Jump to content
  • מיצובישי חושפת את האאוטלנדר החדש 2021


    robertf

    מיצובישי חושפת את הדגם החדש של ה-SUV הפופולארי שלה ובוחרת לעשות זאת כפי שאף יצרן לא עשה עד כה, בלייב סטרימינג של אמזון.

    הדור הרביעי מוצג בגרסתו האמריקאית כ-9 שנים לאחר הצגת הדור היוצא, ולא רגע מוקדם מדי. 

     

    2022-mitsubishi-outlander-exterior.thumb.jpg.bb8128cac575d6506aabde4ec9c44dbd.jpg

     

    העיצוב לא יבוא כהפתעה גדולה למי שעקב קצת אחר תמונות הריגול בשבועות האחרונים (או השרשור שנפתח בפורום בנושא). 

    מבוסס על הניסן אקסטרייל 2021 החדש (רוג בארה״ב),  האאוטלנדר לובש את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי (Dynamic Shield) עם חזית אגרסיבית שקצת קשה להתעלם ממנה (תאהבו או תשנאו...), כאשר שאר העיצוב קצת יותר קלאסי, קל יותר לעיכול, ובהחלט מהווה שיפור לעומת העיצוב האנמי שהתרגלנו אליו בדור היוצא. 

     

    920851514_2022-mitsubishi-outlander-exterior(2).thumb.jpg.c25a8df391f2a13486829c11eb55f9e8.jpg

     

    הדגם החדש גדל מעט במימדיו. עם אורך של 4.71 מטר הוא ארוך רק בסנטימטר בודד מהדגם היוצא, אבל הוא רחב ממנו ב-5 ס״מ (1.86 לעומת 1.81), גבוה בכ-4 ס״מ כאשר לבסיס הגלגלים נוספו כ-3 ס״מ כך שעל הנייר לפחות מדבור ברכב מרווח מהדגם היוצא. 

    האאוטלנדר ימשיך להציע 7 מושבים עם מושב אמצעי מפוצל 40:20:40, ושורה שלישית מפוצלת 50:50.

     

    41891442_2022-mitsubishi-outlander-interior(2).thumb.jpg.c051fb63acf2ba2a967515e454893cf3.jpg

     

    תא הנוסעים המיושן עד כאב בדור היוצא,  מוחלף סוף סוף בתא מודרני, ועל פניו גם איכותי משמעותית, עם מבחר קומבינציות גימור. 

    בין השאר נמצא שם מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת 8 אינץ׳ כסטנדרט או 9 אינץ׳ כאופציה עם חיבור לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, כמו גם תפעול קולי עם גוגל ואמזון, לוח שעונים דיגיטלי 7 אינץ׳ או 12.3 כאופציה, תצוגה עילית 10.8אינץ׳ כאופציה, מערכת שמע משודרגת, כניסות USB רגילות ו-Type c, טעינה אלחוטית לנייד, בקרת אקלים מפוצלת גם לאחור, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, ואופציה לגג שמש פנורמי. 

     

    2022-mitsubishi-outlander-interior.thumb.jpg.36bd99ad0bd1767864d6a88bc97dd887.jpg

     

    מערכות הבטיחות כוללות את כל מה שהפך להיות סטנדרטי היום ועוד.  בין השאר נמצא שם לא פחות מ-11 כריות אוויר כולל כרית בין הנהג והנוסע,  בקרת שיוט אדפטיבית כולל סייען פקקים, שמירת נתיב, ניטור שטח מת, תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית, ועוד.

     

    בגזרת המנועים יש אמנם שיפור, אבל הוא לא מרגש במיוחד. את מנוע ה-2.0 ליטר 150 כ״ס מחליף מנוע 2.5 ליטר בעל 181 כ״ס שמשודך גם הפעם לתיבת CVT רציפה. דגם הפלאג אין שיוצג מאוחר יותר השנה צפוי להציע יחידת הנעה חזקה מהדור היוצא,  וחשוב מזה טווח נסיעה חשמלי כפול - כ-90 ק״מ מרשימים לרכב פלאג-אין היבריד.

     

    את הגרסה ה״אירופאית״ המיועדת לנו, נזכה לראות רק לקראת סוף השנה. 

