Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. ל9855 אין מסך מגע. יש לו פס מעצבן שלדעתי צריך לשבור למי שתכנן את זה את הידיים. למרות שאפשר להתרגל אליו זה עדיין לא כל כך נוח בעיקר כשעובדים עם אייפוד. וכשצריך להתעסק עם התפריטים. בכל אופן זה לא מסך מגע.
  2. לשאלתך. לדעתי כן, רמקולים אחוריים מיותרים. לא כולם שמים 6*9 מאחורה. לי במקרה יש כי הם היו לפני אבל בדרך כלל אני מנמיך אותם.
  3. סליחה אבל אני לא כל כך מבין מה אתה רוצה. אנשים פה ממליצים לך ונותנים את חוות הדעת שלהם ואתה בוחר להתעלם ןללכת נגד אז בוא נלך לפי הראש שלך שתהיה מרוצה. קנית מערכת קטלנית אתה תהיה מבסוט רצח. לא רק שלא עבדו עלייך, יצאו איתך צדיקים תהנה מהמערכת האיכותית שקנית. זאת התגובה שרצית?
  4. אריק, בערך כל מה שכתבת פה שטויות!!! ניסיתה פעם לעשות השוואה אמיתית בין פיוניר למכשיר אחר שאתה אומר שכל מכשיר חוץ מפיוניר במחירים האלה הם זבל. אתה לא צריך לענות אני בטוח שלא!!
  5. בקישור שנתת המחיר גבוה. אפשר להשיג אןתם ב 80$=368 שקל(לפי 4.6). ואני מדבר על חדשים . וגם את תכפיל ב 2 בשביל להגיע נגיד למחיר של הארץ = 736. ככה ש 800 שקל ליד שנייה זה הרבה מאוד.
  6. לי יש כזה קבל. דיגיטלי אתה יכול לראות אותו בחתימה שלי. אני קניתי יד שנייה מהמתקין שלי ב 500 והבנתי מבירור שזה מחיר מצויין. לא יודע כמה עולה חדש.
  7. זה נבלה וזה טרפה.
  8. ובטח בנס ציונה מרכיבים את הרמקולים בעבודת יד מהנדסי אלקטרוניקה מהמובילים בתחום.
  9. בגדול רמקולים טובים. השאלה כמובן איזה דגם? מכרתי גם ב 800 ש"ח הדגם היה אם אני לא טועה RSC216
  10. קורע!!!!
  11. בעיקרון חלקי 10-11. אבל זה לא מדויק כי אם אתה משלם באשראי אתה משלם גם עמלות או אם אתה מוציא כסף מהכספומט אתה משלם עמלות. ב CHANGE בתאילנד על 100$ מקבלים 4000 באט(נכון לדצמבר). כך שתחלק ל 9 בערך.
  12. למה להיות נעול על מורל. זאת לא החברה היחידה בעולם למרות שלפעמים נראה כך.(לפי ההמלצות פה בפורום). יש שם DLS במחיר של 1700 ש"ח כשבארץ המחיר שלהם יותר מכפול. ויש עוד הרבה דברים טובים במחירים מצחיקים.
  13. לא, יכול להיות. בטוח!!! לא שאני מזלזל חס וחלילה פשוט נראה לי שקלטתי את הראש שלו.
  14. או הו תאמין לי אני יודע וכמובן אני מדבר מניסיון. תמיד הכל מתחיל מרדיו דיסק פשוט 6*9 מסרי***, וטוויטרים של 20 ש"ח. בגלל זה אני אומר מי שמכוון גבוהה עדיף לאט ובטוח. זה הלקח שאני למדתי.(לקח יקר).
  15. כמו תמיד זה 12. רומן לתשומת לבך תערוך את ההודעה ותוסיף שעה.
  16. אני הייתי מוותר על האחוריים, ובכסף משדרג לדוטק. ואם אתה ממש מכוון לSQ הייתי מוותר על הסאב, ומשדרג לאוביישן. וסאב קונה בהמשך. השאלה היא לאן אתה רוצה להגיע ובלי קשר לתקציב נוכחי. כי אם אתה מכוון גבוהה עדיף צעד צעד מאשר להחליף כל הזמן.
  17. בקניונים לא תמצא הרבה סחורה ובעיקר סחורה של סוני. אני יתן לך קישור של המפה פשוט תיתן אותה לנהג מונית ותגיד לו לנסוע לשם. מקום נוסף ששווה לך לבדוק זה "בנמור מרקט", תגיד את זה לנהג מונית הוא ישר יצביע לך על הרדיו דיסק שלו תגיד לו "יס", ויהיה בסדר. הבנתי שגם בציינהטאון יש דברים מעניינים אבל לו הייתי. בכל אופן כל המקומות האלה נמצאים בבנקוק. אני אישית הייתי ממליץ לך ללכת לחנות שהבאתי בקישור מוצרים מקוריים חדשים למרות שיש גם יד שנייה והם אומרים אם זה יד שנייה. הם אמינים. קישור למפה: תדפיס וקח איתך זה מה שאני עשיתי. http://www.audioxtreme.net/link.html תעשה חיים.
  18. מזל טוב ותהנה.
  19. הייתי שם וגם קניתי. לגביי רדיו דיסקים המחירים זולים יותר אבל לא בצורה משמעותית.(אני מדבר על חנויות ולא על בסטות). לגביי רמקולים ומגברים מחירים רצפה ביחס לארץ. הנה קישור לחנות שבה אני קניתי: http://www.audioxtreme.net/sale_new.html
  20. לגביי ההגברה שלך הייתי ממליץ לך על סאב 1. הJBL ירים יפה סאב אחד של 200RMS אפילו יותר. וגם את הסט של פוקאל.
  21. נכון להיום מגיע.
  22. תנסה ליצור קשר עם החבר SimonLTZ vbmenu_register("postmenu_775455", true); , אם אני לא טועה יש לו בדיוק את זה.
  23. כמו שאמרו 100$ בחו"ל. אני משתמש בזה כבר כמה חודשים וזה מעולה.
  24. דן אתה קשור לרוקפורד איכשהו? איך אפשר להמליץ ככה. הרי כולנו יודעים שמערכת כמו שהוא רוצה זה בערך מ 1500 ש"ח צפונה. לפני הכל צריך לדעת מה התקציב שלו. אז בבקשה תן תקציב כדי שתוכל לקבל עזרה.
×
×
  • תוכן חדש...