Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. חפש פה: http://www.carsforum.co.il/vb/forumdisplay.php?f=40
  2. באס טוב לא תקבל מ 5.25. לכן אם אתה לא מתכוון לחבר סאב האופציה העדיפה לדעתי היא קומפוננט קדימה ו 6*9 מאחורה שגם לא נותנים באס מדהים אבל ללא ספק עדיף מקומפוננט 5.25.
  3. מהנסיון שלי עם משדרי FM הם לא עושים את העבודה בלשון המעטה. בכל אופן תנסה לשמוע את זה לפני שאתה מתחייב לקנות.
  4. במקום רמקולים אחוריים ב 400 ש"ח, הייתי מגביר את הקידמיים, מגבר יד שנייה שני ערוצים.
  5. מסכים אפילו 350 אם הסאב נציל.
  6. תקציב נמוך במידה ואתה רוצה שני מגברים. בתקציב הזה הייתי ממליץ אולי לקנות איזה מגבר יד שנייה 4 ערוצים שיכול להספיק לקומפוננט + סאב.
  7. אין מצב להכניס התקציב גם איטום דלתות ובגאז' בהנחה שהוא ילך על הייבריד.
  8. בשביל שבאמת לא יפציצו ןתקבל המלצות שמתאימות לך תן תקציב מדויק לכל חלק.
  9. עקרונית זה אפשרי. אני לא יודע לעשות את זה אבל זה אפשרי ולא מסובך.
  10. אוקיי תתחדש ו... מה מתחרז עם מעילה.
  11. קודם כל ברור שאני מסכים עם שיבי. ולא רק זה אני יודע שמיכאל קנה וי מקס!!. הגבתי רק בגלל זה, אין לי כל רצון להמשיך בויכוח שלא תורם לכלום.
  12. אם יש כסף אז למה פולס?
  13. זה כן משנה. אם זה לא משנה אז למה יש עוד תקן? ברגע שהבדיקות מבוצעות ע"פ תקן אחד אין בעיה ולא משנה איך קוראים לתקן. ברגע שצצים תקנים חדשים, כנראה ששיטות הבדיקה ו\או תנאי הבדיקה שונים ולכן זה משנה.
  14. הןא לא סותר את עצמו הוא אומר 600RMS וליד תקן מוזר. כלומר שיטת הבדיקה.
  15. השתמשתי במתאם מקורי של אלפיין אין אחר. מתאם כזה יש לאלפיין פיוניר ולקנווד. המחיר שלו 100$ בארה"ב. אני מצרף קישור למתאם. http://www.alpine-usa.com/products/leading_technology/leading_tech_kca-420i.htm קישור לאיך זה עובד http://www.alpine-usa.com/en/products/product.php?model=DVA-9965 תלחץ על הלינק הזה בתןך הדף. Check out the Drive Your iPod® micro site here!
  16. קודם כל יש יבואן ויש משווק רשמי - קאר טון בפ"ת. בקשר למחירים אם אני לא טועה ה "12 עולה 1500 או 1900 אני לא זוכר מה הוא אמר לי בחנות. לא שמעתי אותו אבל רומן אם אתה רוצה אפשר ללכת ביחד לשמוע ואם נרצה לקנות נדבר גם על מחיר. רומן אם אתה זוכר דיברנו במפגש ואמרתי לך שSAGO מעוניין בסאב כמו שאתה מוכר. לו יש UR10, או אולי סדרה יותר נמוכה אבל בטוח DLS.
  17. לי יש כזה תסתכל בחתימה שלי.
  18. גם אם יחוקק חוק כזה ואני לא מאמין שזה יקרה בשנים הקרובות לפחות, יהיה קשה עד בלתי אפשרי לאכוף אותו. קצת קיצוני לא? יש חוק פלילי שאוסר על יציאה עם סכין מהבית אז מה אוסרים על יבוא סכינים? או מכירה של סכינים?.
  19. הקרש לא בדיוק אטום, אפשר לראות את זה בתמונה.(יש חריץ למעלה) אבל אני מניח שבכל זאת יש חסימה מסויימת של הבאס אולם זה לא מורגש ברמה שזה מפריע לי או שיוצר הרגשה שחסר באס. מדובר במיצובישי גאלאנט תא מטען גדול מאוד ולכן אין הפרעה בגישה לגלגל הרזרבי. הרעיון של ההסתרה באמת נחמד, למרות שלא נראה לי שימנע חס וחלילה גניבה כי את הסאב לא ניתן להסתיר ומן הסתם אם גנב מסר**, רואה את הסאב הוא ידע שיש גם מגברים והפתעות נוספות.
  20. http://pics.sendit.co.il/upservb/dde85a91dc.jpg - המחיצה שאתה רואה פה בתמונה זו לא המחיצה המקורית אלא קרש מצופה בבד שחתוך לפי המבנה של תא המטען. http://pics.sendit.co.il/upservb/7053f6b584.jpg - פה זה צילום מתוך הרכב. הצד השני של המחיצה שבתמונה הקודמת. כשהמושבים מקופלים. אני מקווה שהבנת. אם לא אתה יכול לבוא לראות. או לשאול שוב. זאת לא תיבה עם גריל. זה דגם מיוחד - סאב שמגיע עם תיבה מקורית הוא נקרא KAPPA BOX.
  21. בקשר לשאלתך זה יעזור קודם כל מכיוון שכמו שאמרת הצליל של האחוריים לא כל כך נקי. כשתחבר אותם לHU הם יהיו פחות דומיננטיים וישפיעו פחות. המטרה היא שהסאונד יבוא מקדימה מולך ולא מאחורה. כשתנתק אותם מהמגבר יהיו לך שתי יציאות פנויות וכך תוכל לחבר אליהם סאב. אני בדעה שלא צריך בכלל רמקולים מאחורה אלא זוג קומפוננט טוב מקדימה וסאב. אצלי יש אחוריים אבל הם מוגברים ממש בעדינות וכמעט לא מורגשים.
  22. לדעתי תנתק את האחוריים מהמגבר ותחבר אותם ל HU, ותוסיף סאב, עכשיו השאלה היא מה הנתונים של המגבר וכמה הוא מוציא בגישור? במידה ותחבר סאב זה חשוב בהתאמת הסאב למגבר.
  23. מחפש מגבר 2 ערוצים היי אנד, HELIX A2, GENESIS וכו'. אם למישהו יש 4 ערוצים גם מהחברות הנ"ל יכול להיות מעניין. תומר.
  24. היה אחלה מפגש כרגיל. שמחתי בעיקר לדבר ולשמוע את המערכות של איתמר ורומן, וכמובן להפגש עם ניר למרות שבשביל זה אנחנו לא צריכים מפגש. שמחתי להכיר ולקבל חוות דעת וביקורת בונה משלומי. בקיצור היה מצויין.
  25. מניסיון זה גם לא יעזור המשדרים עצמם טובים אבל האיכות של הקליטה בארץ גרועה ביותר. מנסיון לא תקבל תוצאה טובה גם אם תשקיע במשדר הכי יקר בשוק, האיכות זוועתית. זה לא משנה כל כי קודם כל השמיעה גרועה בגלל ההפרעות, אם השמיעה הייתה חלקה ונטולת הפרעות אולי זה היה משפיע אבל השמיעה מלווה בכל כך הרבה הפרעות ורעשים שזה לא משנה מה איכות היציאה. בוא נגיד שבמקרה של משדרי FM איכות היציאה זה צרות של עשירים. מכיוון שקודם כל הדבר המינימאלי הוא לשמוע חלק ללא הפרעות וזה לצערי לא מתקיים.
×
×
  • תוכן חדש...