     

    839428005_2022-mitsubishi-outlander-exterior(1).thumb.jpg.32865799d654add407e953acdb16342d.jpg

     

    1639250162_2022-mitsubishi-outlander-exterior(4).thumb.jpg.5b919a5eec4b5be8f7ad4e085ee9297e.jpg

     

    1281027623_2022-mitsubishi-outlander-exterior(6).thumb.jpg.a3f82b39a4a9c508e3e66797ee33846b.jpg

     

    999986079_2022-mitsubishi-outlander-interior(9).thumb.jpg.d4a704853b8c5422268af85f79ae0e03.jpg

     

     

     

    1924662195_2022-mitsubishi-outlander-interior(10).thumb.jpg.db1b86c32ed3fe4598f7b7c04a6b06a7.jpg

     

    1244707523_2022-mitsubishi-outlander-interior(11).thumb.jpg.f93f02bbd1d88c7b2d87a7cd0e966e3a.jpg

     

    966222256_2022-mitsubishi-outlander-interior(5).thumb.jpg.016299fc8ba9fb08a8339b82f7c7fda2.jpg

     

    1854564893_2022-mitsubishi-outlander-interior(4).thumb.jpg.3cab659e47cceb7e663af9a7a211ab38.jpg

     

    145892078_2022-mitsubishi-outlander-interior(6).thumb.jpg.ddacecb3b678f2c9c09e3c088297c806.jpg

     

    646009564_2022-mitsubishi-outlander-interior(3).thumb.jpg.aaf78882cf99f11d34ae6d0d7a8a5f8d.jpg

     

    678021059_2022-mitsubishi-outlander-interior(7).thumb.jpg.b30047b35f01658875eba3a65b73bc1a.jpg

     

     


    User Feedback

    Recommended Comments



    חביב. לא התחברתי לבחירת הצבעים אבל זה שולי.
    שידור השקה באינטרנט אינו דבר חדש.
    BMW , מרצדס , פורשה
    ואחרות כבר עשו זאת קודם. (במיוחד התלהבתי מה i4 )
    הן עשו זאת לא בגלל שהן רצו , אלא פשוט כי יש קורונה. זה גם מזכיר את אפל .







    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    סה"כ נראה טוב מהחזית (מאחור אנמי לגמרי), ןגם הדש נראה בסדר גמור.
    בשורה השלישית כנראה בשל העיצוב לא תהיה הרבה ראות החוצה וחבל.

    שיביאו אותו או בדיזל או היברדית ויש לנו להיט מכירות.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    בסה”כ עדיף על המראה הישן למרות יחידות התאורה המוזרות/מכוערות פחד מלפנים.

    נסיון להצמד ללוק האמריקאי/אירופאי.

    הדשבורד וסביבתו נלקחו גם הם מהניסן החדש.

     

    09B38E6A-3EFD-4D77-8C90-34BE1CE22D27.thumb.jpeg.f6b26185b679f47c2b0b2ce11dfe2bbd.jpeg

     

    7C9A7C87-6D09-48FD-9861-D12271DCA823.thumb.png.72e63c36faac517df4bbd257182ace2f.png

    והמושבים כנראה מהמחסן של האאוטלנדר הישן. כל החלק של השורה השלישית ותא המטען זהה לחלוטין לדגם הקודם.

    חבל רק שדחפו שוב את התיבה הרציפה שלהם.

     

    מעניין יהיה לנהוג על זה.

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    וחבל על החלוקה של השורה השניה ל 40:20:40. הגדילו את הרכב לרוחב, היו יכולים להתקין 3 מושבים נורמליים ( במקום 2.5 כמו במאזדה 5). אם בגלל המנוע הגדול יותר המחיר יעלה לרמות של 5008/ קודיאק ( מספיק רק המחיר הרשמי, ממנו נגזר התשלום של לקוחות ליסינג) , אאוטלנדר ימכור משמעותית פחות מהדגם הישן.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    דווקא נראה מצוין. הפרונט עם מסגרות התאורה המופלצות האלו קצת מוגזם, אבל זה הפך לטרנד אצל היצרן, הוא רוצה פרונט שהחבר אאוטלאנדר יוכל להתפעל ממנו. מכל זווית אחרת שיפור מסיבי לקופסת הנעליים הנוכחית.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מבחוץ נראה מעולה.
    מבפנים היו חייבים להרוס. מה זה הכתום הזה? למה צריך לשרוף לאנשים את העיניים?
    תקנו אותי אם אני טועה, אבל גם נשארו להם הרבה חתיכות של הגה במחסן והם גוררים אותו כבר עשור. ההגה בניסאן שצירפו כאן נראה הרבה פחות אנמי.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    מבחוץ נראה מעולה.
    מבפנים היו חייבים להרוס. מה זה הכתום הזה? למה צריך לשרוף לאנשים את העיניים?

