950QQrdZ1QQcmdZViewItem והנה המגבר הפחות איכותי וטוב: http://cgi.ebay.com/JBL-GTO75-4-4-CHANNEL-750-WATT-CLASS-A-B-AMPLIFIER-NEW_W0QQitemZ5849570639QQcategoryZ4950QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem כמובן למקרה שמישהו לא הבין אני ציני.
  20. עוד הפעם דיבורים על איכות, ועוד הפעם 100 חכמים ינסו להוציא מהבאר את המטבע שמישהו זרק, ועוד הפעם מבחנים עיוורים ו 10K דולר. תעשה חיפוש לפני שאתה מדבר על איכויות.
  21. היה מפגש סבבה, כרגיל ניר GREEN, היה גבר גבר ועזר לי להשמיע את המערכת שלי עם הדיסקים שלו. חוץ מזה העזרה שלו בכיוונים תרמה רבות למערכת, ישב איתי ליד הבית שלו שעתיים+ עד 1 בלילה, כולל הצקות של משטרת ישראל בשביל לכוון את המערכת, ואני חוץ מלהקשיב למוסיקה לא עשיתי כלום. תודה רבה. חוץ מזה חבל שהאייפוד קפא כשרציתי להשמיע לבחור שאני לא זוכר את שמו ולחבר של רומן עם המזדה שגם את שמו אני לא זוכר. לא נורא במפגש הבא.
  22. איפה לדעתך מרכיבים את ה HU של אלפיין? למשל את ה 9855? רמז: לא בארה"ב.
  23. מכיוון שאתה לא מתכנן שידרוג בעתיד ולפי מה שהבנתי הרמקולים לא מחוברים למגבר אלא יוגברו ע"י הHU. כל HU שתיבחר במגבלות התקציב שלך יעשה את העבודה. אני לא חושב שתרגיש הבדל באיכות\עוצמה בין הדגמים השונים. תעשה חיפוש בזאפ במסגרת התקציב מה שיראה לך תיקח. עדיף חברה מוכרת משיקולים של אמינות שירות וכו'.
  24. חברת BRAX היא בהחלט חברת HIGH END, לי אישית לא יצא לשמוע, אבל אתה יכול לראות פרטים על חלק מהמגברים באתר הזה: http://www.cheaper.co.il/category.asp?catcode=213 וכמו כן באתר של החברה: http://www.audiotec-fischer.com/
×
×
  • תוכן חדש...