Jump to content

griber6

  • הודעות

    398
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי griber6

  1. אף אחד לא צינזר שום דבר. אתה כתבת את דעתך וחלקנו חלקנו על הקביעה חסרת התוכן שלך זה הכל.
  2. לא לקנות ALPINE זבל סיני!!!!!!! מעניין אם מישהוא יסכים אם זה? אף אחד!!! למרות שהוא מיוצר בסין.
  3. בדיוק. ככה הטעם שלו. אז למה הוא לא אמר לבחור לך תשמע כל אחד והטעם שלו. בגלל זה הגיבו ככה. להגיד סאבים זה קיקר זו לא המלצה.
  4. מה השטויות האלה?!? אז המגבר מיוצר בסין מה זה אומר? מה הסינים הם חבורת דיסלקטים מטומטמים שלא יודעים מה הם עושים?(בלי לפגוע בדיסלקטים חס וחלילה). אנשים שומעים סין ישר חושבים מוצר חרא!!! יש לי שאלה פה לכולם איפה מייצרים נעלי נייק? ויש עוד הרבה דוגמאות שפשוט אין לי כח לכתוב. דיברתי עם עתיד במפגש הוא אמר, או אולי זה היה דותן, שגם את HU של אלפיין שכולם פה מהללים מיצרים אי שם במזרח(אולי אפילו סין לא זוכר), מה זה אומר? כלום!!!!!!!!!!! אנשים צריכים להבין לא משנה איפה מייצרים. חברות כמו JBL , ALPINE וכו', דואגות שהמוצרים יעברו בקרת איכות, הכל עובד בפיקוח. ובנוסף והכי חשוב כל התכנון וסוג הרכיבים ואיכותם נקבעת על ידם.
  5. אני מציע למנהלי הפורום לאור המלצות חברי הפורום(בעיקר עתיד), להעלות הודעה ב"דביק" : כל מי שמחפש מגבר עד 1500ש"ח +- לחסוך לעצמו אנרגיה התלבטויות וייסורים ולקנות JBL מהדיוטי פרי. *המבצע עד גמר המלאי
  6. מחירים גבוהים יחסית לארה"ב. אם יש לך אפשרות שיזמינו לךן מ E-BAY 9855 350$ כולל משלוח(לא לארץ). 9853 אם אני לא טועה 250$. . מה הכוונה מחיר ממש טוב? תפרט.
  7. זה קורה בנסיעה אולי כשהוא מנמיך מהירות? אני שואל כי בפיוניר יש פונקציה שנקראת ASL, לא יודע אם יש את זה גם ב JVC לא מכיר. בעיקרון שימוש בזה מגביר את העוצמה של תדרים מסוימים כשיש רעש בתוך האוטו(כשמגבירים מהירות).
  8. קלריון מן כתב: באמת שאלה טובה. יש הרבה מאוד מוצרים שבאמת לא שווה לקנות בדיוטי, יוצא יותר זול בארץ או הבדל זעום שלא שווה את הסחיבה ואת הסיכון בנסיון להבריח אותו במכס. מידי פעם יש בדיוטי מוצרים שבאמת שווה לקנות כמו:.. אני לא באמת צריך לכתוב כולם יודעים את התשובה. כשאתה קונה בדיוטי זה בעיקרון כאילו קנית בחו"ל לכן אתה צריך לשלם מכס מעל סכום מסוים. קצת דבילי לדעתי למעט מוצרים שבאמת משתלמים ואין הרבה כאלה. לגביי משלוח על מוצרים כמו פלזמות אני מניח וזה הגיוני שזה שאתה שולח את המוצר לא פותר אותך ממכס.(אם כן אז אני באמת לא מבין איך על רדיו דיסק ב 300$ משלמים מכס ועל פלזמה לא, אבל אני דיי בטוח שכן משלמים מכס גם אם שולחים).
  9. עתיד, אולי ההבדל גדול אבל גם ההבדל במחיר גדול 700 ש"ח, לא בטוח שיש לו את התקציב. זה בערך תקציב של רדיו דיסק MP3. בעיקרון אני מסכים איתך אבל הכל שאלה של תקציב. דרך אגב גם אני הזמנתי דרך חבר(בארה"ב) את ה 9853 ואחרי שקראתי תגובות פה בפורום אמרתי לו שישנה ויזמין את ה 9855.