    להרוס את מה? את האינטריור העתיק בדגם הקודם?
    לגבי הכתום, כמו שכתבתי (ומן הסתם) יש שילובי צבעים/גימור שונים.

    5255325275ca0f032ab918384e81d3bd.jpg
    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני שעתיים, vladclar כתב:

    וחבל על החלוקה של השורה השניה ל 40:20:40. הגדילו את הרכב לרוחב, היו יכולים להתקין 3 מושבים נורמליים ( במקום 2.5 כמו במאזדה 5). אם בגלל המנוע הגדול יותר המחיר יעלה לרמות של 5008/ קודיאק ( מספיק רק המחיר הרשמי, ממנו נגזר התשלום של לקוחות ליסינג) , אאוטלנדר ימכור משמעותית פחות מהדגם הישן.

    היו יכולים אבל נשארו ערמות של מושבים מהאאוטלנדר הקודם. אז יזרקו בפח?

    חבל..

    תשאיר משהו למתיחות הפנים האינסופיות בעשור הקרוב.

    מעניין מה מרחב המחייה של אלו היושבים במושבים בשורה השלישית והאם באמת יש יותר מקום למטען כמו שנטען.

     

    לגבי המחיר, גם היום המחיר הרשמי זהה למתחרות. ההבדל הוא במחיר שמוכרים אותו לחברות הליסינג מה שבתורו גורם להן לרכוש אותו בכמויות ולהציע במסירה מיידית ללקוחות במחיר מופחת של 100-200 ש”ח לחודש. זה מספיק.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    לפני 4 שעות, ceyal כתב:

     

    חבל רק שדחפו שוב את התיבה הרציפה שלהם.

     

    מעניין יהיה לנהוג על זה.

     

     

    ובכן, רציתי להתייחס לנקודה הזו קצת לעומק. אני בעל ASX 2021. התיבה שלהם מדמה יחסי העברה. 6 במספר. הרכב מזנק מהעמידה בנחישות, עם נגיעה קלה בגז. וצובר מהירות די מהר. בלי הרבה רעש. לחיצה נחושה יותר מעמידה גורמת לפרפור מיותר, ולחימת הגה קלה.

    תוך כדי נסיעה לחיצה טיפה יותר ,[חצי דוושה נניח,] מורידה הילוך, או שניים, והרכב פשוט עף קדימה. כל זה מבלי שמחט הסל"ד תעבור את ה-4200. צבירת המהירות היא בהתאם.

    נכון, זה לא מתנהג כמו גיר כפול מצמד, והרכב לא יהיה "אלוף הרמזורים". אבל הוא גם לא נועד להיות כזה.

    הידיות להעברת ההילוכים בהגה, הם מיותרות, ואני משתמש בהם רק לבלימת מנוע בירידות ממושכות.

    צריכת הדלק בנסיעה סביב ה-120 קמ"ש במישור, ללא מזגן, מתקרבת ל-15 ק"ם לליטר, שזה נתון מעולה לנפח מנוע של 2 ליטר, ללא טורבו. גם בזכות הגיר.

    מיצובישי אינם משנים את תפישתם, לגבי נושא האמינות. גם הגיר CVT בגרסתו האחרונה. ובזה הם מצליחים לא רע בכלל. 

    זה נכון שה-דו מצמדי נותן חוויה אחרת. אבל היא קצרת מועד.  ובתום גמר האחריות, מי שנהנה בגדול מהגירים הללו בסופו של דבר, הם המוסכים.

    מה גם שלא נעים לבקר במוסך עם תיקון בגירים הללו, כזה או אחר, גם כאשר הרכב נמצא בתוך מסגרת האחריות. כבר שמענו תירוצים שונים, לגבי תשלום גם כאשר הרכב נמצא באחריות, על תיקונים של "קלאצים שלא כלולים".

    לגבי האוטלנדר החדש, רק מבחני דרך כאלה או אחרים ייתנו אינדיקצייה  אמיתית, לגבי המשך הצלחתו.

     

     

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים

    אנשים מתחלקים בצורה די ברורה לאלה שאוהבים גיר רציף ואלה שלא סובלים. זה קשור לסגנון הנהיגה.
    גם בטויוטה יש גיר רציף שמדמה אוטומטי עם 7 הילוכים. אני מאוד מרוצה מתפעול הגיר הזה, בעיקר בעיר. ידיות העברת הילוכים מאחורי ההגה קיימים בדיוק בשביל להעביר אותם בירידה תלולה.

    שיתוף קישור לתגובה
    שיתוף באתרים אחרים




    הצטרף לדיון

    ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

    Guest
    הוסף תגובה...

    ×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

    ×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...