  10. חיפוש קליל הנה המחירים לפי זאפ. קנווד:http://i.zap.co.il/model.asp?model_id=130237 קלריון:http://i.zap.co.il/model.asp?model_id=151936
  11. לינק לאתר המכס רדיו דיסקים: http://147.237.72.32/Y_ISHI/CHEVRA_Page.asp?SEIF=2013&TEUR_SEIF_REVERSE=CD%2D%E1%EB%F8%EC+%E5%E9%E3%F8 תבחר את החברה והדגם ותקבל חישוב כמה יוצא לך לשלם כולל מכס.(במידה ואתה מצהיר. אם אתה לא מצהיר קח בחשבון שאתה משלם גם קנס בנוסף למכס).
  12. בעיקרון צריך להצהיר על זה בגלל זה אתה צריך לקחת את זה איתך, ואתה לא יכול להשאיר את זה בארץ. תמיד יש את הסיכוי שייתפסו אותך אבל בפועל הסיכוי הוא קלוש. בכל אופן אם אתה מפחד ורוצה להצהיר, לדעתי עדיף שכבר תקנה בארץ כי בסוף לא יוצא הבדל משמעותי במחיר. ההגיון אומר שאנשי המכס לא יעצרו צעירים שחוזרים מסופ"ש בנאפה, אל תתפוס אותי במילה תמיד יש הפתעות. אני לא הייתי מצהיר.
  13. תקרא פה: http://www.audioholics.com/techtips/audioprinciples/amplifiers/audioamplifierclasses.phpואם יש לך כח תקרא גם פה יותר מפורט: http://sound.westhost.com/class-a.htm
  14. אני מגיע אם CIVIC חדשה כסופה(של אמא שלי), האוטו שלי במוסך הלך הגיר. אם כבר הצעתם להכיר לפני המפגש, לדעתי הכי טוב שכל אחד ישים תמונה שלו כמו שראיתי כמה שעשו.( באופן קבוע).
  15. לא יפה לדבר על סמים בפורום אודיו לרכב.
  16. בלי להעליב אף אחד, לא נראה לי שרמקולים ב 255 ש"ח יכולים להיום איכותיים מאוד, ועוד שהם לא מחוברים להגברה. סליחה אבל נראה לי מאוד מוזר העניין. או שאיכותי זה דבר יחס, מאוד יחסי. נראה לי ששמיעה כזאת הייתה חוסכת הרבה מאוד כסף לי ולרבים מחברי הפורום.
  17. גם לדעתי FERR RIP מצויין לא היו לי בעיות איתו והוא פשוט ונוח. הסיבה שביגללה שאלתי היא שקניתי IPOD ומתאם לאלפיין(לרכב), צריך להגיע עם חבר עוד שבועיים, ורציתי לדעת אולי יש תוכנה אחרת שעדיפה עליה ואני לא מודע לה. בכל אופן תודה רבה לכולם.
  18. תודה רבה
  19. עד עכשיו השתמשתי בתוכנה שנקראת FREE RIP באיזה קצב ביטים? איכות טובה. אני מוריד מדיסק אורגינלי
  20. שלום לכולם רציתי לשאול על איזו תוכנה אתם ממליצים, שממירה שירים ישירות מדיסק ל MP3?
  21. לא יחסי ולא כלום. רוצים לדעת בדיוק על זה כל הוויכוחים. פעם אחת ולתמיד לסגור את הסיפור
  22. אנחנו לא מבקשים ממנו שיעשה את זה מטוב לב או בהתנדבות, בכל אופן אם הוא ירצה סבבה אם לא יהיו אחרים. מה שחשוב מבחינתי שיש נכונות לבצע את הבדיקה ולממן אותה. אנחנו כרגע 5 אני לא יודע כמה עולה בדיקה, אבל אני מקווה שעוד אנשים יביעו נכונות. אולי שאייל יפתח לנו מין סקר שמי שמוכן לעזור ומעוניין כמונו בבדיקה יסמן.
  23. מה אתם אומרים על הדגמים שאמרתי? איך אני בודק את זה?
  24. הבנתי שיש הבדלים בין בנוגע לקליטת רדיו ולפעמים נדרש כיול. השאלה שלי היא האם יש מכשירים שתותאמים לארץ ללא צורך בכיול מיוחד. הדגם שאני רוצה זה ה P8 של פיוניר. או 770. ראיתי שאת שניהם מוכרים בארץ אבל באתר הבית של פיוניר ישראל הם לא מופיעים. מישהו יודע אולי או יכול לעזור זה די דחוף כי חבר חוזר עוד כמה ימים.
×
×
  • תוכן חדש...